Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6803 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מגבר 4 ערוצים 50 RMS לערוץ

150 RMS בגישור של 2 ערוצים

והסאב שלי זקוק ל 300 RMS

השאלי שלי היא אם אני יכול לחבר לסאב 2 גישורים מהמגבר

הסאב הוא של סרוין וגה 4 אום

כאילו גישור אחד לסאב ועוד גישור גם כן לסאב

השאלה אם עדיין נישארת התנגדות של 4 אום

ואם לא יקרה כלום לסאב

 

תודה מראש סרגיי

LIFE IS GOOD IF YOU HAVE VW

למכירה סאב http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=139659

פורסם

מניסיון שלי העוצמה לא אמורה לעלות, והיתנגדות גם לא. ואם כבר זה יכול להזיק למגבר!

בכול מקרה גישור בין שני ערוצים מוציא את כל ההספק של שניהם!

פורסם

הכוונה היא שאני עושה גישור אחד משתי ערוצים ועושה עוד גישור מעוד שתי ערוצים

ואז אני מכניס את שתי הגישורים לסאב

עכשיו אני חושב זה ברור יותר

מותר לעשות דבר כזה?

LIFE IS GOOD IF YOU HAVE VW

למכירה סאב http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=139659

פורסם

אתה יכול להפוך מגבר 4 ערוצים לערוץ אחד, בכל מקרה הסאב לא עומד פה בסכנה.

אני רק לא יודע להגיד לך בידיוק לגבי האם זה יוסיף לך תועלת.

פורסם

אתה לא יכול לחבר מגבר 4 ערוצים לסאב בעל סליל אחד! ,עם הסאב הייה בעל שני סלילים עוד אפשרי אבל לא מומלץ בכלל

"היא עשוייה מחומר MDF ויש לה כונס אוויר.."

 

פורסם

מה זה קשור סליל אחד או שתיים? אם היה המגבר תומך בהאום 1 אז זה היה משהו אחר!

כמו שאפשר לעשות גשר בין L ל R ככה הוא יכול גם להוסיף למעגל עוד שני ערוצים, ולהפוך 4 ערוצים ל1.

פורסם

נראה לי שאפשרלעשות את זה, אבל זה מאוד לא מומלץ בגלל ההבדלים בהגברות שיהיו בין שני הערוצים, הבדלים שיכולים להיות הרסניים לסאב

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אתה יכול לחבר בכמה דרכים:

  • גישור של שני ערוצים לשני סאבים בהתנגדות של 4 אום כל אחד(150 רמס כל אחד)
  • גישור לשני ערוצים וחיבור פרללי של שני סאבים לקבלת התנגדות של 2 אום (בספק רב שמגבר שלך יכול לעבוד בהתנגדות נמוכה ועוד בגישור)
  • לחבר לשני ערוצים סאבים (כל אחד ערוץ) ולהנות מבאסים ב50 רמס ושני נוספים לסאבים נוספים (מתחת למושבים)
  • לקנות מונו בלוק +300 רמס ב4 אום ו600+ ב2 אום

סתם חשבתי על זה.

.

.

.

.

ואים תפרט מה דגם המגבר, נבדוק את שני אפשרויות ראשונות

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

×
×
  • תוכן חדש...