Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים, היום התקיים בהצלחה פרוייקט שעשיתי אני ועוד 3 חברים על פיאט אונו של חבר.

הפתענו את הבנאדם במתנת יומהולדת - מגבר JBL CS60.4.

ברכב יש זוג 6X9 אחורי ו4" קדמי, ולא היה מגבר מעולם.

העבודה הייתה מעניינת, לקחה כ8 שעות(מתוכם 3 שעות להכין את הפלטה עליה ישב המגבר).

 

מה שכן - אחלנו סרט על הסופיות לחוטים. ממש הסתבכתי איתן - מישהו יכול לתת טיפים על הלבשת סופיות?

 

בכל מקרה, אני רוצה להגיד תודה רבה לחיים מסאונדר ברחובות, שעזר לי בהסברים ועשה חלק קטן מהעבודה בשבילי (ולא ביקש על זה שום תשלום!).

אז תודה חיים!

 

מחר אנסה להעלת תמונה של מה שיצא בסוף.

הוא מרוצה, וגם אנחנו. למרות שהגב שלי הרוג.

 

דני.

נ.ב.

נסיון ראשון שלי, והאמת? לא קשה. ממליץ לכולם, במיוחד אם מדובר ברכב פשוט יחסית.

סך הכל מדובר על חיווט, הבנה בסיסית בחשמל וידיים טובות זה כל מה שצריך!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

שלושה אנשים התקנתם מגבר ב-8 שעות אז מה הבעיה לחבר סופיות מקלפים קצת מהקצה של החוטים מכניסים את הסופית ומהדקים עם פלייר. רצוי לבודד את החיבור בין הסופית לכבל שלא יבצבץ איזה חוט קטן ויעשה קצר בהצלחה.

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

מקלפים קצת מהקצה של החוטים מכניסים את הסופית ומהדקים עם פלייר.

.

 

אפשר גם להלחים, כדי לקבל חיבור עמיד.

 

נ.ב.

תתחדש,

אני חושב שעדיף להתקין לבד, משקיעים יותר בכל פרט ,

וכמובן,

הסיפוק בהתקנה עצמית הוא גדול כשהמערכת עובדת לבסוף.

ZZR

פורסם

ג'וניור - מה לעשות שלא כולם נולדו מתקיני מערכות.

עשיתי בדיוק את מה שאמרת וזה פשוט לא החזיק. זה החליק החוצה.

 

מידן - מסכים, החיוך שהיה לנו בסוף היה שווה את העבודה. (תחשבו שכל דבר היינו צריכים להחליט על המקום (כולל הRCA שהעברתו הייתה לא פשוטה כלל!) וחיבור המגבר למושב.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

כדי להדק סופיות ישנו פלייר שמתים לעבודה תמצא אותו בACE או בהום סנטר כסט של פלייר + סופיות, בפלייר הנ"ל יש 3 סוגים להידוק סופיות מכיוון שיש לך 3 סוגי סופיות והם: 1.סופיות עם בידוד אדום, 2. סופיות עם בידוד צהוב, 3. סופיות עם בידוד כחול ההבדלים ביניהם זה הגדלים שלהם את ההמשך אני מתאר לעצמי שכבר הבנת איך זה הולך...

פורסם

הוא לא צריך שום פלייר מיוחד. פלייר רגיל מספיק פשוט צריך לדעת איפה ללחוץ.

במקרים שמחברים לסופיות יותר גדולות (של 0-4 גייג') מצמידים לרצפה ודופקים עם פטיש.

פורסם

בסוף קפצתי היום לסאונדר וחדוי סידר לי את העניין עם הלוחץ "הקסום" שמר סקייליין דיבר עליו.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אתה מתכוון לכלי כזה?

 

TL-0-096.jpg

 

 

נראה לי עדיף על פלייר, או פטיש .

מה השלב הבא ? מערוך מעץ?!

יש כלי מתאים לכל דבר , אני לא מבין איך ממליצים על פטיש ,

אנחנו לא במדבר , יש "הום-סנטר" בכל מקום כמעט.

ZZR

פורסם

מידן. אתה מוזמן ללחוץ עם לחצן הזה על סופית של 4G או 2G.

הפתרון הכי טוב. לקלף טוב את הבידוד. להכניס את כל החוט לחור. להרביץ עם פטיש + מברג. ואחרי זה לסיים בהלחמה עמוקה. ובידוד על הסופית בסוף.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אני בדרך כלל משתמש בפלייר טוב והמון כוח( 4G)

 

אחרי זה הלחמה לאחר חימום נעל הכבל והכבל (שאיבת בדיל מטורפת)

 

2 גייג' זה כבר כיפוף של אחד על השני

 

למרות שכלי יעודי זה נחמד בשביל פעם בשנה אין סיבה לקנות כזה כלי  

פורסם

לקנות בשביל עבודה פעם בשנה - לא.

 

אבל לקחת ממתקין או בן אדם שמתעסק בחשמל - כן!

 

לקחת פטיש ולדפוק אותו ברצפה? יופי ומה ייצא מזה? כל הקטע בסופיות זה לנצל את כל הכבל, וגם לעשות התקנה נקייה ומסודרת.

 

לוחץ רגיל לסופיות לא אמור לעלות יותר מדיי.

פורסם

אני לא מבין למה אנשים עם מגברים בינוניים ומטה משתמשים עם כבלים של 0-4 גייג'

 

היה עדיף שתעשו את החיווט עם 8 גייג' ותהדקו עם פלייר

Jealousy is misery, suffering is grief

פורסם

אני לא מבין למה אנשים עם מגברים בינוניים ומטה משתמשים עם כבלים של 0-4 גייג'

 

ואם משדרגים מגבר או מוסיפים עוד אחד ?

לפי השיטה שלך - מוסיפים עוד 8GA או מחליפים ל-4GA .

עדיף מלכתחילה להשתמש בחיווט טוב,

ההפסדים לאורך הכבל -קטנים יותר, ולא צריך לדאוג בשדרוגים .

 

 

נ.ב.

גם אם יש מגבר בינוני ומטה , כדבריך,

זה אומר שצריך להשתמש בחיווט גרוע?!

ZZR

פורסם

מידן, אני עוקב אחרי הודעות בפורום ואתה מצטייר כמקצוען אמיתי ואני מכבד את הדעה שלך,

 

אבל חיווט של 8 גייג' למערכות של עד שני מגברים (הממוצע) זה חיווט בסדר גמור לפי כל החישובים.

Jealousy is misery, suffering is grief

×
×
  • תוכן חדש...