Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6932 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גרשון המשפר , בתור משפר אתה ודאי יודע שאי אפשר סתם לחתוך לרכב את הגג מכיוון שבמקרה כזה מבנה הרכב הופך יציב כמו בטן של מתמודד בתחילת העונה של לרדת בגדול . (חידה , למה רכב פתוח כבד יותר מאחיו הסגור ? ..מעניין ..:roll:זה עוד בלי הגג)

זה מה שלא בסדר כאן , ולנסוע עם זה בכביש , זה הטמטום שהגיע לשיא .

פורסם

דבר ראשון זה מפריע לי כי זה יכול לגרום לתאונות ולפגוע באחרים (למשל שלדה הנחצת לשניים באמצע האוטוסטרדה)

דבר שני זה לא צריך להפריע למישהו כדי שזה יהיה טמטום

דבר שלישי משהו אומר לי שהוא לא חיזק שום דבר וגם אם כן (בלי קשר לטיב העבודה) זה עדיין לא הופך את מה שהוא עשה למעשה חכם ,כלומר זה עדיין טמטום

 

:wink:

פורסם
דבר ראשון זה מפריע לי כי זה יכול לגרום לתאונות ולפגוע באחרים (למשל שלדה הנחצת לשניים באמצע האוטוסטרדה)

דבר שני זה לא צריך להפריע למישהו כדי שזה יהיה טמטום

דבר שלישי משהו אומר לי שהוא לא חיזק שום דבר וגם אם כן (בלי קשר לטיב העבודה) זה עדיין לא הופך את מה שהוא עשה למעשה חכם ,כלומר זה עדיין טמטום

 

:wink:

 

ידידי אם זו רמת הויכוח אני פורש כאן.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
ידידי אם זו רמת הויכוח אני פורש כאן.

 

ידידי היקר אני מניח שרמת הויכוח לא תואמת את רמתך בגלל המילה טמטום , אז הרשה לי להוסיף שטמטום זאת מחמאה לעניין המדובר אז אין לך מה להרתע .

תחשוב על זה כך , מה שבטופ גיר למשל לקחו בתור בדיחה , לעג , משהו שהם לוקחים כמובן מאליו שכולם יראו בתור בדיחה ויצחקו (ועל זה מבוסס הרייטינג הגבוה בין השאר) , הורדת הגג באופן עצמאי לרנו אספס , מישהו עשה בתור משהו רציני ובאמת משתמש ברכב.

פורסם
ידידי אם זו רמת הויכוח אני פורש כאן.

את רמת הויכוח הזו אתה התחלת - הגדרת כ"טימטום" דעות שונות משלך, אז בבקשה אל תתפלא שחטפת ריקושטים. מכיון שגם אני הייתי בין אלו שדעתם שונה משלך, הרי שגם אני שייך ל"מטומטמים". סליחה, אבל אין לך זכות לקרוא לי מטומטם - עניין של נימוס בסיסי.

 

לעצם העניין - על טעם וריח אין להתווכח, ולכן זכותו של כל אחד לתת למכונית שלו עיצוב כלבבו, אבל מה שהבחור הזה עשה הוא:

  • לא חוקי
  • מסוכן לנוסעים
  • מסוכן לציבור החף-מפשע שנמצא בקרבת המוטציה הזו, כאשר היא נוסעת, לפי התמונות, בכביש ציבורי.

ועכשיו לסיום:

מכיון שקארספורום לא מעודד פעילויות לא חוקיות ומסוכנות, השירשור הזה ננעל חגיגית.

 

קובי

מנהל הפורום

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6932 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...