Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7049 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי מחבר מגבר:

concord

auto sound

2620gt

mosfet bridgeable 2ch. amplifer 600watts

 

קודם כל איך המגבר הזה נחשב? מה הרמה שלו?

 

ואיך אני בודק עם הוא עובד ?

 

עריכה:

שכחתי לציין אין לי חוטים ואין לי כלום. קיבלתי רק את המגבר

פורסם

מגבר בסיס מאוד אל תצפה ממנו ליותר מידיי

תחבר אותו לאחוריים הוא יספיק לך

לגבי החיבורים כנס ללינק

 

http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/03-03-2002-DIY-Amp-Install.html

בלי ערכת חוטים אתה לא תוכל לחבר אותו

ואם אין לך ניסיון וקצת ידע טכני תוותר על התקנה עצמית ותחסוך נזקים מיותרים

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם

מה עדיף לי להגביר איתו?

http://www.hanizoz.co.il/store/viewItem.asp?idProduct=6988

או

http://www.hanizoz.co.il/store/viewItem.asp?idProduct=6993

 

לאן שתמליצו לי לחבר אותו זה מה שאני אקנה.(אני קונה או אחוריים או קומפוננט)

 

ולאן אתם ממליצים לי ללכת שיתקינו לי אותו ויגידו לי איזה חוטים צריך לקנות. בבאר שבע.

פורסם

אתה הנהג אם יש לך ברכב אפשרות מבחינת גודל לקומפוננט

אז לך על הקומפוננט ולא על האחוריים

(אל תצפה ליותר מידיי מהמגבר שלך)

 

מתקינים מהאיזור שלך אני לא מכיר אבל את החוטים כבר תרכוש במועד ההתקנה מהמתקין אם הוא מוכר .

בהצלחה .

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

×
×
  • תוכן חדש...