Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

:lol:

:-D

 

הרגת אותי

 

 

ובלי שום קשר תגיד לי זה האוטו שלך או לא? רק אתה יודע אם הפס נראה לך או לא...

מה אתה צריך לדעת את הדעה של הרוב... אין לך דעה משלך?

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

הרכב שלי וכמובן שבסופו של דבר ההחלטה היא שלי בלבד, אבל ההגיון הבריא אומר שבדר"כ הרוב צודק ובמקרה הזה הוא יודע על מה הוא מדבר

אני אשמח לעוד דיעות האם להשאיר או להסיר את המדבקה "סוס להבות" שמודבקת על הדלתות

פורסם

לפי דעתי, הרכב יראה מעולה בלי העור בלי התריס ורק עם הפס האדום, מכונית כזאת לא צריכה מדבקות כמו של פיאט אונו עם להבות וזה, פח נטו בלי שטויות.

205 GTI.

פורסם
עדכון ,רבותיי:

בזמן שאני כותב פה בפורום ומתייעץ איתכם האם להסיר או להשאיר את המדבקה כנראה שאיזה ילד משועמם "החליט" בשבילי מה יהיה גורל המדבקה ופשוט קילף כ40 ס"מ ממנה בחלק הקדמי על הכנף ולכן ללא ברירה נותר לי אלא להמשיך לקלף אותה לגמריי

האמת היא שכמעט ולא מבחינים בכלל בשינוי בקווי הרכב, והרכב נראה הכי קרוב לצורתו המקורית מאז שהוא בבעלותי ונראה ממש טוב

לגביי התריס האחורי אז כפי שכבר ציינתי התמונה שצירפתי ישנה מלפניי כ5 שנים שרכשתי את הרכב והתריס היה עליו בהתחלה בחודשיי הקיץ החמים באופן זמני עד שארגנתי לו מקום בבית ומאז הוא כבר לא מורכב על הרכב

 

 

אז כפי שכבר ציינתי הפס האדום הוסר כבר, עכשיו השאלה היא לגביי המדבקה "סוס להבות " שנמצאת על הדלתות

תודה על התגובה, אתם מוזמנים לחוות את דעתכם בבקשה

פורסם

 

תשאיר, זה אולדסקול.

 

מה הכוונה?

עוד דיעות בבקשה יעזרו מאוד לגיבוש ההחלטה

 

 

 

כנראה שהכוונה היא שזה מזכיר איזשהו רכב של אולדסמוביל...;-)

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

לדעתי תוספות בכלל ומדבקות בפרט צריכות להגיע מקוריות עם הרכב, מעבר לזה אולי איזה קיט אפטרמאקרט שהוא ממש מיוחד.

לי אישית יש שריטה לקיט ניפוח.

 

לדעתי להוריד את המדבקות, ואולי לארגן לרכב צביעה ברמה גבוהה עם דוגמא שראית על רכב כזה בחו"ל.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:


×
×
  • תוכן חדש...