Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7190 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

ברשותנו גרנד לאונה שנת 94 מנוע 1800, שעברה 210 ק"מ. בבדיקה שעשינו לרכב גילינו:

 

א.הפולי עקום,

ב.המנוע קצת מזייף (הזדקן כנראה), והאוטו לא סוחב מי יודע מה, אפילו פחות מדגם ה1600 השכיח.,

עד לפני כמה חודשים האוטו הגיע למהירות גבוהות (מעל 120) בטורים מאוד נמוכים, ונראה שעכשיו משהו בולם אותו כבר שמגיעים לטווח המאה קמ"ש, כאילו משהו תפוס איפשהו שגורם להתנגדות והאוטו צריך להגיע לסל"ד יותר גבוה כדי להגיע למהירות ולא רק זה, כשעוזבים את דוושת הגז, המהירות צונחת ישר ב20 קמ"ש.

האם יש קשר בין הדברים?, אלו דברים אפשר לעשות (מהזול והפשוט למסובך והיקר ביותר) על מנת לשפר כמה שאפשר את סחיבת הרכב?

והאם סידור הפולי העקום הוא חשוב?

 

ישנם המון שאלות, אני מקווה שמי שמבין יוכל לקחת לתשומת ליבו את כל השאלות ולא ייתמקד על אחת,

בברכה, ארז.

never drive faster than your guardian angel can fly..

פורסם

גלגלת מנוע עקומה (פולי) עלולה לשבור את גל הארכובה- תקן זאת בדחיפות.

זיוף המנוע יכול לנבוע מגלגלת גל הארכובה עם במקרה שיני החיישן הסל"ד ממוקמות עליה ועל זאת יענו יותר טוב ממני מומחי סובארו.

 

סיבות לחוסר סחיבה יכולות להיות המון (ממיר סתום, מנוע עייף, בלמים תפוסים, מערכת הזצה ,מערכץ דלק וכו') וכדאי שתכנס למוסך לאיתור התקלות.

פורסם

סיבות לחוסר סחיבה יכולות להיות המון (ממיר סתום, מנוע עייף, בלמים תפוסים, מערכת הזצה ,מערכץ דלק וכו') וכדאי שתכנס למוסך לאיתור התקלות.

 

ראשית כל, תודה על התשובה!

אילו דברים אני יכול לעשות בעצמי (עם ידע בסיסי+) ע"מ למזער או להפסיק את הבעיה?,

לפני שאני מרים ידיים והולך להיות נתון לחסדיו של המוסך..

תודה מראש, ארז.

never drive faster than your guardian angel can fly..

פורסם

אוטומטית, חשבנו למכור אבל המחירון של הרכב גבוה מדגם ה1600, בגלל המנוע והתוספות שאיתו הוא מגיע מהחברה

ככה שכולם נרתעים ..

never drive faster than your guardian angel can fly..

פורסם
אוטומטית, חשבנו למכור אבל המחירון של הרכב גבוה מדגם ה1600, בגלל המנוע והתוספות שאיתו הוא מגיע מהחברה

ככה שכולם נרתעים ..

טמבלים לא חסר... כשאני חיפשתי 1.8 אוטומטית (כן כן, אימפרזה) לא היו כאלה למכירה !

זה ה-מנוע שתפור לגודל המכונית הזו. חבל שלא מכרו יותר כאלה...

 

בכל מקרה אם תחליט שאתה רוצה לזרוק את האוטו (לא למכור, לזרוק ! :p), אני אשמח לאמץ אותו. יהיה לו בית חם והוא יקבל מה שהוא צריך :D (זו הבטחה).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
טמבלים לא חסר... כשאני חיפשתי 1.8 אוטומטית (כן כן, אימפרזה) לא היו כאלה למכירה !

זה ה-מנוע שתפור לגודל המכונית הזו. חבל שלא מכרו יותר כאלה...

 

בכל מקרה אם תחליט שאתה רוצה לזרוק את האוטו (לא למכור, לזרוק ! :p), אני אשמח לאמץ אותו. יהיה לו בית חם והוא יקבל מה שהוא צריך :D (זו הבטחה).

 

איציק

 

לא הרבה מבינים את זה.. הם מחפשים אוטו זול כמה שרק אפשר, לא מעניין תוספות, לא מעניין נפח מנוע, רק שיהיה זול.. בגלל זה חשבנו להשקיע ולא למכור, לאוטו הזה יש הרבה לתת

אז אם מישהו כאן יוכל לענות לי על השאלות (גם אתה איציק).. אני אשמח :} :lol:

never drive faster than your guardian angel can fly..

פורסם

פולי עקום , צריך לתקן דחוף.

 

לא נראה לי שזו בעיית הזיוף, אך אין בכך כדי לעכב את דחיפות הצורך של ההחלפה.

זה שהרכב נבלם כשעוזבים את הגז במיידיות שכזו, ובנוסף, מתנגד להאצות ומהירויות גבוהות, לכך, דניאל נתן תשובות אפשריות.

מכאן, ניתן רק להתחיל באיתור התקלה וזיהויה\ שעל ידי איש דיאגנוזטיקה חזק בסובארו, יאותר בדקות לא ארוכות. ובזהירות מצידי, איתור התקלה יוגדר למקסימום של איתור בזמן קצר .

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

הרכב נבלם רק במהירות גבוהה מעל 100 קמ"ש, בפחות מכך זה לא קורה

בברכה, ארז.

never drive faster than your guardian angel can fly..

×
×
  • תוכן חדש...