Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7003 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, לחבר שלי יש פונטיאק סנברד שנת 94 אוטומאטית רכב יפהשנראה כמו חדש אבל טרנטה ומלא בבעיות.

האזעקה החלה לפעול בלילה ולא רצתה להפסיק ואן לו שלט לאזעקה כדי להפסיק אותה .

אז נתקתי לו את האזעקה מקדימה ליד המנוע בצד השמאלי ישבה האזעקה נתקתי את כל הרצועה עם הרבה כבלים ביחידה אחת

(כמו של ספק של מחשב למי שמכיר )האזעקה היא GEMINI B 30 מתוצרת איטליה.

לאחר מכן נתקתי לו בתוך הרכב יש אזעקה פנימית אז חתכנו את 2 החוטים פלוס ומינוס שזה כבל שחור וכבל אדם

והאזעקה הפסיקה לפעול לגמרי.

הוא נסע יומיים רגיל ואז הוא בא להניע את הרכב ולא מניע לו בכלל יש סטארטר אבל אן הנעה ויש רח של דלק קצת.

כשאני מחבר את הכבלהרצועה של האזעקה ליד המנוע אחרי חצי דקה היא מתחילה לפעול שוב

בתוך הרכב יש מנורה מהבהבת כל הזמן .

אני הבנתי מחשמלאי רכב שבדגם הזה היא מנתקת גם אספקת הדלק למנוע דרך השלט יש אופציה כזאת.

2 שאלות למבני עניין ולחשמלאים או למתקיני אזעקות שביננו.

האם ניתוק האזעקה יכול להשפיע על הנעת הרכב ?

לפי דעתי כן,למרות שהוא מנותק.

2.אך מנתקים את האזעקה שלא תהיה ברכב באופן קבוע ולא תפריע להתנעת הרכב אם זאת הסיבה .

אני חייב לציין גם שהוא הטעין את המצבר שלו במשך 20 שעות רצופות, ויש חשמל ואורות ברכב,

אבל הרכב לא מניע.

כשאני מסובב את סאייטש ההנעה יש מנורה של מצבר בצבע אדום שנדלקת ומנורת CHECK ENGINE גם נדלקת וכשמניעים הם נכבות או מנסים להניע הם נכבות .המנוע לא מגיב בכלל אבל יש סטרטר .

כאמור זה רכב אמרקאי משנת 94 פונטיאק סנברד 2000סמ"ק אוטומאטי

החבר שלי מחפש גם מוסך מומחהשמתמחה ברכב באמרקאי או מוסכניק פרטי בעל מחשב סקנר סורקו ידע ברכב הזה שיכול לתקן את הרכב במקום מאזור המרכז ת"א ועד אשקלון בדרום או לפחות להניע אותו במידה ולא נזמין גרר למוסך שלו ישירות .

העיקר שיהיה זול אמין ותותח ברכב הזה .

בברכה ותודה מראש לעונים

פורסם
הוא נסע יומיים רגיל ואז הוא בא להניע את הרכב ולא מניע לו בכלל יש סטארטר אבל אן הנעה ויש רח של דלק קצת.

לא ברור איך זה קשור לאזעקה.

פורסם

הבעיה זה להגיע לת"א . אני מחפש משהו בעל מחשב של רכב שיתקן את הרכב של חבר שלי במקום הוא תקוע באזור אשדוד.

חבל לשלם גם גרר עד לת"א .

דרך אגב זה לא בעיה להשיג חלקים לרכב הזה צריך רק לחפש במקומות הנכונים.

במידה ומעוניינים בחלפים מקוריים של הרכב ניתן ליבא מחול המחיר כולל משלוח מיסוי יעלה יותר זול מאשר לקנות בארץ

עוד דרך היא למצוא במגרשי פירוק יש מלא רכבים כאלה במגרשים האלה .

אפשר למצוא ללא בעיה חלקים כאלה .

יש גם חלקים לא מקוריים מסי העתק אחד על אחד של המקור והם בזול מאוד.ן

הבעיה היחידה זה למצוא בן אדם שמבין ברכב הזה ספציפית ובאמרקאיות בפרט כי ברוב המוסכים לא מבינים ענין ומנסים לדחוף לך סתם דברים להחליף למרות שזה בכלל לא התקלה .

במוסכים שכן מבינים מבקשים המון כסף כמעט כמו עלות הרכב עצמו מחירים לא הגיונים בכלל .

לפעמים עדיף ללכת למוסך היבואן UMI ברוב המקרים הם מבקשים פחות מאשר המוסכים המורשיםפ או פרטיים או חאפרים

והם עולים על הבעיה באופן מידי , אולי לא במחיר זול אבל מחיר ותר זול מאשר המוסכים האחרים.

שזה קצת מפליא אותי כי היבואן אמור לקחת יותר יקר מאשר המוסכים האחרים.

אבל תודה על העזרה

 

הקשר לאזעקה הוא כזה ברכב כזה אם אחד הניתוקים של האזעקה מנותק הוא לא ינע לך את הרכב בחיים

האזעקה התחילה לפעול לבד אז ניתקו אותה כי אן שלט וכל כמה דקות היתה עובדת, אז הגיוני שינתקו אותה לחלוטין.

וזה מה שקרה ניתקנו את האזעקה לחלוטין כל הכבלים כולל האימובילייזר שהיה מנותק לפני כן .

אן אזעקה כדי לשלול שזאת בעית ההתנעה.

כרגע ברכב יש סטארטר אבל אן הצתה בכלל

הגיע מכונאי שהשפריץ ספריי ישר למנוע כדי שיתניע ולא הצית כלומר יש בעיה בהצתה עצמה

או שהאנגקטורים סתומים לחלוטין אבל זה לא הגיוני .

הסטארטר עבד טוב ועדיין עובד טוב מאוד אבל אן הצתה לדברי המכונאי .

אני פונה למכונאי שעובד ב UMI היבואן של פונטיאק אולי הוא יכול לעזור לנו לפתור את הבעיה

אם למשהי יש רעיון תבוא עליו הברכה

פורסם

אם אתה מציע קשר לאזעקה שנותקה לא ברור איך לא הייתה בעיה ופתאום הופיעה. אם לא הייתם עוקפים את כל הניתוקים הרכב לא היה מניע.

 

הדבר היחידי שעולה לראש הוא עבודה לא מקצועית שנעשתה וגרמה לקצר/מגע רופף באחד ממעגלי הניתוק. לכן יש לפנות לחשמלאי טוב.

פורסם

תודה האזעקה נותקה לחלוטין ועד כה 3 מכונאים לא הצליחו לפתור את הבעיה או להניע את הרכב

לאף אחד מהם אן מחשב או סקנר .

לפי דעתך אם היה קצר אז בטח הלך פיוז לא?

אם כן אני אבדוק את כל הפיוזים בתוך הרכב ואלה שליד האזעקה.

כרגע היא מנותקת לחלוטין אולי אתה צודק וניתקו את האזעקה ללא ידע מקצועי מספיק וגרמו לקצר.

השאלה רק איפה כי בדקנו הכל והכל מנותק, גם האמבולייזר שאף פעם לא עבד נותק כדי לבטל את ההשערה שזה האזעקה כי גם ככה החבר שלי התכוון להתקין אזעקה וקודן חדש.

והקשר לאזעקה שפעם היתה אזעקה ולא היה שלט לכן לפעמים האזעקה עבדה ככה על דעת עצמה באמצע רמזור או תוך כדי תדלוק מתי שבא לה.

אז מה שנעשה זה ניתוק האזעקה על ידי הוצאת הרצועה ממחשב האזעקה והסירנה וכן הוצאת האזעקה מהרכב לגמרי השארנו רק את גוף האזעקה ליד המנוע והאזעקה פנימית נתקנו תוך כדי הוצאת האזעקה הקטנה הפנימית .

האמת שכבר התיאשנו מהרכב 3 מכונאים לא הצליחו להניע אותו

למשהו יש פתרון?

 

לרפי לין בבקשה כמה יכול לעלות בהערכה גסה אם המצט של הרכב לא תקין הצתה+עבודה החלפת חלק ?

במידה וזאת הבעיה

פורסם
גם האמבולייזר שאף פעם לא עבד נותק כדי לבטל את ההשערה שזה האזעקה

 

איך נותק האימובילייזר?

 

מי ניתק את האימובילייזר ובאיזה אופן?

 

אימובילייזר לא מנתקים אלא מבצעים גישור לניתוקים שהוא ביצע, ואז ניתן להוציא אותו החוצה. ניתוק של אימובילייזר ללא ביצוע גישור לניתוקים שהיו יביא לאי הנעת הרכב.

 

גם אם האימובלייזר לא פעל זמן מה, והתעסקו איתו כעת, ממש יתכן שזו הבעיה. יש לוודא חשמלאי שיבצע גישור לניתוקים .

 

חוץ מזה איזה מכונאים בדיוק? מה הבעיה? לזהות אם יש ניצוץ או אין ניצוץ? אם מגיע לחץ דלק או לא? מה הבעיה לזהות את הבעיה?

לפחות בדיקת נתיכים (פיוזים) ראויה (עם נורית ביקורת/ולטמטר ולא בעין) ביצעו?

 

באשדוד יש לך את המעבדה של אייל נויימן.

 

והסורך שצריך שם הוא מקורי מסוג "טק 1 " או "טק 2עם חיבור לשקע אבחון אמריקאי טיפוסי מהסוג ה"ישן" ALDL " /מאסטר טק.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

לדני זומרשטיין תודה לך אתה תותח ונדיב בכל האינפורמציה שאתה נותן .

אני בהחלט את כל הנתונים שמסרת .

בנתיים עוד מכונאי בדק ולא הצליח עד כה 3 מכונאים למאזן והאוטו לא מניע .

הרכב מנצח ובגדול והיאוש גובר מיום ליום .סיבה נוספת לא לקנות אמרקאי בחיים יותר למרות שאני חולה על הרכבים האלה

תודה לכל העונים אתם ממש 10 .

פורסם

כל הרכבים האמריקאים מערכות החשמל שלהם כולל המחשב הכול מאוד מסובך!!..

דוד שלי קנה פונטיאק גראנד פרי 95 יש לו אותה כבר שלוש שנים ועד היום היא לא עבדה חלק אם רטצים להניע את הרכב צריך 5דקות לפני צריך קודם לנסות להניע (ואין הסטארטר לא עובד) ואחרי 5דקות לחזור ואז יהיה סטארטר והנעה...

במוסך אמרו לו שיש במפתחות מין שבב כזה קודן ואפילו במוסכים המורשים לא מצליחים לטפל בזה...

פורסם

פניתי לחברת UMI היא לוקחת 200 ש"ח כולל מעמ לבדיקה ממוחשבת ודיאגנוסטיקה ממוחשבת

מוסך של UMI לוקח 200ש"ח כולל עבודה לשעה

מחיר הבדיקה יורד אם מתקנים את האוטו אצלם

פניתי לאייל מאשדוד הוא ביקש 320ש"ח לפני מעמ לבדיקה ממוחשבת בסקנר

כלומר כמעט כפול מהמוסך המורשה

כל החאפרים לוקחים 100 ש"ח עד 150ש"ח

השאלה היא למה לשלם 320 ש"ח + מעמ לאייל בזמן שהמוסך המורשה והמקורי של UMI שהוא אמור להיות הכי יקר מבקש 200ש"ח איזה הגיון יש לשם כמעט פי 2 מהמקור.

וזה רק בדיקה ממוחשבת לפעמים המוסך או היבואן המקורי גובים פחות מכל המוסכים האחרים ואף אחד לא מכיר יותר טוב את האוטו מהיבואן.

הדילמה היא למי ללכת כי בסופו של דבר יהיה גם תיקון מה גם שכבר השקעתי לפני חודש 1700ש"ח על האוטו.

פורסם

חשמלאי רכב מומחה בדק את הרכב והגיע למסקנה שהאזעקה והאינבולייזר נותקו כפי שצריך ושהסטרטר תקין כנייל המצבר

יתכן והבעיה במקום אחר

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

נראה לי שאתה פונה לאנשים הלא נכונים, לא סביר שהאוטו עדיין לא הונע.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

בנתיים כל מי שפניתי אליו וגם מי שאמר שהוא מבין לא הצליחו להניע את האוטו.

התיאשתי אתה צודק אולי פניתי לאנשים הלא נכונים בנתיים שרפתי 2000ש"ח והאוטו עדיין לא מניע

פורסם

מה הסיוכיים שיש לך עלוקה באוטו?

עלוקה היא חלק באזעקה אשר מוחבא באוטו ע"י המתקין והוא יוצר ניתוק.

שום חוט לא מוביל אליו והוא רכיב אל-חוטי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...