Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פנה לשמואל ג'ילט ברח רבניצקי בתל אביב

 

מייבא מצרפת מנועים נפלאים ללא קורוזיה ,איש חביב ובעל מקצוע,חלק מהמנועים עדיין עם הברקוד ולא שטופים

יגאל

פורסם
כל מנוע יד שניה זה חתול בשק

 

אתה אף פעם לא תדע כמה ק"מ באמת הוא עבר.

לא כל מנוע יד שנייה הוא חתול בשק, עם קצת ידע,שכל ישר, ושעון קומפרסיה - אפשר למצוא מנועים לגמרי לא רעים שבקושי נסעו. מנוע מייבוא עדיף לדעתי על ירוק מקומי,אלא אם המחיר אטרקטיבי מאוד ויש כוונה לפחות להוריד ראש לבדיקה.

פורסם

אולי שווה לשקול אוברול כללי.

 

יותר יקר, אבל אתה יודע אם מה אתה נוסע.

בטווח הארוך יחסוך כסף.

אני מניח שמנוע וולקן עבד קשה ("רכב ספורט") מי שקונה וולקן ,זה מי שאוהב לנהוג ספורטבי(בערבון מוגבל). כל מנוע שתקנה משומש זה ממש חתול בשק.

כמה יעלה אוברול כללי?

 

שמר, בשביל להשתנש בשעון קומפרסיה. לא צריך את המנוע מורכב ועובד(לתת סטרטר ולראות קריאה)?

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

אוברול מלא יכול להגיע למחיר של מנוע מיובא עם הרכבה והכל ואולי אפילו יותר.

 

העניין הוא שאתה יודע בדיוק מה מצב המנוע ואתה מקבל מנוע שאפשר להגיד כמעט חדש.

 

ושמר, דבר ראשון אזרח מהשורה לא מחזיק בבית שעון שכזה וגם לא יודע להשתמש בו במידה וישיג אחד.

 

דבר שני אם בודקים את זה רק כשהמנוע פועל, אז קשה לי להאמין שגם אם מישהו ימצא שהמנוע לא במצב כלכך טוב יפרק אותו שוב וירכיב אחד אחר, את המנוע אולי יחליפו לו, את הפרוק וההרכבה הוא יספוג וזה לא משתלם כבר.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
וגם המנוע שלך, אני בספק אם הוא באמת עשה רק 65 אלף ב10 שנים,

 

אתה יד ראשונה? ראית תיעוד של כל הטיפולים שהרכב עבר?

כן, אני יד ראשונה. הרכב היה זמן מסויים בעיכול ולפני כן הוא היה של אבי. אז הוא אכן עבר רק 65 אלף ק"מ.

 

בנוגע לאוברול הכללי, עדיין לא קבלתי הצעת מחיר עם זאת אני יודע שאוברול כללי הוא יקר בהרבה מייבוא מנוע מחו"ל. השאלה היא אם ייבוא מנוע זו באמת בעייה והימור כזה רציני כמו שאומרים פה..

פורסם

חברים,

בדיקת קומפרסיה עושים עם מנוע חם, כך שלא יעזור מד קומפרסיה (אגב עולה סה"כ כ- 120 ש"ח).

מנוע מיבוא איננו חתול בשק, יש אחריות ל- 3 חודשים וזה די והותר.

המנועים הללו בד"כ לא טחונים וניתן למוצאם בקסנטיה, XM, 405, 406 (מכוניות הפונות לקהל יעד סולידי).

ניתן למצוא מנוע שהיה משודך לגיר אוטומאטי,

מנוע מסיטרואן יהיה בד"כ עם תושבת למשאבה ההידראולית אני הייתי בוחר מנוע כזה,

בהצלחה,

אלעד.

פורסם

תודה רבה לכל העונים.

 

שאלה קטנה נוספצ, האם ניתן להרכיב את מנוע ה2.0L 16V

אושהדבר לא יכול להתאפשר

פורסם

אפשרי ליקנות מנוע מפרוק, שמצבו סביר, והמחיר בהתאם, לעשות בו אוברול, עם שיפורים קלים... ככה לפחות תהנה משני העולמות, גם מנוע שאתה יודע מה יש בו ומה העבודה שנעשתה בו, וגם עוד טיפה כוח...

 

ושמר, כל יום אני לומד עליך משהו חדש.... אתה שובב, אתה...

עדיף לדעתי על ירוק מקומי,אלא אם המחיר אטרקטיבי מאוד ויש כוונה לפחות להוריד ראש לבדיקה.
גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

שמר, זו גם הסביה שאני עברתי למושב ושבועיים אחרי זה הצמודה שלי בדו משפחתי מכרה לקצין משטרה:loco:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...