Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6907 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

רכשתי לפני כשבוע רדיו דיסק של סוני מדגם CDX-GT210 (הלינק http://www.radio-electric.co.il/Product.asp?productid=1217)

.יש לי רכב רנו קליאו קלאסיק.

התקנתי אותו אצלי באוטו.יש לי בעיה ברדיו.הוא לא מוציא רעשים בכלל.

כשאני מכניס דיסק הכל עובד 100% . וכשאני מעבר לרדיו אני לא שומע כלום .גם לא רעשים של חוסר קליטה.

מאחורה הכל מחובר כמו שצריך.

 

יש למישהו מושג מה הבעיה?

כבר החלפתי את המכשיר פעם אחת ועדיין אותה הבעיה.

 

 

תודה מראש

יגאל

פורסם

בכדי להבין אם יש בעיה באנטנה:

האם במכשיר הקודם (לפני שקנית את זה) היתה בעיה עם רדיו?

חוץ מזה, הכי טוב פשוט לבקש מהחנות לבדוק את הנושא - לעומק.

פורסם
בכדי להבין אם יש בעיה באנטנה:

האם במכשיר הקודם (לפני שקנית את זה) היתה בעיה עם רדיו?

חוץ מזה, הכי טוב פשוט לבקש מהחנות לבדוק את הנושא - לעומק.

 

 

לא אין שום בעיה באנטנה.עם המכשיר הקודם עבד מצוין. וגם לשם הבדיקה חיברתי אותו שוב אחרי שקניתי את המכשיר החדש ועדיין הכל עבד מצוין.

קניתי את המכשיר דרך מכירה של אולסייל ולכן זה בעייתי לבקש מהם לבדוק את הבעיה .

פורסם

זה הפתרון הכי קל.....

השאלה אולי יש איזה הגדרות שאני לא עושה נכון. או שאני לא מחבר משהו כמו שצריך.

  • חודשיים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...