Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7186 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם !

 

בשבוע הבא אני סוף סוף כניראה הולך לרכוש סופית רכב.

 

ההצעה הכי אטרקטיבית שיש לי כרגע היא על שברולט אופטרה , 2004 , 1800 סמ"ק 16V , עם 45 אלף ק"מ.

(אם אני לא טועה דגם LS)

 

עכשיו רציתי חוודת דעת על הרכב הנ"ל מאנשים כאן שיש להם אותו \ ששמעו או קראו ביקורות עליו.

בעיקר מבחינת אמינות , צריכת דלק , בטיחות .

 

בתודה רבה מראש לכל העוזרים.

פורסם

רכב רגיל, לא יותר מזה.

עושה את העבודה ומספק את הסחורה.

נזילה ממיכל הדלק גרמה לריחות לא נעימים בתא הנוסעים.

מוט ההגעה הרעיש עם הזמן, סידרו במוסך, אין לי מושג מה עשו.

נורות תמיד נשרפות בחזית, דרוש פירוק הפנס החוצה כולו כדי להחליף נורה מלעונה אחת.

הניסיון הוא מרכב ליסינג מהשנתיון שציינת, 100 אלף קילומטרים בערך והאמת, הוא אחלה,

נוסעים לכל הארץ וזה באמת בסדר גמור, זה הכל.

אופנוען

פורסם

גם לי היה נסיון מה עם האופטרה , אבל דגם 1.6.

מבחינת רכב, כמו שציינו לפני - מדובר על רכב רגיל שמבצע את הכל בסדר גמור. ביחס ליוצאות קוראיה, האופטרה נוחה יחסית. לגבי צריכת הדלק אז המצב לא קריטי.

 

מה שאני מציע , תקנה את חוברת אוטו של חודש אוק' , שם תמצא סקירה על הרכב , אגב הם ממש לא ממליצים על הרכב.

 

בהצלחה.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

א. לדעתי הרכב לא ברמה של רכבים משפחתיים שנמכרים היום.

 

ב. בחנו את הרכב במבחן משומשות, והיו הרבה רג'קטים, ברמה כזאת שאתה לא מצפה למצוא ברכב משומש, ובטח לא ברכב בן 3

 

ג. למה אופטרה?

פורסם

לגבי הצריכת דלק, לא יודע מספרים, לא עניין אותי, זה רכב שירות בחברה ולא פרטי, יש פזומט, אז מתדלקים ולוחצים.

 

אבל זכור לי שזה מצא חן בעיני בנסיעות ארוכות הרושם לפי הכמות בליטרים היה שאני נוסע מעל ומעבר.

אבל לי יש פרונטרה, אז זה לא חוכמה.

מה גם שהאופטרה אצלנו 1600 ולא 1800.

אוטו טוב ורגיל סך הכל, אם הייתי צריך משפחתית והיו מפתים אותי במחיר תחרותי, לא הייתי מביע התנגדות יותר מידי.

(מזל שאני לא צריך משפחתית, לא משהו אישי כנגדה, סתם כי כל המשפחתומטיות זה דרק!)

אופנוען

×
×
  • תוכן חדש...