Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תצרוכת שמן מטורפת - גולף 2.0L


kinly
שימו לב! השרשור הזה בן 6063 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ככל הידוע לי , אין מנוע משותף לגולף 2.0 ולרובר 216...

לכן לא ברור לי מה ההודעה שלך תורמת לשרשור.

.

 

נתתי את הרכב שלי בתור דוגמה

 

לפני זה היו לי עוד 2 מכוניות שגם בהם אף פעם לא הזדקקתי בהוספת שמן חוץ מהחלפת השמן כל טיפול

 

אפילו שאני לא מקצועי לא נראה לי הגיוני שבנאדם יצטרך למלא שמן פעם בחודש וזה יחשב ל"תקין"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

למה דיזל? מדובר פה על מנוע בנזין 2 ליטר.

 

אתה צודק, וזה מה שעושה את העניין לחמור יותר. מנועי דיזל נוהגים לצרוך יותר שמן מאשר בנזין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר היה על זה דיון פעם, אבל תבוא אצלי לראות מאזדה 3 2000 סמ"ק שצורכת הרבה יותר שמן מהגולף שלך (והיא בת שנה בקושי).

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים - אני חושב שאתם מפספסים פה את הנקודה: נכון, צריכת השמן של המנוע הנ"ל היא שערוריתית וזוהי בושה לקונצרן VAG.

אבל!!! מדובר בצריכת שמן ידוע ליצרן והוא אפילו ציין זאת בספרות הטכנית של הרכבים המצויידים במנוע הנ"ל.

לכן, ע"פ נתונים אילו, המנוע במצב תקין ולמרות אכזבתו הרבה של בעל הרכב והתהיה של כולנו לגבי אותה צריכת שמן, אין ממש מה לעשות בנושא.

המשף הוויכוח הנ"ל מיותר לגמרי שכן אף צד לא יצליח לשכנע את השני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין אם מדובר במנוע בעל פני שטח צילינדרים שמעובד בשיטת הפלאסמה?

בכל אופן, למי שאין לו בעיה עם התצרוכת הזו, ומוכן לקבל זאת כתוספת לאחזקה הכללית של הרכב (כרבע ליטר שמן כל תדלוק!) שיבושם לו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פלאסמה הינו ציפוי שמבצעים לחומרים רכים כמו אלומיניום בכדי להקנות קשיות ועמידות בפני שחיקה.

 

הבלוק במנועי 2.0L עשוי מיציקת ברזל והראש מאלומיניום לכן אין מצב שמבצעים ציפוי באבקת פלאסמה.

 

שיפוץ ראש המנוע והבלוק נעשים בשיטה המקובלת כלומר ליטוש או מירוק honing של פני השטח בטקסטורה המוגדרת על-ידי הייצרן בכדי ששמן יתפס על פני השטח ובצורה הזו מקטינים את השחיקה.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא לצילינדרים של ברזל יציקה יש תכונות שימון עצמי טובות יותר מאשר אלומיניום, כמו גם התפשטות ועוות נמוכים יותר בזמן הייצור, מה שמאפשר לתת ליטוש (HONING) בזוית יותר כהה או טבעות בוכנה קפיציות יותר בתכנון המנוע, מה שאמור רק להשפיע לטובה על תצרוכת השמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שמאפשר לתת ליטוש (HONING) בזוית יותר כהה או טבעות בוכנה קפיציות יותר בתכנון המנוע, מה שאמור רק להשפיע לטובה על תצרוכת השמן.

 

דניאל - האם אתה מוכן להרחיב מעט את ההסבר?

הסוגיה מעניינת ואשמח ללמוד דבר או שניים חדשים.

תודה !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6063 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...