Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

S2000 - מסתבר שהיא עגלה...


Kundason
שימו לב! השרשור הזה בן 6239 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עשו טובה, כל מי שלא נאה לנהוג באוטו שדורש קצת יותר ידע בנהיגה, עזבו אותו בשקט, תמשיכו להתנייד בכל המכוניות שאפשר לנהוג בהן גם עם רגל מעץ כי יש כל מיני גיזמואים אלקטרוניים שיצילו אתכם ותעזבו כבר את ה-S2000 בשקט!

 

תשאירו למי שאוהב לנהוג ויודע לנהוג את המכונה הזו כמו שהיא!

 

מי יישמע השד כזה נורא :evil:!

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הס2000 היא כנראה הדבר הקרוב ביותר לאופנוע על 4 גלגלים.

 

כל רוכב יודע שרכיבה היא לא הליכה בפארק והסכנה הינה חלק מהפאן.

 

עבורנו חבל שמסרסים עבור רו"ח והמנכלים של החברות שעניינם כסף זו בשורה מבורכת.

 

הסיבה ברורה, כך יוכלו למכור יותר.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקטע שמשגע אותי הוא שצריך לברך על היוזמה של הונדה לקחת את הרכב יותר קדימה ולהקצין אותו לטובת חובב ההגה הלא בכיין, מגמה שהיא בהחלט לא פופולרית כי רוב יצרניות הרכב עסוקות בלייצר בלוקים מהירים במקום מכוניות כיף.

במקום זה אתה קורא תגובות שקוראות לסירוס של אחת המכוניות הבודדות שנמכרות כיום שעדיין לא סירסו אותן.

 

מי שרוצה אוטו מסורס, שיעזוב את ה-S2000 בשקט ויימצא לעצמו איזו הוט-האצ' ששוקלת שמונה טון ומלאה בקשקושים אלקטרוניים, אותן בנו בשבילכם.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין על מה כל הרעש!!

 

הS2000 מכונית מאוזנת להפליא

ובטוחה מאוד גם בלי כל הקישקושים של בקרת משיכה

לא צריך להיות כזה טוב כדי לנהוג במכונית כזאת

היא לא כזאת חזקה

וזנבה המקשקש מתרסן במהירות ועם הרבה הרבה פידבק מהשילדה המופלאה

ועוד לא הכנסנו את הגיר המדהים שלה שלשם השוואה אחרי ה S2000 נהגתי באותו יום על M3 חדשה

והגיר של ההונדה טוב בהרבה יש לציין.

 

זאת לא פורשה 911 משנות ה 60-80 שהיו בלתי אפשרויות בשל מיקום המנוע מאחורי הגלגלים האחוריים שהפכו אותה לרוצחת חסרי רחמים

ובפירוש לא נועדה לנהג לא מיומן היטב , וגם את המיומנים הצליחה להפתיע.

וזאת לא איזה בוקסר בעלת מנוע ממורכז שדואג להצמיג אותך לכביש כמו עלוקה עם האיזון המדהים ביותר שיש

אבל ברגע שאתה מגזים והזנב יוצא לו לדרכו , מעט מאוד הם הנהגים שיצליחו להחזירו מסורו.

 

הונדה צריכים להוציא גרסת קופה

ולהוסיף מנוע 2500+-

שיהיה קטן בהספקו מהונדה NSX שיקרה יותר מפי 2 מה S2000

ככה היא תיהיה קשיחה יותר ובעלת פידבק גדול יותר

וגם תקבל מומנט זמין שכל כך חסר בתחומי הסל"ד ההגיוניים

וכמובן הספק של 250+- כ"ס שיהיה ראוי למרכב המוחזק החדש

וכמובן אם יוכלו להעיף את את לוח השעונים שנראה שנלקח מאיזשהי חללית מוזרה

בלוח שעונים אנלוגי כמו שצריך.

 

וזאת בעיניי המכונית המושלמת

גם עיצובית וגם ביצועית.

שכחתי משהו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא מבין על מה כל הרעש כי כנראה נהגת ב-S2000 במשך שעה וקצת בכבישים מאוד איכותיים ובסביבה יחסית מבוקרת. מכל מי שאני מכיר שנהג על הרכב (לצערי, לא יצא לי), הוא יכול להיות מאוד טריקי על המגבלות והוכחה לכך היא העובדה שכמעט כל S2000 שנוסעת/נסעה על כבישי ישראל עברה תאונה בשלב זה או אחר.

 

זה לא משנה את העובדה שככה בדיוק צריך להשאיר אותו.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שרוצה אוטו מסורס, שיעזוב את ה-S2000 בשקט ויימצא לעצמו איזו הוט-האצ' ששוקלת שמונה טון ומלאה בקשקושים אלקטרוניים, אותן בנו בשבילכם.

 

ולמה אי אפשר להנות משני העולמות? בדיוק בשביל זה אפשר לכבות את העזרים האלקטרוניים. תעשה לי טובה, כשאתה חי עם המכונית הזו ביום יום אתה לא תמיד רוצה להיות עירני.

I always get confused between the sound of a Sopwith Camel, and the sound of a malodorous runt wasting everybody's time

http://www.pavius.net

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין,

הטענות לגבי ה"פראיות" של ההונדה מתייחסות לכל מצבי הנהיגה או רק להתגרזנות קיצונית?

אני לא מאמין שמי שנוסע 50 בעיר בS2000 נמצא בסיכון בטיחותי יותר גבוהה מאותו אחד בקורולה.

"I teach the fools some basic rules"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנסיעה רגועה הרכב מרגיש ככל רכב, רק יותר אחיזה ויותר רעש. בנסיעה ספורטיבית (ולא מטורפת) צריך לשים לב כל הזמן - אני לא נהג מיומן במיוחד אבל גם לא סבתא, ובהרבה מקרים רגילים (כמו מעבר מהילוך ראשון לשני תוך כדי האצה ושחרור קלאץ יחסית מהיר) התחת עף ובקרת האחיזה נתנה לי עוד הזדמנות לחיות.



 

עריכה: כל זה מתייחס לתנאי כביש רגילים. אלוהים יעזור בתנאים רטובים ו\או חלקים.

I always get confused between the sound of a Sopwith Camel, and the sound of a malodorous runt wasting everybody's time

http://www.pavius.net

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-S2000 לא רוצחת אף אחד, היא לא קטלנית ולא מלכודת מוות.

נהגתי במכונית הזו יומיים, כולל בכמה כבישים "מאתגרים", ואפילו עם כשרון הנהיגה המוגבל שלי

לא נזקקתי לטיפול רפואי (או לפחח). עובדה, אני כותב את ההודעה הזו ויש עדים מהיום שראו אותי

הולך בלי קביים.

 

הילת ה"מכונית הרוצחת" היא לטעמי הפרזה מטעמי גרפומניה של כתבי רכב מסוימים. ל-S2000

יש מגבלות אחיזה גבוהות, מי שחוצה אותן עשוי לחטוף אבל לא בהכרח כי המכונית משוגעת. אלא כי הוא

חסר אחריות. ככל הנראה היה חוטף בתנאים דומים גם במכוניות שנחשבות לעקרות בית נואשות.

 

אז כן, זו מכונית שדורשת מיומנות מסוימת (בעיקר מיומנות הלא לקפוץ מעל הפופיק). אבל לא צריך להיות

שומאכר בשביל לנהוג בה. צריך רק 352 אלף שקל והיגיון בריא (מי מוכן לתרום לכתב דל אמצעים? :wink:)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולמה אי אפשר להנות משני העולמות? בדיוק בשביל זה אפשר לכבות את העזרים האלקטרוניים. תעשה לי טובה, כשאתה חי עם המכונית הזו ביום יום אתה לא תמיד רוצה להיות עירני.

המחשבה העקומה הזו, שניתן להנות משני העולמות, היא בדיוק זו שהרסה את רוב מכוניות הספורט (וגם את הספורטיביות למיניהן).

בטח, אפשר להוסיף לאוטו כל מיני מערכות שהתיאור שלהן בד"כ מתבצע ע"י שילוב של 5-3 אותיות באנגלית בשביל אנשים שלא רוצים להיות עירניים כשהם נוהגים במכונית ספורט (?!), רק שמשקל הרכב עולה :evil:.

ואז חביבי, מה שקורה זה שאתה והלא-עירניים למיניהם מקבלים את האוטו המסורס שרציתם והאנשים שדווקא לא אכפת להם להיות עירניים - קונספט מוזר, אני יודע, סובלים (שים לב, סובלים ולא נהנים משני עולמות) מעוד אוטו שכרתו לו את הביצים.

 

קשה להביא ילדים לעולם אם אין לך ביצים.

ילדים זה שמחה.

אוטו עם ביצים זה שמחה גם כן.

ילדים = אוטו עם ביצים :shock:?!

 

 

רונלד, לצערי האנשים שאתה מכיר אינם בעלי שיקול דעת ו/או שליטה ברכב ברמה גבוהה במיוחד.

זה שהמכוניות רוסקו לא אומר כלום, גם על הקליאו ספורט שיש לך אנחנו קוראים כאן בפורום כל שני וחמישי שקופצים להן עמודים לכביש וגדרות חותכות להן את הנתיב.

האם גם הן מלכודות מוות בפוטנציה?

 

מוטי, אחרי לא מעט ק"מ על S2000, בקיבוץ, בכפר, בקרת ובמסלול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רונלד, לצערי האנשים שאתה מכיר אינם בעלי שיקול דעת ו/או שליטה ברכב ברמה גבוהה במיוחד.

זה שהמכוניות רוסקו לא אומר כלום, גם על הקליאו ספורט שיש לך אנחנו קוראים כאן בפורום כל שני וחמישי שקופצים להן עמודים לכביש וגדרות חותכות להן את הנתיב.

האם גם הן מלכודות מוות בפוטנציה?

 

מוטי, אחרי לא מעט ק"מ על S2000, בקיבוץ, בכפר, בקרת ובמסלול.

 

אני לא מכיר אף בנאדם שריסק S2000, אני כן יודע על לא מעט מכוניות שעברו תאונה כזו או אחרת, ונכון שבמרבית המקרים מדובר בנהג שחשב שהוא יודע מה שהוא עושה וטעה, או בסתם פוזאיסט שקנה את האוטו בשביל שואו ופעם אחת כשהוא עבר את ה-7000 סל"ד באמצע הפנייה האוטו עף לו לכל הרוחות.

 

אני כן מכיר מספר אנשים שנוהגים מצוין ונהגו על S2000 לא פעם ולא פעמיים (אפילו אחד שנהג עליה שנתיים בערך. דוקטור?). כולם ללא יוצא מהכלל מכירים בה כ"כבדהו וחשדהו" (אם כי שמעתי שהדור החדש לאחר מתיחת הפנים מרגיש מעט בטוח יותר).

 

הטענה היא לא שהרכב מסוכן במיוחד. הטענה היא שעבור נהגים פחות מנוסים הרכב בעייתי לנהיגה מהירה ביחס למכוניות רבות אחרות. זכור גם שכבישי ארצנו העלובים הם עולם אחר מהכבישים האיכותיים שבטח יש לך שם, ובטח ממסלולי המרוץ. למדתי כבר מזמן שהבדלי התחושות בין הכבישים (אפילו על אותה מכונית) יכולים להיות אדירים, לא פחות.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מכיר מכונית ספורט אחת אפילו שלא ראיתי מרוסקת מעולם.

לכל רכב בעל יכולות גבוהות כמו ההונדה צריך להתאים נהג עם יכולות מעל לאוחז-ההגה-המחזיק-ברשיון-נהיגה-אך-נטול-ניסיון-או-ידע-מספק-בנהיגה-ספורטיבית.

פה קבור הכלב.

מי שעולה על אוטו כזה ומרגיש כאילו דמם של האחים שומאכר זורם בעורקיו סופו לפגוש את דארווין.

כבדהו וחשדהו או סתם שיקול דעת בריא?

What-f'ing-ever, אני לא הולך להכנס לסמנטיקה מיותרת בעניין.

 

הדור השני אכן שופר מעט, אני איבחנתי קצת יותר יציבות תחת בלימה וזאת בנהיגת מסלול שבה באמת נחשף פרצופו האמיתי של כל רכב.

 

זכור גם שכבישי ארצנו העלובים הם עולם אחר מהכבישים האיכותיים שבטח יש לך שם

מיתוס דבילי שכדאי להרוג, וישא"ק.

לוס אנג'לס ידועה בזכות רעידות אדמה, הכבישים כאן נראים כאילו הם עברו כבר כמה כאלו בחיים.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי לוס אנג'לס היא לא דוגמא, אבל זה בוודאי לא מיתוס. לפחות באירופה הכבישים (כמעט ללא יוצא מהכלל) עדיפים משמעותית. ובכל מקרה, מכונית כמו ה-S2000 יכולה להתנהג באופן אחד על נס-הרים וסביבותיה, ובאופן אחר לגמרי על סדום-ערד.

 

מעבר לכך - אתה צודק.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין את מאזדה...

 

אם באמת הם רוצים לחשוף שיניים קצת נגד ה S2000 שעושה להם טרור מבחינת ביצועים למה לא לדחוף את מנוע הוונקל של מאזדה במיאטה?

 

והנה ראש בראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6239 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...