Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטו ספורטיבי שנת 2002-2003... 80-90 אלף ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8319 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש אוטו ספורטיבי כמו שציינתי בכותרת עם הנתונים ההבאים.

רציתי לדעת איזה דגמים אתם מציעים שיש במחירים האלה.

חשבתי כבר על משהו בסגנון מגאן ספורט, גולף...

אבל אני בטוח שאתם תוכלו להציע לי פה משהו הכי טוב...

תודה!

פורסם
אני מחפש אוטו ספורטיבי כמו שציינתי בכותרת עם הנתונים ההבאים.

רציתי לדעת איזה דגמים אתם מציעים שיש במחירים האלה.

חשבתי כבר על משהו בסגנון מגאן ספורט, גולף...

אבל אני בטוח שאתם תוכלו להציע לי פה משהו הכי טוב...

תודה!

 

מה זה מגאן ספורט? לא שמעתי על אחת כזאת?

אתה מתכוון לרנו מגאן טורבו שהציגו בחול? 225 כ"ס? אה...

:oops:

 

התכוונת לרנו מגאן קופה אולי? היא לא ספורטיבית. רק נראית ככה.

לך על רנו קליאו ספורט שנת 2001. עומדת בתקציב.

או על איביזה טורבו, רמה אחת פחות, אבל בחירה לא רעה בכלל...שנת 2002

יש גם 206 GTI שנים 2001-2000...אבל לא מתאימה בשנים שרשמת.

בקיצור? יאריס T ספורט עומדת בתנאים בשבילך, גם כן.

כמו שרשמו.

רון

פורסם

נמרוד שלום.

בוא נתחיל מפרטים עליך, מיומנותיך בתור נהג והמכוניות שהיו בבעלותך

או שנהגת עליהן.

נמשיך במאפיינים חשובים כמו שימוש ברכב (יומיומי, נסיעות ארוכות / קצרות),

תצורת מרכב רצויה (גדול / קטן / סגור / פתוח) ונראה לאן נמשיך. :D

 

ההצעות שהועלו פה טובות, בעוד ייתכן ואני הייתי מעדיף לעצמי מיאטה מעט ותיקה יותר.

דניאל

MCS 2008

פורסם
נמרוד שלום.

בוא נתחיל מפרטים עליך, מיומנותיך בתור נהג והמכוניות שהיו בבעלותך

או שנהגת עליהן.

נמשיך במאפיינים חשובים כמו שימוש ברכב (יומיומי, נסיעות ארוכות / קצרות),

תצורת מרכב רצויה (גדול / קטן / סגור / פתוח) ונראה לאן נמשיך. :D

 

ההצעות שהועלו פה טובות, בעוד ייתכן ואני הייתי מעדיף לעצמי מיאטה מעט ותיקה יותר.

דניאל

 

שמע, האוטו הזה מיועד לאבי בעיקר, אך בין היתר אני אנהג עליו.

אבי נהג מיומן עם מעל 30 שנות ותק, וגם אוהב מכוניות.

אני בן 18, נוהג כשנה, אני מאוד אוהב נהיגה, ואני אפילו(חושב) נוהג טוב מאוד.

אני רוצה אוטו ספורטיבי, אך שיהיה גם נוח לבן אדם בגיל 50, ולא אוטו שרק ספורט יש בו, אלא שיהיה בו גם נוחות.

 

הוא מיועד בעיקר ליום יום, אך גם נהיגות לכיף...

פורסם
אני מעדיף לא פג'ו, לא אוהב צרפתי...

 

איביזה טורבו, מהירה, מאוד לא נוחה!.

 

או היאריס שיכולה להיות אופציה חביבה מאוד. צריך רק לשים לב למה מישהו ימכור רכב כל כך מהר.

פורסם
אני מעדיף לא פג'ו, לא אוהב צרפתי...

 

איביזה טורבו, מהירה, מאוד לא נוחה!.

 

או היאריס שיכולה להיות אופציה חביבה מאוד. צריך רק לשים לב למה מישהו ימכור רכב כל כך מהר.

אז היא כנראה לא מתאימה(האיביזה), תזכור שבן אדם בן 50 בעיקר ינהג בה...

צריך שיהיה בה מידת נוחיות מסויימת.

 

לעומת זאת, היאריס נשמעת לי מעניינת ואשמח לקבל עוד מידע, ואם יש אנשים פה עם יאריס, גם אשמח לשמוע את חוות דעתם...

פורסם
אני מעדיף לא פג'ו, לא אוהב צרפתי...

 

איביזה טורבו, מהירה, מאוד לא נוחה!.

 

או היאריס שיכולה להיות אופציה חביבה מאוד. צריך רק לשים לב למה מישהו ימכור רכב כל כך מהר.

אז היא כנראה לא מתאימה(האיביזה), תזכור שבן אדם בן 50 בעיקר ינהג בה...

צריך שיהיה בה מידת נוחיות מסויימת.

 

לעומת זאת, היאריס נשמעת לי מעניינת ואשמח לקבל עוד מידע, ואם יש אנשים פה עם יאריס, גם אשמח לשמוע את חוות דעתם...

 

לדעתי הרכב שמתאים לכם זה גולף GTI אבל תהיי חייב לרדת בשנתון ולחפש שנת 2000 (שלא חסרות למכירה).

 

הרכב מרווח יחסית

5 דלתות, יותר פרקטי

מנוע מעולה שמאוד נוח לנסיעה יום יומית רגועה

צריכת דלק שפוייה ביותר, לי הרכב צורך אחד לתשע וחצי ולפעמים פחות בנסיעה לא רגועה עם מזגן.

אמין יחסית

תא נוסעים מאוד איכותי (לדעתי אבא שלך לא ירצה לחיות ברכב מקרקש)

היא לא תהיה מהנה ומהירה כמו קליאו ספורט אבל בהחלט תהיי יותר פשרה בינך לבין אבא שלך.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
אני בן 18, נוהג כשנה, אני מאוד אוהב נהיגה, ואני אפילו(חושב) נוהג טוב מאוד.

 

זה שאתה "חושב" שאתה נהג טוב לא הופך אותך לאחד כזה. יש המון דברים בנהיגה בכלל ובנהיגה ספורטיבית בפרט שאינך מודע אליהם ואינך יודע לבצעם כהלכה. קורסים ואימונים יעזרו לך לשפר את יכולות הנהיגה שלך. קח לתשומת ליבך.

 

אני רוצה אוטו ספורטיבי, אך שיהיה גם נוח לבן אדם בגיל 50, ולא אוטו שרק ספורט יש בו, אלא שיהיה בו גם נוחות.

 

הוא מיועד בעיקר ליום יום, אך גם נהיגות לכיף...

 

בנוגע לדרישות שלך מהרכב, ובכן, הן דומות לדרישות שאני דרשתי מהרכב שרציתי עבורי ועבור אימי (גם כן בת 50). נסיעת מבחן על היאריס TS הבהירה לי שהיא עדיפה עבורנו בשקלול הכולל ע"פ הקליאו (דור 1 ואף דור 2 עליהן נהגתי), ולכן הבחירה היתה בה.

אני יותר מממליץ לך על היאריס, רכב הרבה יותר שפוי לנהג עם שנה נסיון בלבד: מגבלות נמוכות ביחס לקליאו (ז"א שבטוח יותר, יחסית, "ללמוד" את היאריס מאשר את הקליאו), חלש משמעותית (כן, כן - זה יתרון עבורך!). קח בחשבון רק שחובה עליך לקחת לפחות קורס בסיסי לפני שאתה מתחיל לדחוק ברכב אל עבר המגבלות שלו - מאחר והתנהגותו במגבלות ומעבר להן שונה ממה שלמדת להכיר עד היום (כנראה שאתה מכיר בעיקר רכבים משפחתיים בעלי נטייה להתנהגות צפוייה ובטוחה עבור הנהג ההדיוט).

 

אם אתה רוצה התרשמות שלי מהרכב עד כה (חודש וקצת אצלנו), כנס וקרא בקישור הבא:

 

http://www.netcar.co.il/forum/la.asp?ix=52087&lb=52057

פורסם

טוב..

זה מתחיל להיות ממש נוראי.

הבנאדם רצה המלצות על רכב ואנשים שואלים שאלות כאילו הוא בא לעבוד עבורם בתור נהג-בוס.

נמרוד שלום.

בוא נתחיל מפרטים עליך, מיומנותיך בתור נהג והמכוניות שהיו בבעלותך

או שנהגת עליהן.

איזה פרטים אתה רוצה לדעת? כמה בחורות היו לו? מה מנת המשכל שלו? משקל? גובה?

מה זה מיומנויות בתור נהג? הוא יודע לנהוג על טוסטוס עם יד אחת קשורה מאחורי הגב ולעלות את העלייה להרצליה מאיילון על 150 :p , זה בסדר? הוא יכול לנהוג על רכב חזק או שהוא יאלץ להסתפק בקיה ריו?

אגב, מזל שלא שאלתי לגבי הRSI לפני שקניתי אותה כי לפניה היו לי ג'אסטי אוטומטית וקליאו 1.4 אוטומטית גם כן ולכן רשימת המכוניות שהיו לי לפני הRSI אינן עומדות ב"דרישות הקדם" של הפורום...

:-)

פורסם
האמת היא שיש לי משהו על ינדאי קופה, ואפילו שהדבר היחיד שאפשרי היא שנת 99.

רציתי לדעת מה אתם חושבים?

כדי?!

 

 

רוצה מראה יפה? כדאי.

רוצה הנאה מנהיגה? לא כדאי.

×
×
  • תוכן חדש...