Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6949 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום

 

לצערי הרב חזרה ברכבי תקלת הגיר. התקלה החלה לאחר שנפרץ אלצי המצנן גיר והשמן הגיר נזל למע' הקירור.

החלפת המצנן בוצעה במוסך צ'מפיון, אך לא בוצע שום טיפול לגיר לאחר כניסת הנוזל קירור. לאחר מספר ימים הגיר נכנס ל SAFE MODE - 2 הילוכים ארוכים. הגעתי למוסך רון, שם בוצע טיפול לגיר וכחודשיים הכל היה בסדר.

לא מזמן הגיר שוב התחיל לעשות בעיות, לאחר נסיעות ארוכות (כ-30-40 דקות) יש הרגשה של החלקה, גם בהאצות, הגיר מעבר להילוך האחרון מוקדם מידי בערך ב-60 קמ"ש ולאחר מכן הגיר קופץ רגעית לניוטרל ואז מוריד הילוך.

תופעות אלו לא קבועות, אבל מתחילות לחזור בתדירות יותר ויותר גבוהה.

 

שאלתי היא האם אין מניעה מפירוק ופתיחת גיר?

המלצות למכון גירים באזור המרכז?

וסדר גודל עלויות לתיקון/שיפוץ?

 

הרכב: סיאט לאון 1.6 אוט' 2002

 

תודה.

  • ספונסר פורום
פורסם

אהלן גבר ,אני מצטער לשמוע שכך המצב התפתח אבל מהתיאור שלך נראה כי

אין מנוס מפירוק ושיפוץ כללי של הגיר וזה נזק של אלפי שקלים .

במקרה שלך המים ישבו הרבה זמן בתוך הגיר עד שהוצאנו אותם והנזק באמת ניכר

לאחר זמן ,הראקציה שהשמן והמים גורמים לפירוק הרפידות של הגיר לאט לאט

אפילו לאחר שהמים הוצאו ממנו ,ואז מתחילה החלקה והחלפת הילוכים לא רציפה

אתה צריך שיפוץ של הגיר .

 

בהצלחה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

מציע לך לפנות ליורם ממוסך אדמונד בחולון (בדוק פה בפורום אחר מספר טלפון) בחור על ה כיפאק והוגן

בעל מקצוע תותח בתחום

פורסם

שוב שלום חברים

 

אודה לכם מאוד אם תוכלו להמליץ לי על מכון גירים אמין באזור באר שבע.

 

תודה.

פורסם

מקודם כתבת שאתה מבקש מכון גירים במרכז וכעת בב"ש אז מה רצוי.

זאת כי אכן "מוסך אדמונד עשה לי טוב" (יורם) זה מקום מצוין ואם תרצה פרטי המקום אז כתוב ותקבלם.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

שלום רפי

 

אני גר במרכז אבל רוב השבוע אני בב"ש (שירות קבע) אז שני האזורים מתאימים לי.

×
×
  • תוכן חדש...