Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מנהל מוסך פ'גו סיטרואן,עם הזמן אתה הופך למטורלל :-P

 

מה תגיד על מכונאי פיגו-סיטרואן עוד יותר גרוע.:lol:

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

בזמן שהייתי בתיכון עבדתי בחברת קייטרינג מספר חודשים..

להעמיס משאית שלמה, להקים אירוע שלם, לעבוד בו, לקפל את כל האירוע, שוב להעמיס הכל למשאית ולבסוף להגיע למחסן כדי לשטוף כלים:shock:. עוד לא הצלחתי למצוא עבודה יותר קורעת תחת מזו.

מה שכן אני מתגעגע למשכורת:wink:

פורסם
עקב בקשה של אחותי, שאני אעזור לה בעבודה ברפת לכמה שעות, מצאתי את עצמי בבגדים שלא מיועדים לעבודה, מוביל בערך 300 קילו של צואה במריצה, אחרי ששמתי אותם במריצה עם כף ברזל ענקית. היו לי בערך 10 סיבובים עם המריצה עד שהצלחתי להוביל הכל.

לפני שלוש שנים פרשתי מהרפת לטובת צה"ל, ונשבעתי שבחיים שלי אני לא אעבוד שוב ברפת.

 

כתוצאה מהחוויה הלא נעימה והטראומטית הזו, אני פותח בזאת את שרשור העבודות המבזות, משפילות, מסריחות, לא נעימות, מזעזעות, לא אנושיות, וכו...

 

כיתבו פה מה העבודה הכי זוועתית שהייתה לכם, ומה העבודה הכי רעה שאתם מתארים לעצמכם.

 

אני מקווה שבאותו יום ישנת טוב בלילה.:-P

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

למען האמת הייתה לי עבודה גרועה אחת - הייתי קופאית במאפיה מסויימת .......בלה בלה בלה.

 

אני חייב לדעת... היה שם כרטיס מועדון? האם היה לך העונג לומר ללקוחות במבטא המקור :"יש כרטיס מועדון?" :lol::wink:

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

מה אתם בוכים, נראה אתכם עובדים בכיתה ז-י"ב ביום עבודה בשבוע, 11 שעות שלמות בלי משכורת!

כן, בלי משכורת.

רק כי אתה "חייב" את זה לקיבוץ.

קיבוצניקים מניאקים.

פורסם
מה אתם בוכים, נראה אתכם עובדים בכיתה ז-י"ב ביום עבודה בשבוע, 11 שעות שלמות בלי משכורת!

כן, בלי משכורת.

רק כי אתה "חייב" את זה לקיבוץ.

קיבוצניקים מניאקים.

מה אתה מתלונן?

כל היום סביב קיבוצניקיות ברפת.... יאמי :-D


×
×
  • תוכן חדש...