Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני בעלים של סוופיט

עכשיו בעיניין הכוח לא שהיא באה כמכונית מרוצים

ולא שהמנוע שלה זה הדבר הכי ספורטיוי בעולם

אבל הגיר שלה מסרס אותה באופן שקשה לתאר

 

לכן מדיי פעם לעיתים דיי רחוקות בהאצה מהקו אני שם את המוט הילוכים האוטומטי על 2 וכך בעצם לא מאפשר לאוטו לעבור את ההילוך השני ומושך ככה לתחום שבו הסלד עולה וכוח של האוטו בא יותר לכדי ביטוי

עכשיו מעבר לעבודה שברור לי שזה שורף הרבה יותר דלק האם יש סיכוין לנזק למנוע או לתיבת ההילוכים?

תודה לעונים

פורסם

איזה מצחיק אתה.

אתה לא יודע שלהתחיל נסיע ב2 זה יותר איטי מלהתחיל מD ?

תחילת נסיע ב 2 נועדה למשטחים חלקים כמו שלג וקרח. הרכב מתחיל נסיע ישר מההלוך שני.כך שאין פרפורים.

 

:lol:

Omnia mea mecum porto

פורסם

בתיבה אוטומטית סטנדרטית, העברת הבורר למצב "2" יקבע את התיבה לשני ההילוכים הנמוכים ביותר. התחלת הנסיעה תיהיה עדיין מההילוך הראשון. התחלת נסיעה מהילוך שני מתרחשת בהעברה למצב Snow.

 

לגבי הנזק לרכב - בוודאי שנהיגה כזאת יוצרת בלאי מוגבר על הגיר והמנוע. אבל אי אפשר להגיד שזה יוצר סיכון בטווח הקצר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אין דבר כזה "תיבה אוטומטית סטנדרטית".

אצל חלק מהיצרנים הצבת הורר על "2" מגבילה את הגיר להילוכים ראשון ושני.

אצל אחרים הצבת הבורר על "2" משלבת להילוך שני והילוך ראשון יוצא מהמשחק.

 

המקרה הראשון נפוץ יותר, אינני יודע איך זה בסוזוקי סוויפט.

 

אני מניח, שלא מדובר בסוויפט דור אחרון, ובכל הדורות הישנים יש גיר אוטומטי בסיסי עם 3 הילוכים, ואין לו מצבי SNOW, SPORT, POWER ודברים דומים.

 

לגבי השחיקה - תלוי עד איזה סל"ד אתה מושך את ההילוך השני.

 

כנראה שהגיר שלך לא לגמי תקין ומעביר הילוכים מוקדם מידי - בגיר תקין בהאצה חזקה מהמקום הגיר אמור "להחזיק" כל הילוך עד קרוב לקו האדום (סל"ד מקסימלי) כך שהשימוש בבורר הופך להיות מיותר.

 

מה שאני מנסה להסביר, שהצבת הבורר על "2" לא משפרת בכלום את ההאצה של הרכב, והמצב הזה מיועד לניצול בלימת מנוע בירידות ארוכות, ולמצבים מסויימים של נסיעה בעלייה.

 

 

פורסם

מה שאני מנסה להסביר, שהצבת הבורר על "2" לא משפרת בכלום את ההאצה של הרכב

במקרה של גיר שלא מושך הילוכים מספיק (לאו דווקא עד הקו האדום, אלא לנקודת שיא ההספק), הבקרה הידנית בהחלט יכולה לעזור.

ובנוסף, כשלרכב אין אפשרות להרים הילוך לשלישי אתה יכול להשאר בשני על סלד גבוה גם בלי יותר מדי גז, ולהשאיר את הרכב בנקודה עם יותר כח מאשר בשלישי בסלד נמוך.

 

הבלאי עולה, אך לגבי צריכת הדלק אני לא בטוח... למשל בעליה חדה, הילוך שלישי עשוי לא להיות מספיק חזק, וע"מ שהרכב ימשיך לסחוב, ניתן להוריד ל-2, וללחוץ הרבה פחות על הגז מאשר בהילוך שלישי.

אני לא בטוח, אבל אני חושב שבשלישי על 3000 סלד עם חצי דוושה האוטו שורף יותר דלק מאשר בשני על 4.5-5 עם לחיצה עדינה.

 

אשמח אם מישהו יוכל לבסס/להפריך את ההשערה הזו.

 

 

יום נעים :)

טל

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם
אין דבר כזה "תיבה אוטומטית סטנדרטית".

אצל חלק מהיצרנים הצבת הורר על "2" מגבילה את הגיר להילוכים ראשון ושני.

אצל אחרים הצבת הבורר על "2" משלבת להילוך שני והילוך ראשון יוצא מהמשחק.

 

המקרה הראשון נפוץ יותר, אינני יודע איך זה בסוזוקי סוויפט.

 

אני מניח, שלא מדובר בסוויפט דור אחרון, ובכל הדורות הישנים יש גיר אוטומטי בסיסי עם 3 הילוכים, ואין לו מצבי SNOW, SPORT, POWER ודברים דומים.

 

לגבי השחיקה - תלוי עד איזה סל"ד אתה מושך את ההילוך השני.

 

כנראה שהגיר שלך לא לגמי תקין ומעביר הילוכים מוקדם מידי - בגיר תקין בהאצה חזקה מהמקום הגיר אמור "להחזיק" כל הילוך עד קרוב לקו האדום (סל"ד מקסימלי) כך שהשימוש בבורר הופך להיות מיותר.

 

מה שאני מנסה להסביר, שהצבת הבורר על "2" לא משפרת בכלום את ההאצה של הרכב, והמצב הזה מיועד לניצול בלימת מנוע בירידות ארוכות, ולמצבים מסויימים של נסיעה בעלייה.

 

 

 

מדובר בסוויפט דגם 2007

הגיר תקין לחלוטין

וההאצה משתפרת בטוח של מעל 40 קמ"ש לא לפני זה

פורסם

זה די ידוע שבתיבות אוטומטיות הגיר מעביר הילוך מוקדם (בדרך כלל מוקדם מדי) אם לא לוחצים את הגז לרצפה (או כמעט).

אגב, גם נסיעה בסל"ד נמוך במאמץ פוגעת במנוע.

סובארו DL. הכי מכוער, הכי אמין 8)

פורסם

זה אינדיבידואלי לכל רכב.

בוא נשאל כזה דבר.

באיזה סל"ד שיא ההספק של המנוע שלך, ובאיזה סל"ד הרכב מעביר הילוכים ב"פול גז"?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...