Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8323 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה יש למכירה טיגרה 95 יד 4 115 אלף ק' ללא תאונות =מחיר מחירון 34 הוא רוצה 39(נימוק:קשה למצוא רכב כזה למכירה) האם זה הגיוני למכור רכב כזה ב5 מעל המחירון רק בגלל זה? :roll:

פורסם
חברה יש למכירה טיגרה 95 יד 4 115 אלף ק' ללא תאונות =מחיר מחירון 34 הוא רוצה 39(נימוק:קשה למצוא רכב כזה למכירה) האם זה הגיוני למכור רכב כזה ב5 מעל המחירון רק בגלל זה? :roll:

 

זכותו של מוכר לדרוש גם 200% מעל, זכותו של קונה לא לשלם. מדינה חופשית ודמוקרטית.

פורסם

כן אני יודע וגם אני רציתי רכב כזה רק זה היה נראה לי מצחיק שהוא מעלה את המחיר ב5!

רק בגלל זה!כי עם כל הכבוד זה לא bmw שהוא יכול לעלות את המחיר בגלל שזה רכב טוב!

פורסם
כן אני יודע וגם אני רציתי רכב כזה רק זה היה נראה לי מצחיק שהוא מעלה את המחיר ב5!

רק בגלל זה!כי עם כל הכבוד זה לא bmw שהוא יכול לעלות את המחיר בגלל שזה רכב טוב!

 

אין לי להוסיף לשרשור הזה הרבה, צוקי כבר אמר הכל ...

אבל רק שתדע שאפילו BMW נסכרות הרבה מתחת למחירון !!! בעיקר הסדרות הגבוהות והיקרות שבהן כל אחוז קטן הוא סיפור של אלפי שקלים ...

 

לפי דעתי קח את הרכב לבדיקה, אם מתברר בבדיקה שאכן הרכב נמצא במצב מצויין אז אולי יש מצב לשקול את הקניה הזו, לפי דעתי לפני בדיקה אין הרבה מה להגיד מכיוון שקשה לדעת מה המצב האמיתי של הרכב ...

 

אם טיגרע נדירה בשבילך ו-5 מעל נשמע לך מוגזם, חכה שתחפש 106 רע לי עם שלדה מטורפת :wink:

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אם אתה נעול על טיגרה תחפש נוספות ותראה כמה הם רוצים

אם אתה לא מוצא אחרות אתה יכול לקחת את זאת לבדיקה אוטו בן 8 יעלה כמה בעיות בבדיקה

אם מדובר בבעיות קטנות שלא אמורות להפריע לך לקנות את הרכב תשתמש בהן כדי להוריד

קצת את המחיר

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם

תשמע ... אם הרכב מדונדש בדברים כמו בולמים חדשים מנוע שיוצא עשר בבדיקה וללא בעיות בכלל ... אז אולי אולי אולי ...

אבל

בסכום הזה יש שתי מכוניות אחרות שצריכות לענין אותך ( במיוחד במחירון שאתה רשמת אני משאר שהכוונה היא לטיגרה 1.4 ... )

והן

 

אופל קורסה GSI - 34 או 35 אם אני זוכר נכון

והטובה יותר

אופל אסטרה GSI בעלת מחירון 35...

 

אבל זה כבר פוזה מול ביצועים וזאת בחירה שלך :)

מקווה שעזרתי

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
חברה יש למכירה טיגרה 95 יד 4 115 אלף ק' ללא תאונות =מחיר מחירון 34 הוא רוצה 39(נימוק:קשה למצוא רכב כזה למכירה) האם זה הגיוני למכור רכב כזה ב5 מעל המחירון רק בגלל זה? :roll:

 

לדעתי האישית, לא שווה.

 

רכב צפוף להחריד, קשה מאוד לטיפול (תא מנוע צפוף להחריד) וסחירות בסימן שאלה גדול. המחירון, אגב, לא "להיט".

במחיר הזה אפשר לקנות מכוניות טובות בהרבה, אך השאלה החשובה היא מה אתה מחפש ? (פוזה ? ביצועים ?)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

חוץ מנוכחות, אין לרכב הזה כלום...

זה אחד הרכבים ששקלתי לקנות בזמנו ,כשחיפשתי אוטו.

המחירון שלו גם גבוה יחסית ולא בצדק...

הביצועים, השלדה, ההגה... הכל בינוני וגם אין מושב אחורי.

סה"כ קורסה בתחפושת.

 

 

*כפי שאמרתי לך קודם, יש לי חבר שמוכר אחת כזאת, ואני חושב שהוא רוצה מחירון.

הוא לא קופץ מעל הפופיק... המצב של השוק היום לא מצדיק לקיחת מעל המחירון

על טיגרה.

אם ברצונך בפרטים, פנה אלי בה"פ.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...