Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מקים במות לארועים גדולים.

עובדים יומים שלושה רצוף! אחרי זה יום יומים ארוע.

ומתחילים פירוק. ואני מדבר על הברזלים. ההגברה. והתאורה.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלי , לפני הצבא עבדתי בחפירות ארכיאולוגיות ליד רמלה באיזור מפעל נשר .

העבודה הייתה כל יום החל מחמש וחצי בבוקר עד חמש וחצי בערב 18 ש"ח בשעה .

העבודה הייתה בעיקרון כל היום להוציא חול מעומקי האדמה ולסחוב בדלאים למרחקים שבין 50 מטר ל100 .

יש לציין שהעבודה הייתה בחודש הכי גשום של 2004 והייתי חוזר הביתה שרוב חלקי גופי היו מכוסים בוץ שחור ומגעיל , נראה לי שהעבודה הזו תרמה קצת לפריצת דיסק שקיבלתי בזמן המסלול בצבא .

 

זו באמת חרא עבודה ושמישהו יגיד אחרת אז ... שלא יעבדו עליכם .

ים long time no

פורסם

מובינג, לדעתי חרא של עבודה.

בערב דיברתי עם הבעל בית (נעל בית) אמר לי להגיע בבוקר (6) לדירה מסויימת קומה גבוהה (9).

הגעתי עליתי, הדלת היתה פתוחה, ראיתי את הפועל השני שהיה צנום ומכאן הסקתי שאני זה שהולך לעבוד קשה.

היסתכלתי בדירה הכל היה מוכן וארוז עד לתיקרה, שמתי לב שכל הריהוט לא הולך להיכנס למעלית.

 

הלכתי הביתה.

 

לדעתי אלו אנשים שמעברים כל יום נגיד 2 דירות, אולי שכר טוב יחסית לפועל שחור (בכל זאת יוצא להם נטו של מינימום 300 שקל ולרוב יותר מזה) אבל ככה כל יום זה הכי לא כייפי בעולם, עדיך להיות שקוע בחרא ולא ליסחוב את העולם על הגב

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

העבודה הכי חראית שהיתה לי,כשסיימתי י"ב עבדתי במלון.

לנקות 21 חדרים ב6 שעות,ופעם כל האמבטיה היתה מלאה בחרא נוזלי וכזה שכבר התייבש,זה הכי חרא שיש!!!:? :? :?

להילחם על כל שואב אבק ועוד חומרים שזקוקים להם כדי לנקות כי הוותיקות חושבות שהן הביאו הכל מהבית ואסור לגעת להם בדברים,אבל הנקמה לא איחרה לבוא מהצד שלי...

(וכל פעם שאתם נכנסים לנקות בשירותים והמכסה למטה תדעו שיש הפתעה בתוך האסלה...)

פורסם

אין לך מושג כמה אתה צודק בקשר לשומר בקניון.

אחרי הצבא עבדתי במשך 4 חודשים בקניון פ"ת כל יום מ8 בבוקר עד 22 ערב.

 

אתה כל היום בודק מכוניות בחוץ או רב עם לקוחות שטוענים שאתה בודק יותר מידי ..

זבל של עבודה , לפחות אחרי ה4 חודשים האלה היה לי כסף לקנות את האוטו.

 

יוגב

פורסם

פתאום חשבתי על משהו -

 

הרופא הזה מלשכת גיוס, זה שבודק ל200 אנשים את האשכים בכל יום.

למד שש שנים רפואה, ובסוף מה שיצא ממנו זה בודק אשכים של מלש"בים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

  • אחראי פורום
פורסם

כשהייתי סטודנט עני , עשיתי סקרים של "כללית".

התקשרתי לעשרות אנשים ושידלתי אותם לענות לסקר המשפיל הזה.

תארו לעצמם איך זה לבקש מזקנה בת 87 (והיתה כזו) שתענה על השאלה:

"השכר הממוצע בשוק הוא 8000 ש"ח למשפחה, האם במשפחתך השכר הממוצע הוא..." :evil:

אחרי משמרת אחת בלבד התחלתי לפברק שיחות , להתקשר שוב ושוב ל"מספר שאיננו מחובר"

כדי להעביר את הזמן, והעפתי את עצמי אחרי 3 משמרות.

נפגעי "תקשוב" להתפקד!

 

לפני הנ"ל, אחרי הצבא, עבדתי תקופה ארוכה כמאבטח בבית חולים פסיכיאטרי , "מזרע" לצפונים שבינינו ,

וזו עבודה מצחיקה בדיוק כמו שזה נשמע.

דקירות , יריות , סמים על החוף מאחורי הבי"ח , גופות של מאושפזים במקררים , הבאנגים מתחת לכל חלון

והמבטים הרעבים של נשות המחלקה הסגורה , היו...איך נאמר, חוויה מעצבת :lol:

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

ללא צל של ספק - טבח בצוללת.

עבודה קשה שפשוט אי אפשר לתאר - אבל מכין הכל באהבה.

הטבח אצלנו עם שתי פריצות דיסק. לא נעים.

בברכה,

מתן.

פורסם

איתיסמוראי, תמיד תהיתי, מה הם חשבו לעצמם כשמקמו בית חולים פסיכיאטרי בעכו, שהוא יעלה את הרמה של השכונה?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
כשהייתי סטודנט עני , עשיתי סקרים של "כללית".

התקשרתי לעשרות אנשים ושידלתי אותם לענות לסקר המשפיל הזה.

תארו לעצמם איך זה לבקש מזקנה בת 87 (והיתה כזו) שתענה על השאלה:

"השכר הממוצע בשוק הוא 8000 ש"ח למשפחה, האם במשפחתך השכר הממוצע הוא..." :evil:

אחרי משמרת אחת בלבד התחלתי לפברק שיחות , להתקשר שוב ושוב ל"מספר שאיננו מחובר"

כדי להעביר את הזמן, והעפתי את עצמי אחרי 3 משמרות.

נפגעי "תקשוב" להתפקד!

 

לפני הנ"ל, אחרי הצבא, עבדתי תקופה ארוכה כמאבטח בבית חולים פסיכיאטרי , "מזרע" לצפונים שבינינו ,

וזו עבודה מצחיקה בדיוק כמו שזה נשמע.

דקירות , יריות , סמים על החוף מאחורי הבי"ח , גופות של מאושפזים במקררים , הבאנגים מתחת לכל חלון

והמבטים הרעבים של נשות המחלקה הסגורה , היו...איך נאמר, חוויה מעצבת :lol:

 

אל תגיד לי שעבדת בתקשוב בכרמיאל, ועוד בסקרים!?

לסקרים שולחים את כל מי שעשה משהו רע ורוצים שהוא יתפטר, חברה (טוב עד לפני חודשיים) שלי עדיין עובדת שם בתמיכה לאינטרנט, וזה בהחלט אחד המקומות הגרועים לעבוד בהם.


×
×
  • תוכן חדש...