Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6966 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אשמח לקבל חוו"ד על הסיירה משנות 84-90 (6-8 א' ש"ח) בעיקר לגבי תחזוקה, אמינות יחסית וצריכת דלק.

כל מידע נוסף ית' בברכה. (אני מעדיף אוטומט, אם זה משנה למישהו)

תודה!

פורסם
שלום

אשמח לקבל חוו"ד על הסיירה משנות 84-90 (6-8 א' ש"ח) בעיקר לגבי תחזוקה, אמינות יחסית וצריכת דלק.

כל מידע נוסף ית' בברכה. (אני מעדיף אוטומט, אם זה משנה למישהו)

תודה!

 

שלום!

בקשר לסיירות בשנים האלו אני ממליץ לך עליהם אבל רק אם אתה קונה רכב עם בודי יפה כי רוב הסיירות בשנים האלו עם בודי מכוסח לחלוטין עם מנועים גמורים ונוסעים!כמובן מנועי פינטו אני מדבר שזה מנוע אמין ביותר רק לסוע ולסוע....

לגבי תחזוקה-יש חלקים לרכב אין בעיה אפילו בחברה לא יקרים במיוחד ואני ממליץ רק על מקורי (היתה לי סיירה 88 מכרתי לחבר וכבר שנה ומשהו הוא לא נגע בכלום חוץ מטיפול שמנים!)

אמינות- אמין ביותר שים דלק סע לבדוק שמן מים ליתר בטחון למרות שאצלי לא היה אוכל שמן ולא היו לי נזילות!(כמו פיאסטה קצת יותר בגדול:) ) הדבר שיכול להיות מסוכן זה שהוא הנעה אחורית זריקות תחת טיפה, אבל אם נוסעים בעדינות אין סיבה שהאוטו יזרוק!

צריכת דלק- 1:8 תלוי איך לוחצים גם בדקתי כמה פעמים והאוטו עשה 1:9 זה מכובד לרכב בשנה כזאת עם מנוע 1800 עם גיר אוטומט!

רכב נוח לפי דעתי אפשר לאחסן בוא הרבה דברים, ביטחותי ,וגם אם אתה מוצא אחת עם בודי יפה ומנוע לא הכי בריא מהחברה בזמנו קניתי מנוע חדש 1800 ב3000 ש"ח אז מיבוא גם יעלה לך בסביבות 2000 שקל וזה משתלם!!

אם תרצה לדעת עוד משהו בכיף הענה לך לכל שאלה גם בפרטי!

בהצלחה...

יקי!!!

×
×
  • תוכן חדש...