Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם.

 

אני מתכנן לקנות אוטו עד 140,000 ש"ח

 

ואני מתלבט בין 3 דגמים:

 

 

מאזדה 2

 

גולף (פולקסווגן)

 

או פג'ו 206

 

אני רוצה אוטו שכיר כלומר שיהיה לי גם קל למכור אותו.

פורסם
גולף-בטוחה יפה מהירה .

אין על הגרמנים

 

נשמע ממש כמו פרסומת.....:roll:

 

ה 206 והמאזדה 2 עולות פחות מ 140 , הגולף יכולה לעבור בהרבה תלוי בדגם.

 

מה הצרכים שלך ?

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

דרך הגב שתדעו שהמזגה 3 עומדת לרדת כי לפי היצרן אמרו שהמזדה 2 תחליף את ה 3 כי היו למזדה 3 בעיות בייצור

 

 

יש עוד הצעות ?

פורסם

מאזדה 2 זו סופר מיני ה-3 זאת משפחתית. מה הקשר ביניהן? ה-3 לא תרד, וה-2 לא תהיה המחליפה שלה.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
אני רק רוצה אוטו אמין ושיהיה לי קל למכור אותו

אז לא איכפת לך לנסוע במזבלה, העיקר שקל למכור! הבנתי נכון?

דרך הגב שתדעו שהמזגה 3 עומדת לרדת כי לפי היצרן אמרו שהמזדה 2 תחליף את ה 3 כי היו למזדה 3 בעיות בייצור

 

 

יש עוד הצעות ?

שטויות, מזדה 3 ומאזדה 2 הם שני רכבים שונים של היצרן בקטגוריות שונות, ה2 לא תחליף את ה3, כי ה3 פשוט תקבל מתיחת פנים ותגיע חדשה, בעוד כשנה - שנתיים.

מי שאמר לך את זה - זרוק עליו סנדל, כי זה בולשיט ומראה על בורות בשוק הרכב.

 

אתה רוצה שנציע לך רכבים?

מה אנחנו מכירים אותך?

תגיד לנו מה הדרישות שלך.

ולא שכירות - זה לא שיקול נכון בקניית רכב.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אני מחפש אוטו צעיר

 

נוח ומהנה לנסיעה

שלא יסבול מחוסר-כוח

שיהיה אמין(שלא יראה מוסך בתכיפות)

צריכת דלק נמוכה(שיהיה חסכוני)

שיהיה בטיחותי

פורסם
אני מחפש אוטו צעיר

 

נוח ומהנה לנסיעה

שלא יסבול מחוסר-כוח

שיהיה אמין(שלא יראה מוסך בתכיפות)

צריכת דלק נמוכה(שיהיה חסכוני)

שיהיה בטיחותי

 

קורסה חדשה?

לגבי אמינות עוד קשה לדעת.

פורסם
אני מחפש אוטו צעיר

 

נוח ומהנה לנסיעה

שלא יסבול מחוסר-כוח

שיהיה אמין(שלא יראה מוסך בתכיפות)

צריכת דלק נמוכה(שיהיה חסכוני)

שיהיה בטיחותי

 

חדש? משומש? מיני? משפחתי? מרווח מאחור-חשוב או לא קריטי? ידני/אוטומט?

תמקד את הדרישות.

 

מה דעתך על סוויפט?

פורסם

אני מתלבט בין סוזוקי סוויפט 2008 לבין מאזדה 2 2008 לבין טויוטה יאריס 2008 שבאותו מחיר

יש לי אפשרות לרכוש גולף 2006 מנוע 1600

 

מה עדיף?

×
×
  • תוכן חדש...