Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחי הבעיה שלך זה הפלגים כנראה שלא שמו לך פללגים מקורים של פונטיאק או GM או BOSH או LC DEPOT באח שמו לך פלגים של KNG והם התמלאו בשמן ויתכן שאחד או יותר לא עובד כמו שצריך תבדוק את זה עם חשמלאי.

תבדוק גם את החוטים והכבלים שהם תקינים ושיש לך ניצוץ מכל אחד .

כנראה שאחד מהם סתום או לא עובד בגלל זה יש לך גם תופעה של כיבוי הרכב באמצע נסיעה.

זאת תופעיה ידועה בגלל שלא טפלת ברכב על ידי מוסך מורשה שלא משתמשים בחלקים מקוריים.

תבדוק ותראה אחי הרבה אם יש לך ביטוח ג תתקשר תגיד להם שנתקעת ותבקש גרר או מוכנאי שיבוא יבדוק לך את הרכב

ארם יש לך MMC תבקש מהם מכונאי הוא יעשה לך בדיקה ברכב במקום ויפתצור לך את הבעיה.

יש להם אנשים מאוד מקצועים ויפתרו לך את הבעיה בכמה דקות.

הצעה תלך למוסך רק אחרי בדיקה של מכונאי מטעם חברת הביטוח יענו חברת הגרירה MMC

יש לך ביטוח גרירה בג אתה יכול להזמין פעם בשבועיים.

ואם כבר אתה מתקן תלך רק למוסך מורשה שלהם זה ישתלם לך לתווך ארוך

חשמלאי טוב זה זאן מאשדוד

תעדכן אותנו בבקשה

פורסם

זה ממש לא קשור לאזעקה.

תהיה עם עוד מישהו איתך, שהוא יפתח את הסוויץ', ואתה עם גישה מלאה למשאבת דלק (בד"כ תחת הכיסא האחורי), תשמע אם יש זמזום חשמליץ

אם אין, אז המשאבה שלך תקולה/נשרף פיוז/לא מגיע חשמל מהמנוע/או שהיא סתומה.

 

תבדוק את זה, ותעדכן בהמשך.

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

אחי אני מכיר את הבעיה הזאת בפונטיאק סנברד.

וזה לא קשור לאזעקה בכלל.כי אמרת שנתקת אזעקה ואימובלייזר.

כנראה שמלאת יותר מדי שמן במנוע וזה הציף את הפלגים

ובגלל זה אן לך הצתה .

ובטח שמו לך פלגים ללא מקוריים בפונטיאק סנברד שמים רק LC DECO

ולא בוש או NKG ולא BT

אומנם כל פלאג עולה לך 17ש"ח אבל זה משתלם לך לללקנות מקורי LC DECO

אחרי בדיקה של הפלגים והחלפתם בחדשים.

תבדוק את כל הכבלים ותחליף לחדש

פורסם

זה גם התופעה שהיתה לך של כיבוי האוטו במהלך נסיעה רגילה.

כפי ששאלת בפורום פה ראיתי ששאלת אז זאת הבעיה שלך

תבדוק ותדעכן אותנו.

חשוב שתעשה בדיקת מחשב שגג תשלם עליה 150ש"ח ישד הרבה מוסכים שעושים את הבדיקה הזאת

אתה לא חייב לעשות במוסך מורשה .אבל אם תעשה זה עולה 180ש"ח מסימום כולל מע"מ

אל תתפטה לעשות בדיקות אצל אנשים שמבקשים 350ש"ח זה סתם חרטה .

יש באזור שלך מלא מוסכים שעושים את הבדיקה בגג 150ש"ח ולפעמים גם100ש"ח

הבדיקה לא נופלת מהבדיקה של החברה המקורית.

אחרי בדיקה מחשב תדע בדיוק מה קורה באוטו שלך

×
×
  • תוכן חדש...