Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6818 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלעדיקו - עם נימוקים כאלה...

 

יש לך אפשרות לקנות רכב קטן חדש, או רכב גדול יותר ישן יותר.

היחיד שיכול להחליט כאן זה אתה - האם אתה צריך את הגודל הנוסף שמציאה הגולף? עם כן - אז אולי זאת בחירה טובה. אם לא - אז למה אתה בכלל מסתכל עליה?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

לקנות מאזדה 2 או סוזוקי סוויפט ב140 אלף שקל זה מטומטם לדעתי, אבל כסף שלך.. :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
אלעדיקו - עם נימוקים כאלה...

 

יש לך אפשרות לקנות רכב קטן חדש, או רכב גדול יותר ישן יותר.

היחיד שיכול להחליט כאן זה אתה - האם אתה צריך את הגודל הנוסף שמציאה הגולף? עם כן - אז אולי זאת בחירה טובה. אם לא - אז למה אתה בכלל מסתכל עליה?

 

יפה ענית, ואני מצטט:

"היחיד שיכול להחליט כאן זה אתה", הכוונה לפותח הנושא.

 

כל הנימוקים שבעולם לא יעזרו לו להחליט, כי לכל מטבע יש שני צדדים.

אני אומר ככה, והשני אומר אחרת. אז נתתי את דעתי, לא יותר מזה.

אני לא סוכן מכירות ולא צריך לשכנע אותו לקנות את הסוויפט.

 

אלעדיקו :-)

פורסם
לקנות מאזדה 2 או סוזוקי סוויפט ב140 אלף שקל זה מטומטם לדעתי, אבל כסף שלך.. :roll:

 

ואם הוא מוצא לנכון לחסוך 35 אלף?

 

בין שני אלו אני אישית לקחתי את ה-2.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

באמת חבל להוציא סכום כזה על סוויפט.

 

בכסף כזה הייתי קונה לעצמי את האסטרה. היא עולה על הגולף בכל הרמות וזולה ממנה.

 

לא ממש הבנתי על מה אתה נעול ...על מכונית בקבוצה 3 או 2...

 

אם אתה בקטע של מכונית מיני - תעשה נסיעת מבחן על הקורסה. עיצוב תא הנוסעים מדהים והאיכות אירופאית. חזקה.

 

אני חולה על אופל וחושב שהיא טובה מאד.

פורסם

בירחון "אוטו" החודש היה מבחן בין המאזדה 2 לבין הסוויפט וה-207, הם העדיפו את הסוויפט.

 

אישית אני מאוד אוהב את הסוויפט והייתי הולך עליה.

×
×
  • תוכן חדש...