Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6915 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה קורה,

הזמנתי את הדגם:

XSL122P5וSony

 

עכשיו, כדאי שאתחיל בזה שאני לא ממש מבין בדברים האלה לכן אשמח אם תרחמו :-D

קודם כל איפה אני משיג את המדריך לבנייה.

שנית כל לאחר השגת המדריך מהם החומרים המועדפים לבנייה (אני מתכוון הכל ממסד עד טפחות)

שלישית כל אשמח לחוות דעת על הסאב הזה.

ורביעית כל קצת OFF TOPIC אבל האם סיאט לאון (המכונית שלי) ידועה\ידועה לשמצה באקוסטיות?

פורסם

סיאט לאון הוא אחלה רכב אקוסטי

לגבי התיבה תבנה אותה מMDF 1.6 זה מספיק לסאב כזה אם אתה מתכנן להביא סאב יותר רציני אחר כך אז תבנה אותה מMDF 1.9

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם
חשבת אולי לימצא את זה באתר של סוני ?

לגבי בניית תיבה וכל השאר יש בחיפוש בבראש הפורום

 

קודם כל תודה על העזרה :) (למרות שעל הטון הייתי מוותר...)

 

יש לי את המניואל שקישרת אליו, הוא לא עוסק במימדי התיבה אלא במימדי הסאב עצמו (לא עוזר לי כ"כ..)

 

בקשר לעובי ה-MDF, זה באמת משנה כל כך, הייתי תחת הרושם שרק חומר הבנייה קובע ולא עוביו, טוב, חיים ולומדים :)

 

אם למישהו יש מושג אפילו כללי על מימדי התיבה אשמח לעזרה כלשהי.

 

שוב, תודה רבה לשניכם על העזרה.

×
×
  • תוכן חדש...