Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6845 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אצלינו בלי דגל של המדינה.

ובתכלס זה לא ממש משנה.

 

שמעתי, שלוחיות עם דגל (אם רוצים חדש) עולה יותר מאשר בלי דגל.

 

ומסגרת, שחורה או כסופה לא משנה.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם
1. מקום המטביע לוחיות רישוי אכן לוקח את הישנות ומשמידן(יש לו יומן בו רשום שהוא השמיד זאת).

 

לאחרונה הוצאתי לוחית אמריקאית (אם זה משנה) חדשה לרכב-הרכב לא היה במקום והמסמך היחיד שהיה ברשותי שם היה העתק סרוק ומודפס של רשיון הרכב.

לא היתה שום בעיה להוציא את הלוחית, ויש לי את הישנה עדיין במחסן.

עשינו את הלוחית אצל אחד שיושב בתוך המתחם של משרד הרישוי.

 

האמת שזה רעיון טוב, הייתי רוצה לתלות אחת מהלוחיות הישנות על הקיר ליד מקום החניה שלי בעבודה

 

על פי החוק לוחית ששמים על מקום חניה אינה לוחית כמו זו שיש על האוטו. לוחית במקום חניה צריכה להיות כזאת שאם יגנבו אותה ויחברו על רכב, שוטר יוכל בקלות לראות שהיא אינה תקנית- לצורך העניין לא בצבע צהוב (צבע אחר או ללא צבע בכלל) או לחילופין (כמו שיש אצלי) בלי המקפים שמחלקים את את המספר אלא 7 ספרות ברצף.

 

ובנוגע לשאלה- אמריקאית עם דגל, רגילה בלי דגל (כדי שהמספר יהיה ממורכז), מסגרת שחורה.

"ai motoare capul doare"

פורסם

אני קיבלתי את האוטו עם מספר ללא דגל, למרות שאני אישית מעדיף עם....הוספתי מסגרת ניקל ולדעתי יצא סבבה.

אם אני אצטרך להחליף מספר בגלל סיבה כל שהיא אז כנראה שאני אקנה את "היקר" עם הדגל....

עידן

פורום6.JPG

puruo5.jpg

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

יפה ששמתה לב- שכחתי את אופצית העריכה שצילמתי והכלב בדיוק היה בסביבה אז....

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אם יש לי לוחית רישוי שהמספרים בה גדולים. ואני רוצה את הלוחיות רישוי עם המספרים הקטנים המרובעת יותר.

צריך אישור מיוחד?

 

 

 

שחרון

חרדון מקבוצת החרדוניה :roll:

פורסם

מה רע בלוחית עם דגל?

זה נראה סבבה כשמעלים את התמונות לאתרים בחו"ל.

סוג של גאוות יחידה.

קצת להרגיש כמו אירופה, שם יש להם גם לוחיות דומות.

coupe back.JPG

5700 סל"ד מקסימום


×
×
  • תוכן חדש...