Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום,

אני לא יודע אם זה מתאים יותר לטכני

 

האם שווה להמתין עכשיו עם מזגן מקולקל ברכב לעוד כמה חודשים ואז לתקן?

האם המחירים באמת יורדים משמעותית עקב חוסר עבודה של המזגניסטים או שאני לא הראשון והם מודעים לתופעה?

יש לי לתקן בסופר לנסר מדחס דולף+מייבש+ווקום+קרר+צינור דולף = עניין של 2300 בערך עם עבודה.

מה כדאי לעשות?

פורסם

אפשר להגיד שכן... תעשיית המזגנים לרכב פחות משגשגת בחורף ולכן המחירים קצת יורדים בהתאם. ההבדל לא יהיה דרסטי.. אז תעשה את החישוב שלך אם לחכות עד אז.

פורסם
שלום לחברי הפורום,

אני לא יודע אם זה מתאים יותר לטכני

 

האם שווה להמתין עכשיו עם מזגן מקולקל ברכב לעוד כמה חודשים ואז לתקן?

האם המחירים באמת יורדים משמעותית עקב חוסר עבודה של המזגניסטים או שאני לא הראשון והם מודעים לתופעה?

יש לי לתקן בסופר לנסר מדחס דולף+מייבש+ווקום+קרר+צינור דולף = עניין של 2300 בערך עם עבודה.

מה כדאי לעשות?

 

אני אישית אם המזגן לא עובד באוטו עובר לאוטובוס - לפחות שם יש מזגן.

×
×
  • תוכן חדש...