Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7143 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה שם חלב בתה ?!

 

how gay is that ?!

אתה הומופוב? גם בחתימה שלך אתה מתייחס להומואים. :)

ולשאלתך, זה יותר טעים כך. כך שותים אצלנו תה בבית.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ייתכן וחוסר סנכרון בין התהליכים גורם לכך. בקיצור, לך למוסך מורשה והתחבר לדיאגנוסטיקה.
למה ללכת רחוק?

 

בנ ל. יחליף לך סנכורנים בשמחה

יתכן וזה גם יפתור לך את בעיית הרעידות בבולבול.

פורסם
.word

נו, האשכנזי התחיל לדבר כמו שחור מהארלם. :twisted:

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

יש לי עוד פרשיה מדאיגה:

במילקי, נכון שהמיפלס של הקצפת יורד עם הזמן? ככה יודעים עם המילקי "טרי" כשהקצפת נוגעת במיכסה הוא טרי ואחרי 4-5 ימים היא כבר יורדת בכ-2 ס"מ

הסיבה היא...? בועות האוויר בקצפת מיתפוצצות? תוך חודש הקצפת תהפוך לנוזל ללא אוויר?

http://www.benko.co.il

בנקו - יבוא תאורת לד

פורסם
יש לי עוד פרשיה מדאיגה:

במילקי, נכון שהמיפלס של הקצפת יורד עם הזמן? ככה יודעים עם המילקי "טרי" כשהקצפת נוגעת במיכסה הוא טרי ואחרי 4-5 ימים היא כבר יורדת בכ-2 ס"מ

הסיבה היא...? בועות האוויר בקצפת מיתפוצצות? תוך חודש הקצפת תהפוך לנוזל ללא אוויר?

היא לא יכולה לרדת 2 ס"מ, כל הגובה שלה הוא 2 ס"מ, קצפת היא בסך הכל כלוב לאויר, יתכן שתשקע עם הימים. (או השנים)את כל הקצפת שיש במילקי, אם תדחס אותה, תוכל לשים בכפית אחת.

פורסם

האמת? אולי לא תאמין לי, אבל קרה משהו שבגללו לא יצא לי לבדוק את עניין כוסות הקרטון בעבודה היום.

הביאו מכונת שתייה חדשה, והיא כל כך יפה עד כי נדמה לך שהקפה שהיא מוציאה אשכרה טעים, ובגלל זה שכחתי לבדוק היום, מעבר לעובדה שהקפה עולה בה רק 30 אגורות (טוב נו, סבא סטף)

מחר אני אבדוק, אני אקח דף ועט, ואכין טבלה מסודרת שתכלול כוס קרטון עם מים רותחים בלבד, כוס קרטון עם סוכר ומים רותחים בלבד, כוס קרטון עם נס קפה וסוכר, וכוס קרטון עם שחור ומים.

אני מניח שתמתינו בקוצר רוח.

הבעיה היא שפאדיחה לקחת קאליבר למטבח ולמדוד איתו בתוך הכוס, אני כבר אמצא פתרון.


×
×
  • תוכן חדש...