Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6989 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מעוניין להתקין את אזעקת הביפר של חברת GURAD 635.

אין מוטל בספק שזוהי אזעקה מצויינת. הבעייה היא בהתקנה! שלא תהיה התקנה לא מקצועית.

 

לכן אני מחפש מתקין איכותי (באיזור המרכז) ולא "חאפר".

אם יש לכם המלצות למתקין איכותי ולא יקר מדי- אני אשמח לשמוע בכיף.

עדיף מנסיון שלכם.

 

 

 

 

 

 

תודה מראש,

טל

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דני זומרשטיין מצת אור בחיפה (החל מ05/2007 לא רלוונטי)

1 אינו מהאזור וזוהי מעלה

2 בעל מקצוע בחסד (ואתה צודק בשביל התקנה איכותית הייתי נוסע)רוב התקלות ברכבים היום נובעות מהתקנות לקויות

3 מתי נסעת ברכבת לאחרונה?

יגאל

פורסם

יגאל, היום נסעתי ברכב. לא הבנתי מה זה קשור לנושא.

ו-winer100, אין לי בעיה להגיע לאזורים כמו: ת"א, ר"ג, גבעתיים, חולון, ראשל"צ, רמלה (עדי התקנות),הרצליה, רמת השרון וכדומה.

 

חיפה נראה לי שקצת מוגזם בשבילי. חייב להיות מתקין איכותי במחיר שפוי באיזורים הללו.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
יגאל, היום נסעתי ברכב. לא הבנתי מה זה קשור לנושא.

ו-winer100, אין לי בעיה להגיע לאזורים כמו: ת"א, ר"ג, גבעתיים, חולון, ראשל"צ, רמלה (עדי התקנות),הרצליה, רמת השרון וכדומה.

 

חיפה נראה לי שקצת מוגזם בשבילי. חייב להיות מתקין איכותי במחיר שפוי באיזורים הללו.

 

הוד השרון.

אם אתה יכול להגיע לשם אני יגיע איתך לתוםקאר בחור נחמד מאוד בשם רמי.

יתקין לך את המערכת באופן מקצועי, אני מדבר על הביפר של רב בריח שגם לי היא מותקנת ברכב.

 

הבחור עושה עבודה מעולה והוא לא יחשוב פעמיים להחליף/לתקן כול דבר שיצא ממנו.

היה לי זוג קומפוננט שהתקנתי אצלו וחשבתי שאחד נשרף לי הוא מיד רצה להחליף אבל התברר שהכול היה תקין.

 

במידה ואתה יכול להגיע אני יתן לך את הפרטים ותגיד לו שאני שלחתי אותך.

ובקשר למחיר הוא יעשה לך מחיר טוב, כולל התנעה/כיבוי.

פורסם

תודה על ההמלצה אך אני עדיין מעדיף את ה-GURAD על ה-רב-בריח.

מגוון התקלות ברב-בריח ידוע לי מראש ולכן החלטתי לבחור ב-GURAD האיכותית יותר.

 

אני לא מעוניין במערכת התנעה/כיבוי, אלא באזעקה עצמה עם מרימי חלונות ופתיחת תא מטען.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
תודה על ההמלצה אך אני עדיין מעדיף את ה-GURAD על ה-רב-בריח.

מגוון התקלות ברב-בריח ידוע לי מראש ולכן החלטתי לבחור ב-GURAD האיכותית יותר.

 

אני לא מעוניין במערכת התנעה/כיבוי, אלא באזעקה עצמה עם מרימי חלונות ופתיחת תא מטען.

 

איזה תקלות יש ברב בריח? אני משתמש במערכת למעלה משנה לא נפגשתי עם המתקין חוץ מהפעם שהוא התקין לי את המרים חלונות.

 

וגם ברב בריח יש מרים חלונות ופתיחת תא מטען.

אבל אני לא רוצה סתם לומר אולי יש לו גם גראד אני לא רוצה סתם לומר לך.

 

ותעשה טובה לעצמך תוסיף גם חייגן בעלות קטנה.

פורסם

מה זה חייגן?

 

ויש עוד הצעות מעוד בעלי ההאזקה הנ"ל להתקנות?

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
מה זה חייגן?

 

ויש עוד הצעות מעוד בעלי ההאזקה הנ"ל להתקנות?

 

חייגן פשוט כמו שהוא נשמע.

מחייג לך לנייד או לכול מספר אחר ברגע שהאזעקה תתחיל לפעול.

אני אישית לא התקנתי בזמנו כי באתי עם סכום מדויק אבל לפי דעתי שווה זה בתוספת של כמה גרושים.

פורסם

נשמע נחמד. נראה מה העלות.

רפי תודה, אני יברר על המקום.

 

 

עוד הצעות?

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

טוב אז עד עכשיו יש לי את:

 

"רדיו שקורי" - אין לי מושג לגבי מחיר.

 

"עדי התקנות" - 850 ש"ח לאזעקה בלי התקנה ו-18 חודשי אחריות.

http://www.adisound.co.il/pl_product~635~25~0.htm

 

"GV מערכות" - 1,000 ש"ח ללא התקנה.

http://www.gv-system.com/product_info.php?products_id=226

 

"י.ש. קפלן" - 850 ש"ח ללא התקנה.

http://www.yskaplan.co.il/scripts/prodView.asp?idproduct=72

 

"CAR-MEDIA" - עלות של 900 ש"ח ללא התקנה.

http://www.car-media.co.il/product.asp?productid=26

 

 

אצל מי להתקין???

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

אני לא מכיר אף לא אחד מרשימת המתקינים שרשמת, יתכן וישנם שם טובים . לדעתי, אם רפי לין המליץ על "רדיו שקורי" , אני חושב שזה שווה התיחסות רצינית.8)

קח בחשבון שהתקנה טובה חשובה לא פחות והאמת, אף הרבה יותר, ממערכת האזעקה עצמה ושילוב של השניים הינו מנצח!:-P

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 


×
×
  • תוכן חדש...