Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר בדיטסהו שרייד 1.3 99

האוטו נכבה כל הזמן.. נשלח למוסך ושם נאמר כי יש סתימה בגלל שהדלק כנראה היה מהול..

במוסך עשו ניקוי של אינג'טורים עם איזה מוזל והעלו את הטורים לסביבות 2000 בניוטרל ולא החזירו חזרה

עכשיו האוטו מתנהג ממש מוזר. בהילוך הסלד בסדר אבל בניוטרל עומד על 2000+- ולפעמים עולה ויורד מעצמו כאילו מוסיפים גז

סיבבתי את הבורג של הטורים פשוט עד הסוף והטורים עדיין ב1300 ביוטרל

מישהו יכול לעזור?

פורסם

על פי תאורך הקצר ,ישנו חשש לאיתור תקלה לקוי ועל כן עליך לחזור אל המוסך

לחבר סורק תקלות ,ניחוש פרוע שלי אומר חיישן מצב מצערת או מנוע צעדים

 

האם נורית בצורת מנוע כתומה דולקת לאחר הנעת הרכב?

יגאל

פורסם

לא משחקים עם הבורג של סל"ד הסרק! הבורג נועד לכיוונון ראשון ואחרון לפני צאת הרכב מהמפעל. יש בעיית סל"ד - היא לא מהבורג.

 

הייתי מציע לך לכוון את הבורג חזרה למקומו המקורי (לאיזור ה 800 סל"ד בניוטרל) ולנתק מצבר לכמה דקות. אם זה לא יעזור, מתי לאחרונה החליפו את פילטר הדלק?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איתמר כל מילה זהב, נראה שהוא נפל על לא מקצוען. אותו מכונאי שמכוון טורים עם הבורג, ברור שאין לו ידע או נסיון, והוא גם זה שלא יחליף פילטר דלק, למרות שהוא עצמו קבע נחרצות שהדלק מהול ויש סתימה. לא הבנתי מדוע הוא ניקה לו את המזרקים כאשר הסיבות ל- "האוטו נכבה כל הזמן", הם רבות (ראה דוגמה בקובץ המצורף). אני למשל הייתי מתחיל בניקוי בית המצערת.

איך הוא יכוון את הבורג חזרה למקומו המקורי (לאיזור ה 800 סל"ד בניוטרל), הרי המנוע נכבה בסרק ?.

יש לטפל קודם בבעיה עדיף ע"י חיבור למחשב בדיקה, ורק לאחר מכן יהיה אפשר לכוון סיבובי הסרק.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

המכונאי הזה על הפנים אף פעם הוא לא מתקן את הבעיה האמיתית. העניין הוא שזה המוסך המורשה היחיד באיזור.

נסיתי להחזיר את הבורג לסלד נורמאלי אבל כמו שאמרתי סיבבתי עד הסווף וזה לא ירד מ1200..

אני אבדוק את הדברים שאמרתם תודה.

פורסם

"המכונאי הזה על הפנים אף פעם הוא לא מתקן את הבעיה ".

אם אתה יודע זאת מדוע אתה נכנס אליו ?.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

×
×
  • תוכן חדש...