Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תפסיקו לסנוור!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6821 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נסעתי היום נסיעה ארוכה ברכבי הארץ, רוב הדרכים בנתיבים דו מסלוליים ונוכחתי בתופעה מרגיזה מאוד.

 

אתם נוסעים עם אורות גבוהים בנתיב ממול, נסיונות לאותת לכם כי אתם מסנוורים עולים בתהו, מה אתם חושבים שאם אתה בנתיב ממול ודו-מסלולי אתם לא מסנוורים? הפתעה, הפתעה אתם כן!

 

לאחר מכן החלטתי לספור את כמות הרכבים שהאורות המעבר שלהם לא מכוונים, סמכו עלי שאני מבחין בכך בנקל.

כשליש מהרכבים שבאו מולי היו עם אורות לא מכוונים. חלק מסנוורים עם הפנס הימני או השמאלי, חלק לא רואים יותר מ4 מטר קדימה, חלק נורות שרופות וחלק תאורה מפזרת. ראבק, כנסו למוסך מידי פעם ובקשו כוון אורות, הרי המוסך לא ינדב את העבודה הזו בעצמו.

תתפלאו אבל כמעט בכל מוסך בינוני ומעלה או חשמל רכב יש מכשיר כוון אורות שמעלה אבק או משמש להנחת כוסות קפה וחבל.

ולכם בעלי המוסכים אני קורא, נערו את המכשיר מהאבק, תפלסו אותו ותתחילו לכוון לכל רכב את האורות בסיום הטיפול התקופתי.

 

ושוב, תפסיקו לסנוור!

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דניאל, ואני חשבתי שאתה מדבר על תופעת הקסנונים...

 

נ.ב,

יש לא מעט נהגים שמדליקים פנסי ערפל - למה לעזאזל? :roll:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

מסכים, זה התחיל לעצבן אותי.

אני פשוט נוסע עם אורות גבוהים, עם יד שמאל על הידית, כל פעם שיש מכונית מולי, מעביר לאורות דרך.

 

פעולה פשוטה.

 

אביחי

פורסם

סימון לנהג שמולך עוד איכשהו קביל ולרוב הנהגים ממולך מבינים את הרמז ,אבל ניסית לסמן פעם לרכב שנוסע עם אורות גבוהים מאחוריך בעזרת 2 היבהובי משולש חירום? פשוט לא מבינים את הרמז וממשיכים בשלהם.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
סימון לנהג שמולך עוד איכשהו קביל ולרוב הנהגים ממולך מבינים את הרמז ,אבל ניסית לסמן פעם לרכב שנוסע עם אורות גבוהים מאחוריך בעזרת 2 היבהובי משולש חירום? פשוט לא מבינים את הרמז וממשיכים בשלהם.

 

או שמתעצבנים שאתה מאותת להם כי הם חושבים שאתה מנסה להתגרות בהם ..

(בעיקר ערסים)

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

במידה והזמן והמקום מתאימים פשוט תאט לאט לאט עד לכדי נסיעה במהירות איטית ומעצבנת.

במידה וזה לא עוזר תפעיל את הפנס ערפל אחורי, הוא מאוד מסנוור.

במידה וגם זה לא עוזר זרוק החוצה סיגריה דלוקה\פחית קולה חצי ריקה\חתיכת סלע ששומרים ברכב בדיוק בשביל מיקרים כאלו :lol:

 

אם יהיה לך מזל הדפוק שלא אכפת לו שהוא מסנוור אותך יאבד שליטה וייפול לתעלה :wink:

פורסם

תוסיף לזה את כל העצלנים שמתעצלים לגעת בוינקר ולאותת בעת ביצוע עקיפה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

ואני כבר חשבתי שאני השתגעתי שכל רכב שלישי מסנוור אותו. חשבתי כבר יש לי בעיה בעיניים. במיוחד שמתי לב שהרכב שהכי מסנוור אותי היה אימפרזה מסביבות 2005. אנשים פאקינג לא שמים לב שהאור שלהם לא מכוון?!?!?

ROOONEEYY

פורסם

לא, בדיוק כמו שהם לא שמים לב שהם נוסעים חצי שעה בשמאלי, בדיוק כמו שהם לא שמים לב שהם לוחצים בכביש מהיר על הברקס ללא כל סיבה, בדיוק כמו שהם חונים ולא שמים לב שהם ניתקעים ברכב שמאחוריהם.

 

אין מה לעשות, יש בישראל אנשים כל כך טיפשים שאני לא מבין איך הם מצליחים להיתלבש לבד כל בוקר.

הם לא חושבים כשהם נוהגים, כי עד שהבן שלהם לא ימות בתאנות דרכים (ואולי גם זה לא יעזור) הם לא מבינים שכלי הרכב שלהם יותר חמור מאקדח.

פורסם

 

אין מה לעשות, יש בישראל אנשים כל כך טיפשים שאני לא מבין איך הם מצליחים להיתלבש לבד כל בוקר.

פשוט מפחיד עד כמה שזה נכון,ושוב לבכות או לצחוק?:roll:

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

ואי אני הייתי בטוח שכל רכב שני מסנוור אותי בגלל שאני נוהג באוטו נמוך יחסית!

 

עכשיו עוד בנושא של תאורה ברכב

יש לי בעיה בתאורה אני בקושי רואה משהו (אני יודע שאני צריך לכוון פנסים וכנראה מחר אני אלך לעשות את זה)

 

כמה כסף בערך עולה כיוון של כל הפנסים?(אור רגיל ואור גבוהה )

ואיפה עושים דברים כאלה? מוסך רגיל? מוסך של חשמל רכב?

 

 

ועכשיו הפנסים מאוד מאוד חלשים אצלי כמעט ואני לא רואה בהם כלום בלי קשר לכיוון(כי גם שזה מכוון טוב אני לא רואה ריכוז של אור גבוה בנקודה אחת זה רק באור הרגיל

 

יש עוצמות מסויימות של מנורות? ואולי פשוט אני קונה עוצמה נמוכה?

מה העוצמה הכי גבוהה שיש שתתאים לי לאוטו. יונדאי קופה 98 תודה

תמלא את הרכב במים מהסנרוף (עם צינור), תתכופף למטה ותראה מאיפה נוזל.
פורסם

סליחה :) אני אחד מאלו שמסנורים באורות גבוהים.

אני נהג חדש ולפעמים כשאני נוהג אני מחליף אורות ושוכך להחליף (צריך זמן להתרגל).

כשאני מסנוור רוב הנהגים שנוסעים מולי מדליקים את אורות גבוהים ומכבים ואני ישר מחליף :)

סליחה ותודה אל הסובלנות! אני באמת משתדל! :roll::oops:

פורסם

ממש לא, לי אין שום סבלנות למי ששוכח להוריד את האורות הגבוהים!

מה הקשר שאתה נהג חדש?

להוריד את המים בשירותים אתה כן זוכר?

פורסם

להוריד את המים בשירותים אתה כן זוכר?

נתת שוב דוגמא ישראלית טיפוסית ששוב מוכיחה את עצמה ואת הצברי הישראלי שהתרגל כבר "להקטין ראש".

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..


×
×
  • תוכן חדש...