Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מערכת של רוקפורד rfx 9120

בטעות חברתי אותה בלי לשים לב שכבל אחד התנתק ויצא עשן והיא כנראה נשרפה

יש אפשרות לתקן אותה או להגיד עליה קדיש??

אני מודה מראש למי שיכול לעזור

פורסם

עדיף לומר עליה קדיש , גם לי בזמנו היה את המכשיר הזה , עלויות תיקון מאוד יקרות כך שממש לא שווה לתקן אותו , חוץ מזה הוא בכלל לא משהו , עדיף כבר שתקנה HU אחר של פיוניר או קלריון מהסדרות הנמוכות ואתה כבר תשמע יותר טוב ויהיה לך שווה .

פורסם

תודה אבל לא התכוונתי לזרוק אותה אני הולך איתה למתקין לבדוק כמה יעלה לתקן ואם שווה

רציתי רק חוות דעת

פורסם
אם היית עושה חיפוש ,

היית מבין שכדאי לגשת ל"אוטפרט" שהוא היבואן של רוקפורד.

http://www.d.co.il/60913590/27930/

 

ולא מקשיב לאנשים שאומרים לך לזרוק את הר"ד.

 

אם היית עושה בדיקה כמו שאני עשיתי אצל אוטופרט לבדוק כמה יעלה לתקן את המכשיר הזה אני מניח שלא היית קופץ עם תגובה כמו זאת .

ואיפה ראית שמישהו רשם שהוא צריך לזרוק אותה ???

יש הבדל בין לומר "קדיש" על מערכת לבין לזרוק אותה , אני אישית עשיתי על שלי "קדיש" ולבסוף זרקתי .

פורסם

תודה על העזרה

לקחתי את המערכת לחנות של בן דוד של חבר והוא אמר שהוא יבדוק לי כמה יעלה לי התיקון

וישאל אותי אם אני מסכים ולפי המחיר אני יראה אם כדאי לי לתקן

×
×
  • תוכן חדש...