Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, יש יל סיטרואן וולקאן שנת 96, עלתה לכביש ב97 הרכב עם 65 אלף קילומטר ושלשום בזמן נסיעה נהרס לרכב המנוע.

רציתי לדעת מה הפתרונות לתיקון הרכב שיפוץ/ייבוא וכו' ומהם עלויות התיקון, האם שווה לתקן וכל מידע שמושי בנוגע לבעייה.

תודה רבה לעוזרים.

פורסם

יקר מייבוא מנוע.

השאלה היא מה עלות הייבוא , האם הרכב ייסע כמו שנסע בעבר אם יש אופציות אחרות בכלל?!

תודה על העזרה.

פורסם

השאלה היא גם אם מנוע משומש מייבוא הוא בעייתי.

יש'ך איזשהם פתרונות אחרים?

מה שנהרס במנוע זה כנראה הקראנק, שנדפק והוציא את כל השמן החוצה.

פורסם

"מה שנהרס במנוע זה כנראה הקראנק, שנדפק והוציא את כל השמן החוצה."

מה ? לא שמעתי.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

יש למכירה בלוח יד 2 וולקן שנת 95 לפירוק, תוכל לרכוש אותה היא עם מנוע 2000 במצב טוב (שמר, הייתה שייכת לעידו אם אתה זוכר), להשתמש במנוע ולמכור את שאר החלקים.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

המנועים הללו לא יקרים,

מנוע בלבד (ללא גיר, צמה ומחשב) צריך לעלות כ- 3500 ש"ח מיבוא,

סביר שהאוטו ייסע אותו דבר,

בד"כ יש אחריות של 3 חודשים על מנועים מיבוא (זה די והותר לבדוק אם המנוע בסדר),

החלפת מנועים (בהנחה שאתה לא מחליף לבד) תעלה כ- 1500 ש"ח,

תקפיד על החלפת טיימינג, משאבת מים, פילטר שמן + שמן

אם צריך אז באותו זמן שווה להחליף קלץ' + כבל קלץ',

תבדוק שמעברי המים (שניתן לראות ללא פירוק) הם ללא אבנית או קורוזיה,

כמו שכבר נשאל, מאיפה אתה?

אלעד.

פורסם

וכמו שאמרת אחי ******דבר עם אחיך בבית,ככה תוכל לחסוך שרשורים בפורום**********, 5000 שקל זה ההצעת מחיר שקבלתי.

אבל השאלה היא באיזה מצב המנוע שמביאים מייבוא.. הרי הוא לא חדש וליפול עכשיו על מנוע בררה זה לא בדיוק מה שהייתי רוצה שיקרה, במיוחד לא ב5000 שקל.

 

ולגבי הסיטרואן ביד2 אחי *********זה אותו אח, או אחיך השני? למחר תביא גם את אמא ואבא********, הרכב עבר כבר 150 אלף ק"מ כמו שכבר נאמר, זה קצת כמו לקנות חתול בשק, תקנו אותי אם אני טועה

×
×
  • תוכן חדש...