Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6821 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלתי היא קצת לא קשורה, אבל בכל זאת חשוב לי לדעת.

בגלגל רזרבי לא רגיל (של ה80 קמ"ש בלבד) כמה אוויר רצוי לנפח בו ?

מידותיו 80\135 R14

מיותר לציין שלא רשום עליו. ושוב מצטער על אי הקשר, ותודה.

פורסם

הרבה אוויר. הלחץ התקני בגלגלים המיוחדים האלו גבוה בהרבה ממה שמקובל בגלגלים רגילים.

ראיתי בספר רכב של איזשהו רכב הוראה לנפח 60 PSI (!!!) בגלגל הזה.

תבדוק אצלך בספר רכב צריך להיות כתוב.

אם לא - אז אולי כתוב על סף דלת הנהג או בדלתית מילוי הדלק.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

זהו ידוע לי שצריך יותר מהרגיל והמקובל, אני לא מוצא, וחיפשתי בספר רכב. איפה שאתה ראיתה 60 PSI זה למידות האלה ?

שלא בסוף יתפוצץ הגלגל.

 

מישהוא יכול לאשר את זה ?

פורסם

בד"כ מודבקת על הג'אנט של הגלגלים החילופיים המוקטנים מדבקה שמציינת את לחץ הניפוח ואת המהירות המירבית המותרת אם הגלגל מותקן על הרכב.

פורסם

בד"כ בגלגל רזרבי מנפחים לחץ גבוה יותר מכיוון שסיכוייו להיות שנים בתא המטען בלי שאף אחד לא יסתכל עליו גדולים מאוד, ואז לפתוח יום אחד ולגלות שהספייר ריק זה לא ממש כיף.

פורסם

נקימצי זה לא מדוייק..

בהתחלה (שלא ידעתי) ניפחתי גם ברזרבי לחץ של 30 ושהיה לי פאנצר החלפתי לרזרבי שהיה מנופח ל-30 ואחרי נסיעה של כחצי שעה עד שהגעתי לפנצרייה הגעתי עם הרכב וחשבו שיש לי פאנצר ברזרבי גם, כי היה חסר אויר :) אני חושב שזה היחס של המשקל של הרכב שנופל על נפח גלגל יותר קטן ומכאן באה ההכפלה של הלחץ בגלגל.

אבל זה רק מחשבה שלי :)

מחכה למומחים ממני בהבנת הסוגייה:roll:

פורסם

חנן ואביתר צודקים, צמיג של אופניים למשל מנפחים ב40-60 PSI. (תלוי אם יש לך בולמ"ז או לא :D)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אולי אפני הרים,

אופני כביש מנפחים 90

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...