Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6864 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר חיפוש בפורום לא מצאתי ממש נתנוים לגבי רנו קליאו 1.4 לכן הלכתי לאתר פארקרס כדי לבדוק את מפרט הרכב....

http://www.parkers.co.uk/cars/specs/data-detail.aspx?deriv=18481

 

השאלה היא לגבי רנו קליאו 1.4 אליזה ידני שנת 98

באתר רשום שהספק המנוע הוא 98 כ"ס ....האם זה הגיוני ...או שפזוט לא קראתי את זה נכון?..

sani

פורסם
לאחר חיפוש בפורום לא מצאתי ממש נתנוים לגבי רנו קליאו 1.4 לכן הלכתי לאתר פארקרס כדי לבדוק את מפרט הרכב....

http://www.parkers.co.uk/cars/specs/data-detail.aspx?deriv=18481

 

השאלה היא לגבי רנו קליאו 1.4 אליזה ידני שנת 98

באתר רשום שהספק המנוע הוא 98 כ"ס ....האם זה הגיוני ...או שפזוט לא קראתי את זה נכון?..

תפתח רשיון רכב, כתוב שם למטה בספח הנוסף כמה כ"ס יש לרכבך.

פורסם

קודם כל עדיין אין לי קליאו אני מעוניין לקנות לכן אני מתעניין לגבי המפרט של הרכב.....

ובקשר לאתר שהבאתי לי פה זה לקליאו RT ....מה שאני צריך זה לאליזה שזה מכונית שהלכתי לראות ...לפי מה שהבנתי הם לא אותו דבר הדגמים האלה אלה האליזה היא בעצם הדגם היותר מפואר....תקנו אותי אם אני טועה....בכל מקרה תודה לכל העוזרים

sani

פורסם

ללא קשר לדגם מפואר או לא מפואר, לקליאו דור ראשון, שזה מודלים 1991-1998 היו בארץ רק שני מנועים :

1. מנוע 1.4 ENERGY, שבחלק מהגירסאות הוציא 80 כ"ס ובחלק 75. זה המנוע ברכב שבו אתה מתעניין

2. מנוע 1.8 110 כ"ס שהיה בקליאו RSI.

 

לא יובאו לארץ קליאו דור ראשון עם מנועים אחרים.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...