Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7016 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי היום עם הרכב (סובארו ליאונה 88) בהילוך שישי החלפתי מעבה, צינור גז ומילאתי שמן וגז אבל המדחס לא טוב. הוא עובד ומרעיש וצריך להחליף אותו.

 

אני צריך מדחס מאותה שנת ייצור לפי מה שהבנתי של טדיקולד משנת 97 הישנים או של סובארו מקורי, אם זה מאותה שנה אז רק מדחס ואם לא אז עם תושבות. מישהו יודע איפה אני יכול להשיג מדחס כזה?

 

 

תודה מראש.

HU: Blaupunkt Bahamas mp46 amp: soundstorm d350.4 front: morel pulse 6.5 rear: DHD crap

פורסם

מלבד שיפוץ, יש מקום שאשפר להשיג מדחס? כי אמרו לי ששיפוץ יעלה יותר מלקנות אחד אחר כבר.

HU: Blaupunkt Bahamas mp46 amp: soundstorm d350.4 front: morel pulse 6.5 rear: DHD crap

פורסם

אפשר לדעת כמה שילמת על הצינור המייבש והגז?

האם בגלל שהמדחס לא תקין אתה תשלם להם שוב על ואקום וגז?

 

זה מאד מעניין אותי כי יש אצלי את אותה הבעיה.

תודה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

אני לא יודע מה ידרשו על ההתקנה של המדחס החדש, אחרי שאדע אעדכן פה.

 

צינור גז ומייבש עם מילוי גז ושמן למדחס יצא לי כ900 שקל.

HU: Blaupunkt Bahamas mp46 amp: soundstorm d350.4 front: morel pulse 6.5 rear: DHD crap

פורסם

האם אתה יכול להעלות תמונה של המדחס, או לפחות לכתוב מה כתוב עליו ?. ייתכן מאוד שיש לי.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

החלפתי צינור גז לחדש (הכינו באותו יום את הצינור), מעבה מזגן, ואקום גז, שמן למדחס.

HU: Blaupunkt Bahamas mp46 amp: soundstorm d350.4 front: morel pulse 6.5 rear: DHD crap

פורסם

עושה רעש בסל"ד נמוך ובסל"ד גבוה יותר עובד יותר טוב ופחות מרעיש.

HU: Blaupunkt Bahamas mp46 amp: soundstorm d350.4 front: morel pulse 6.5 rear: DHD crap

פורסם

אוקי הפרשה הגיעה לסיומה, אני מקווה.

מצאתי מדחס זהה ב"המאגר", עלה לי 400 שקל כולל מע"מ. הרכב עכשיו בהילוך שישי יש שם עומס אז שיהיה מוכן יתקשרו אלי.

HU: Blaupunkt Bahamas mp46 amp: soundstorm d350.4 front: morel pulse 6.5 rear: DHD crap

×
×
  • תוכן חדש...