Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה קיבוצניקיות ברפת, אם ראית סרטים שבהם הופיעו קיבוצניקים, דע לך שזה בדיוק ככה במציאות, קוראים להם שמוליק, יענקל'ה, יצ'קה, ברוך וכל שאר השמות הקיבוצניקים, ותמיד הם מדברים מהאף, השבוע דיסקסנו על העניין, תהינו למה לעזאזל כל הקיבוצניקים האלה צריכים לדבר מהאף, למה הם לא יכולים לדבר רגיל כמו כולם.

שום קיבוצניקיות ושום רפת, מי רצה להתקרב לרפת, עבדתי במחצבה בכלל.

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אוסף עגלות בנתב"ג - סרבל מסריח שצריך להיות רכוס גם בשיא החום, 8 שעות רצוף ריצות ודחיפת טורי עגלות כבדים וארוכים, בוס גרוזיני מנאייק עם אופי של גסטאפו, משכורת מינימום בלי אוכל ובלי כלום. beat that.

 

 

מה שכן אתה יוצא עם גוף של מכון כושר :|

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

בצעירותי עבדתי בסופר בתור הבחור שמסדר את הקניות בשקיות בקופה.

חרא של עבודה.

מישהו רואה את התכנית בערוץ 8 "העבודות הגרועות בהיסטוריה"?

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

מישהו רואה את התכנית בערוץ 8 "העבודות הגרועות בהיסטוריה"?

 

כן, אני. בתוכנית הזו ובגלל היום שהיה לי היום באה לי ההשראה לפתוח את השרשור. דרך אגב, זה בקיבוץ איפה שאני עבדתי היום ואחותי עובדת כל יום, אבל אי אפשר להגיד שום דבר רע על הבוס, כי הוא דוד שלי.

פורסם
אוסף עגלות בנתב"ג ,מה שכן אתה יוצא עם גוף של מכון כושר :|

 

לא ממש - ראית אותם פעם? הם חבורה של בטלנים שמנים, שעסוקים בלצעוק אחד על השני בגרוזינית.

למען האמת, פעם אחרונה שהגעתי לארץ, זה הדבר הראשון ששמעתי בשדה תעופה - צרחות בגרוזינית.

האמת היא אבל, שלא נראה לי שהם מתלוננים, עם הוועד הכי חזק בעולם בערך שיש להם.

Passt scho...

פורסם

אני דווקא מכיר מישהי שמאוד נהנתה מעבודה ברפת.

 

נו, טוב, היא תתרנית. סיפור אמיתי!

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

סרבוס, אתה ראית את הדור החדש, ולא כל שכן את המשודרגים שעובדים בטרמינל הממוזג החדש. אני מדבר על עידן הטרמינל הישן ועל עבודה בחוץ ברחבת האספלט.

מדובר בילדים בני 17-16 עובדי קבלן כולם, שרצים באוגוסט בסרבל שרוול ארוך כחול של "משאוויר", ולא - אין שום ועד.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

לא מכיר את הילדים מבחוץ, אבל אלו שבטרמינל הם בהחלט וותיקים - יש שם את אותו גרוזיני שמנקה את שירותי הגברים מאז שהתחלתי לטוס.

Passt scho...

פורסם
לנקות חלונות בסנפלינג? ( לא עבדתי בזה אבל נראה באסה....)

 

 

 

אתה נורמאלי? זאת העבודה הכי טובה שיש.

המשכורת פשוט מדהימה, כל העבודות מתחילות ב-50-60 אלף שקל.

 

 

ניקיון רצפות בבית משפט. כל השופטים והעו"דינים למיניהם מסביבך מסתובבים, ואתה במקום להיות חלק מהם מסתובב עם מכונה מזורגגת ומנקה אחריהם.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

לקראת סוף י"ב אספנו כסף (כל הכיתה בקיבוץ) לטובת נסיעה לחו"ל, אז עבדנו בעבודות של עבדים...

היו די הרבה עבודות חביבות, אבל כמה שאני לא אשכח את הזוועה :

 

1. פירוק ראשי שום לשיניים - יושבים יום שלם בחדר קטן ספוג ריח של שום ומפרקים את ראשי השום לשיניים.

2. שריפת גומי ממתכת - היה לנו כמה טונות של חלקים שהיה בהם גומי משולב במתכת יקרה, אז הפרדנו ביניהם ע"י שריפה, הנחנו את הפלטות על מיטות מתכת ושרפנו, זה היה לוהט וחזרנו מכוסי פיח שלא ירד שבוע.

3. תיקון משטחי עץ - מכירים את המשטחים שה"קלארק" מרים, אז אותם משטחים מורכבים מכמה לוחות, ובמשך ימים תיקננו לוחות שבורים, להוציא עם לום ולשים לוח חדש עם אקדח מסמרים, נשמע מעניין אבל בערך אחרי המשטח השלישי שאתה עושה כבר נגמר כל הכח.

 

ולגבי העבודה של יום בשבוע הקיבוץ, זה לא היה כזה נורא, אומנם בנות הקיבוץ אף פעם לא עובדות איתך (הן תמיד ב "גנים"/"מיטבח") אבל בהחלט היו מתנדבות ויש לי זכרונות טובים מהיום הזה.

פורסם

האנשים שאוספים את התשלום בToll Gates של ני ג'רזי

 

300px-Caseta_San_Marcos_%28Mexico-Puebla%29.jpg

 

אתה כלוא יום שלם בבודקה בין משאיות מעשנות, ולוקח 70 סנט מכל אחד שעובר.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

העבודה הכי גרועה שלי היתה להיות מתדלק בפז.

פשוט עבדות, ונעזוב את הבונוסים שלא מקבלים ואת ההחרכה לרמות את הלקוחות

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.


×
×
  • תוכן חדש...