Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7040 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב, מכיוון שבקארפוליו לא מצאתי לכן אשאל פה בתקווה שמישהו יודע.

 

מה המידות של הרכב? ומה המשקל העצמי שלו? מידת צמיגים?

האם בגרסה האוט' המנוע מרגיש יותר חזק מה90 כוחות שמהנדסי מאזדה המהוללים הביאו לו?

האם מישהו יכול לספר על אמינות הרכב?

 

אודה מאוד לעונים, תודה.

פורסם

טוב אני בתור בעלים של אחת כזאת כבר כשנה אבל עוד לא יותר משבוע,יכול להגיד לך שהאוטו הזה פשוט מצויין אני לא נתקלתי בבעיה אחת אפילו,פשוט אוטו להניע וליסוע,שום פגם שום כלום.

כול שיפור שאתה נותן לאוטו הוא משתפר מאוד.

מה שכיף באוטו הזה הוא שאין הרבה מחשבים כמו במכוניות החדשות ככה שאפשר חופשי לשחק עם שיפורים מכאניים.

אם אתה בדילמה האים לקנות או לא אני אומר לך בלב שקט ובמאה אחוז לך על זה לא תצטער,כמובן שאים האוטו במצב נורמלי ולא קרוע.

אם לבדוק את האוטו מבחינת שיפורים ניתן להוציא ממנו בכיף 150-160 סוסונים בלי הגדשה וכו.

אם אתה מחפש עוד פרטים אז מציעה לך לשאול בפורום של מועדון מאזדה יש שם מבינים יותר ממני.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

משקל:1530 ק"ג

מידת גלגלים:13\70\175

דגם מנוע:B6

 

באמת שאוטו מצויין,למרות שהוא בן 13,טפו טפו שירת אותי נאמנה במשך שנה בלי שום תקלה.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אלא אם כן התבלבלת עם A3 - המשקל שכתבת הוא המשקל הכולל (המקסימלי המותר) ולא משקל הרכב.

בקשר ל"כח" של האוטו , הכל די יחסי - אני די התרשמתי שהוא לא זז הרבה יותר ממאזדה לאנטיס רגילה.

 

לתשומת ליבך.

 

ליביו (שחושב שאוטו זה יותר מדבר שאמור לסוע ללא תקלות , ולא מבין איך שיפורים הם שיפורים מאוד בחלק מהרכבים ורק שיפורים בשאר הרכבים)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אני מסכים איתך שהוא לא זז מהר יותר ממאזדה לאנטיס שגבובהה ממנו בכמה שנתונים,אבל עדיין האוטו לא עגלה,ולא נשאר אחרון ברמזור,לפחות ככה זה אצלי,ברור שיש כאלה במצב מכני לא טוב שבאמת עגלה.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

תודה על העזרה.

 

שאלה נוספת, האם המאזדה הזאתי, שנת 94 אוט', אמינה יותר (בכלליות) מנגיד פיאט בראבו או רובר 216 שנת 98 ידניות (בכלליות).

והאם רכישתו של רכב בן 13 שנה לא תהייה פשוט רכישת חתיכת פח חלודה?

פורסם

ה 323F וה323 סדן בגרסה המשפחתית הם אותם רכבים עם אותם מנועים ורק הצורה החיצונית שונה

מכאן אתה יכול להבין שחוץ מהצורה היפה(בעני המתבונן ) של הרכב מכונית ספורט אמיתית היא לא (לפני שיפוצים ושיפורים שאני לא מתמצא בהם)

 

לגבי אמינות ,בבסיס מדובר ביפנית אמינה אך היות שמדובר ברכבים ישנים שעברו כנראה הרבה צעירים נלהבים , הסיכוי שתמצא רכב כזה מטופל כמו שצריך קטן אם כי קיים .

ערן בלגאן - נהג ליסינג מדופלם :roll:

×
×
  • תוכן חדש...