Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מרימים הידרואלים בפיאט בראבה 1.6


laky666
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

לפני שנה החליפו לי את אחד הקאמשאפטים בפיאט.וזאת אחרי שהתנוחים שלו היו אכולים באופן דרסטי(המוסכניק הראה לי את הנזק).השאלה היא : אם קרה הנזק הזה אז סביר להניח שהיה צורך גם להחליף סט של 8 מרימים הידרואליים,כיוון שהם מלאים

בבוץ של שמן או תפוסים(תקנו אותי אם אני טועה),והמוסכניק החליף רק את הקאמשפט מבלי להחליף מרימי שסתומים.

בדיקת קומפרסיה עצמית שלי הראתה אחידות בקומפרסיה בכל צילינדר.

עכשיו לאחר שנה יש לי רעשים מהאיזור וצריכת דלק מטורפת-1:7. האם יתכן ששוב הקאמשאפט הנ"ל(לא זוכר אם יניקה או אגזוז)

נאכל בעיקבות אי החלפת המרימים?

 

תודה,ארז

בראבה SX 1.6 1997 גיר רגיל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מכיר את המושג תנוחים, אולי נקודות המיסוב של הגל זיזים? אם הם היו שחוקים הייתה בעייה של אספקת שמן לראש מנוע וזה גם גורם לבעיות במרימים הידראוליים. נראה כי תקנו את הנזק אך לא את המקור התקלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מכיר את המושג תנוחים, אולי נקודות המיסוב של הגל זיזים? אם הם היו שחוקים הייתה בעייה של אספקת שמן לראש מנוע וזה גם גורם לבעיות במרימים הידראוליים. נראה כי תקנו את הנזק אך לא את המקור התקלה.

דניאל,האם אתה ממליץ במיקרה הזה לעשות שטיפה של המערכת עם "פלאש"?וא"כ להחליף לשמן חצי סינטטי איכותי?

כי לפי מה שכתבת אז יש סיכוי שמדובר בצינור שמן שנימצא מעל גל הזיזים והדיזות שלו סתומות.האם אני צודק בהערכה?

בראבה SX 1.6 1997 גיר רגיל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פלאשינג במקרה כזה יכול לעשות נזק יותר מתועלת.

 

1. לבדוק לחץ שמן.

2. אם תקין לפרק מרימים, גלי זיזים ולבדוק נזקים חוזרים והפרעות במעברי שמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...