Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכיוון שהרכב הנוכחי אחרי טוטאלוס אני מעוניין בדחיפות ברכב באיזור 65-70K

ראיתי את הפסאט באיזור 65-70 אלף שנתון 02 אוטומטית.

 

האם הרכב מומלץ,

הכוונה היא אמינות, טיפולים/ביטוח , צריכת דלק וספורטיביות לא שאני נהג מירוץ או קרוב לכך אבל חשוב שהרכב לא יהיה עגלה.

 

רצוי תשובות בדחיפות כי אני מעוניין לקנות בתחילת השבוע רכב.

תודה!

פורסם

ספורטיבית היא לא, ואפילו רחוקה מכך.

יש לי ניסיון עם פאסאט 2003.

 

אמינות- תלוי באקזמפלר הספציפי שמצאת.

ביטוח - קבל הצעות מחיר מחברות שונות והשווה.

טיפולים - בדוק במוסך מורשה.

דלק - על איזה מנוע מדובר?

 

 

ושוב, אם אתה מחפש גוון ספורטיבי, חפש במקום אחר.

 

406 עולה לי לראש.

 

 

חי

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.

פורסם

אני ממש לא מחפש ספורטיבית אבל אני למשל נהגתי המון באימפרזה 2007 והיא ממש ממש עגלה(1.5) איך הפאסאט לעומתה?

מדובר פה על מנוע 1800 או 2000 ..

 

לגבי ביטוח השאלה אם מנופח משמעותית למשל ממכוניות כמו מאזדה וסיביק?

פורסם
אני ממש לא מחפש ספורטיבית אבל אני למשל נהגתי המון באימפרזה 2007 והיא ממש ממש עגלה(1.5) איך הפאסאט לעומתה?

מדובר פה על מנוע 1800 או 2000 ..

 

לגבי ביטוח השאלה אם מנופח משמעותית למשל ממכוניות כמו מאזדה וסיביק?

השאלה מה אתה מחפש שוב, המנוע 1800 לא מוגש הוא אנמי מאוד בסל"ד נמוך ועם גיר אוטומטי סיוט, ה2 ליטר נוסעת יפה ולא רע....

 

לי היתה אחת שנת 98 1800 טורבו עם צ'יפ, רחוקה מלהיות עגלה, איפשהו באיזור ה190 כ"ס נוסעת יפה....

אבל אם אתה מחפש רכב מאוד מרווח ומאוד נוח עם יוקרה לא מעטה בכלל !! פאסאט היא הרכב בשבילך...עלות חלקים לא יקרה בכלל, וטיפולים במוסכים הנכונים יעלו לך לא הרבה בכלל, אם תמצא אחת שמורה ותמשיך לשמור היא תגלה אמינות טובה אני שנתיים וקצת נסעתי עליה בלי שום תקלה מיוחד (ברקסים שמנים חרטות וזהו) והיא היתה עם צ'יפ עשתה ג'ימיקאנות ולא חיה חיים קלים....

פורסם

פאסאט 1.8 טורבו, כיף!

אחת המכוניות החזקות והמפנקות שנסעתי בהם ואני מהאנשים שיעדיפו בכל רגע נתון אסקורט XR3I.

מרגישה דבוקה לכביש ובטיחותית.

האקזמפלר שאני מכיר אמינה ביותר!

ביטוח וכל השאר אין לי מושג אני לא רוצה להטעות.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

×
×
  • תוכן חדש...