Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8285 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרת...

חופשי...

ולא רק אני, גם החברים שלי מנצלים לי אותו... אבל לפעמים הוא נפגע, ולא נעים...

אבל חפיף.. הוא שוכח מהר...

 

 

 

כמו החברה פה המדינה שלנו..

 

:)

 

 

מה הכוונה מנצלים?

-אני למשל, לא מסיע בחיים יותר מאדם אחד חוץ ממני באוטו, אז מה זה אומר? שאני מנצל אותו פחות ממי שדוחס 9 אנשים לחיפושית?

-או הכוונה למהירות? הסקאלה שלי היא עד 200 קמ"ש... הגעתי ל180... אני חושב שזה נחשב ניצול יפה לא?

-או אולי הכוונה לצריכת דלק... או לא יודע למה.. בקיצור.. נסח מחדש...

 

 

 

רון.

:roll:8):roll:

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
אחרת...

חופשי...

ולא רק אני, גם החברים שלי מנצלים לי אותו... אבל לפעמים הוא נפגע, ולא נעים...

אבל חפיף.. הוא שוכח מהר...

 

 

 

כמו החברה פה המדינה שלנו..

 

:)

 

 

מה הכוונה מנצלים?

-אני למשל, לא מסיע בחיים יותר מאדם אחד חוץ ממני באוטו, אז מה זה אומר? שאני מנצל אותו פחות ממי שדוחס 9 אנשים לחיפושית?

-או הכוונה למהירות? הסקאלה שלי היא עד 200 קמ"ש... הגעתי ל180... אני חושב שזה נחשב ניצול יפה לא?

-או אולי הכוונה לצריכת דלק... או לא יודע למה.. בקיצור.. נסח מחדש...

 

 

 

רון.

:roll:8):roll:

 

הכוונה שלי היא עד כמה אתה מנצל את האוטו שלך מבחינת נהיגה! לא כמה אנשים אתה מכניס באוטו!

למשל...כמו שאמרת....סקאלה...זה חלק מהניצול של האוטו בנהיגה.

או עד כמה אתה מנצל את האוטו מבחינת אחיזה....אתה מנצל את כל האחיזה.

דברים כאלו.....

פורסם

תודה שהחזרתם את זה למעלה, עכשיו נזכרתי שרציתי מזמן להעביר אותו לאוף טופיק.

 

איזה שרשור הזוי.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...