Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קבלת רכב מליסינג - chevrolet aveo או hyundai getz


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7097 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

יתכן שאני אקבל בקרוב רכב מליסינג בעבודה.

אני אוכל לבחור בין שברולט אוואו (1400) ליונדאי גטץ.

את האוואו יש מצב שאני אוכל לקחת עם 5 דלתות במקום 4.

 

מה אתם אומרים, מה כדאי לקחת ? AVEO או GETZ ??????

 

פרטו,נמקו,הסבירו.

יאללה הסקר התחיל....

פורסם

הי, בדיוק לפני מספר ימים פרסמתי הודעה בנושא, אתה מוזמן להסתכל כאן ולהסיק מסקנות בעצמך:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=141789

חשוב לזכור שאחד השיקולים העיקריים שלי הוא הדלק, אם הרכב שתקבל יכלול דלקן - הסיפור יכול להיות שונה במעט.

בכל מקרה, זה המקסימום שאני יכול לעזור.

פורסם

אין ממש סקר. התשובה היא מוחצת ובנוק אוט לטובת הגטס.

 

אלא אם אתה ממש אבל ממש חייב בגז' אז הגטס לוקחת ולו רק בגלל פרט אחד.

גטס 4 כוכבי בטיחות.

אוואו - 1.5.

 

בעוד הציון של הגטס נורמלי לחלוטין למכונית בגודלה ובמחירה, הציון של האוואו הוא ביזיוני. שים לב שגם שהמבחן הזה התחיל ב~96, התוצאות לא היו כאלה גרועות.

פורסם

ואם בעניין שטח אכסון עסקינן - לא יודע לגבי אוויו, אבל בגטס יש אופציה מאד נחמה לקיפול מושבים אחוריים: אפשר לקבפל אותם (להצמיד את הגב למושב עצמו) ואז לקפל את כל העסק הזה בעוד 90 מעלות ובכך להצמיד אותו למושבים הקדמיים ובכך ליצור מרחב שטוח בכלל לא קטן מאחור (בשטח המושבים האחורים והבגאז').

 

attachment.php?attachmentid=76895&stc=1&d=1169230256

getz_feature_img_01.gif

פורסם

הרכב כולל דלקן.

וכן הייתי רוצה לשמוע התייחסויות נוספות מכיוון שלא התייחסו לגטץ בכלל בנושא שפתחת...

פורסם

1. איזו גרסה ה-גטס? GLS GLF או GLI ?

את ה-GLF לא הייתי לוקח. לרכב אין ABS.

 

2. האם יש מגבלה על כמות הדלק או הסכום? הגטס שותה דלק כמעט כמו לנד קרוזר. אם אין הגבלה אז סבבה, אם יש אז זה נהיה בעייתי כי אתה כמעט בוודאות תחרוג (אלא אם אתה נוסע מעט ואז למה בכלל לקחת ליסינג?)

 

אם מדובר בגרסה שאינה GLF ואין הגבלת דלק - הגטס לוקחת.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

הייתי לוקח גטס לא משנה איזה דגם, ויש לי AVEO לצערי (זה בגלל שמתי שהזמנתי מהליסינג היה מחסור בגטס והייתי צריך לחכות הרבה זמן עד לקבלת גטס).

תבקש נסיעת מבחן בשתיהן ואתה תבין איזה זוועה האוויאו פשוט אין לי כוח לכתוב הרבה.

פורסם

הגטס עדיפה בהרבה על האביאו.

עם מעט עקשנות תוכל לקבל את דגם ה GLI שמצוייד בזוג כריות אוויר ו ABS.

ולעיניין צריכת הדלק,שמזמן הפכה לאגדת עם מפורסמת,ולתחביבם של לא מעט טוקבקיסטים,מצורף קישור למבחן שנעשה במגזין "אוטו".

http://www.auto.co.il/Content/Exams/CarViewDetails.asp?id=264&Ref=&i=1

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

×
×
  • תוכן חדש...