Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7117 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יצא לי לנהוג ממושכות על שני הרכבים ואסכם זאת בקצרה:

 

3 - קיטשית, איכות הרכבה בינונית,מזגן בינוני, תזזיתית ,מנוע וגיר נחותים מהקורולה.

קורולה - סולידית ,איכות הרכבה מעולה,מזגן מעולה, התנהגות כביש בטוחה, מנוע וגיר החזקים בקטגוריה. בנוסף קיים מרווח משופר במושב האחורי.

 

הבחירה שלי (אם אלו היו 2 המכוניות היחידות בעולם) : קורולה. (רצוי בגרסת ה RUNX)

 

מה שאני שונא בשני הרכבים, במיוחד ב3, הוא שהם קיימים בכל מקום. לי אישית מפריע שאני חלק מעדר של עשרות אלפי אנשים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל - איזו בעייה באיכות ההרכבה נתקלת ב3?

 

לי יש 3 כבר שנה וחצי, וכל עוד לא מדברים על רכב למשפחה 5 נפשות (ולמרות שאנחנו 5 במשפחה) אני לא רואה סיבה להעדיף את הקורולה על המאזדה.

אז נכון שהקורולה יותר נוחה מהמאזדה (אבא שלי, עם בעיות הגב, מאוד נהנה מהמאזדה ולא התלונן על נוחות פעם אחת), אבל היא מתנהגת הרבה יותר טוב ממנה, נראית טוב יותר ממנה, ומרגישה "חיה" יותר. הבדלים בכוח - לא גדולים, ולרוב לא יורגשו.

העיצוב - יש שיאהבו את העיצוב הפנימי, ויש שיאמרו "קיטשי". אני חושב שהעיצוב שלה עדיף מהאפור-עם-פנל-כסוף הסטנדרטי של רוב הליסינגומטיות.

 

הבחירה שלי - די ברורה.

PUG-306 XSI MK2

פורסם
הרגשה של פלסטיק זול.

וצקצוקים מכל מיני חלקים.

 

מאזדה3 התמורה הטובה ביותר בטווח המחירים הנ''ל

קורולה - הגיל הממוצע של בעלי קורולה בעולם הוא 60

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

מנסיון רב שלי על הקורולה, אני יכול רק לשבח את הרכב הזה.

רכב מרווח ביותר, ניראה טוב ואלגנטי.

מנוע מעולה, גיר מעולה, זריזה.

בקשר לאיכות הרכבה - זה באמת נכון, אין קרשקושים ושום חלק עד עכשיו לא זז מ"מ מהמקום.

מושב אחורי מרווח ביותר, אך אני חייב לציין שאין הרבה מקום לראש (טוב אולי בגלל שאני קצת גבוה).

מבחינת בטיחות - המאזדה והקורולה באותה הרמת בטיחות, אך במאזדה מקבלים 2 כריות אוויר יותר.

 

בכל מקרה, הייתי ממליץ על הRUNX שהיא בעלת השוק הכי טוב שראיתי עד עכשיו, ונמכרת בכיף מעל המחירון.

מבולבלים? גם אנחנו.

×
×
  • תוכן חדש...