Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בקשת יעוץ לפג'ו 306


carisma kfir
שימו לב! השרשור הזה בן 6424 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מכרתי את הכריזמה, ואני מחפש עכשיו צרפתיה לא ספורטיבית, ידנית בעלת מנוע חסכוני.

מצאתי פג'ו 306 משנת 2000 נפח 1400 ידנית.

הרכב נראה שמור מאוד המנוע עובד חלק ויפה וגם כן הגיר והעברת הילוכים, כל החשמל עובד וגם כן לוח השעונים.

לפני שתשלחו אותי לחיפוש כבר עשיתי זאת, ואני יודע שהנושא דובר מספר פעמים, אבל מה שהצלחתי להבין זה רק לבדוק את המים הירוקים והומלץ כאן על סוג מסויים של מיים ירוקים.

כמו כן כוחם דיברו שהרכב אמין קנו ב 100K קילומטר וכבר עבר עוד 100K והרכב אמין, חוץ מאחד שרשם שעשה ראש מנוע וטימינג שנקרע.

חוץ מזה לא קיבלתי עוד אינפורציה על הרכב.

האם הדגם הזה של שנת 2000 יותר מומלץ ויותר אמין?

מהי תצרוכת הדלק?

אילו עוד בעיות יכולות להתעורר שהן נפוצות?

איך הוא מבחינת נוחות ואחיזה? הכוונה גם להגה בלמים ומיתלים.

האם הטיפולים בו מסובכים ויקרים?

מה עוד תוכלו לספר וליידע אותי על הרכב אני אשמח.

 

תודה, כפיר

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

********כ"כ הרבה ציטוט בשביל שורה אחת ? מיותר*********

 

כמה ק"מ הרכב עבר?,האם יש לו ספר טיפולים מסודר במוסך מורשה?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הפאנל האמצעי (כפתורי שליטה על המזגן ) הוא כסוף , מדובר ב-306 דור 3. למיטב ידיעתי בדור 3 פתרו את רוב הבעיות הקטנות והמעצבנות שהיו לדור 2 (שבתורו פתר חלק ניכר מהבעיות שהיו לדור 1 - בעיקר חשמל וכו'. המכניקה לא השתנתה בהרבה). אם אפור - מדובר בדור 2.

 

מעבר לעניין מערכת הקירור וצריכת שמן עקב גומיות שסתומים יבשות - אין הרבה בעיות אקוטיות. סה"כ רכב פשוט ואמין (בגבולות האפשר עבור צרפתייה, כן ?).

לבדוק שהגלגלים האחוריים לא שקועים בבית הגלגל - סימן לציר אחורי בתום חייו המועילים.

 

תצרוכת דלק משוערת - 1:13 .

נוחות מדהימה, אחיזה גבוהה והיגוי נפלא.

בסה"כ מומלצת מאוד, בהתחשב באלטרנטיבות בקבוצת המחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה שמר, הרכב אכן דור שלישי הרכב עבר 170 אלף קילומטר שטופך כל הזמן במוסך המרכזי והכל מתועד, ראיתי שצריך להחליף אטם מכסה שסתומים, ידוע אולי כמה עולה?

וגם בעל הרכב ציין בפני שבעוד כ 12 אלף קילומטר אצטרך להחליף רצועת תיזמון (טיימינג) מישהו יודע מה העלות בין מרכזי לבין מוסך מורשה איכותי?

היום נהגתי עליה והרכב פשוט שד, מנוע 1400 מזגן דולק בעליות של זיכרון הוא סחב מעולה לא קירטע ולא שום דבר.

אני אבדוק את עניין הציר האחורי שציינת לגביו.

האם עליי לחשוש מעניין הקילומטרים בהנחה שהרכב טופל בזמן ומיטב החומרים המקורים?

מי ששאל אז המחירון של הרכב הוא 28K

מחר אני אקח לבדיקה ואם יהיו תקלות חריגות אברר את עלות תיקונם.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מצטער על ההצקות אבל זאת הצרפתיה הראשונה שלי בתקווה שאקנה, אז יש לי עוד מספר שאלות, אשמח אם תוכלו לענות בעלי הניסיון.

על אילו צמיגים אתם ממליצים במידה 185/65/14 אני מחפש רק זוג צמיגים כי מקדימה יש צמיגי הנקוק חדשים לגמרי, התקציב הוא כ 400 לצמיג, איזה הכי כדאי לרכב הזה?

 

האם אפשר ו/או כדאי להתקין לה סט קפיצי הנמכה על בולמיו המקוריים?

מצב הבולמים מעולה לכן אני שואל.

 

ושאלה לגבי הרישוי והעברת בעלות.

הרכב שאני קונה שייך לבן והאבא הוא זה שמוכר, אל דאגה זה לא סוחר אני מכיר את המשפחה הזאת הרבה זמן.

האם מספיק יפויי כוח בכתב ותעודת זהות של הבן ושלי לשם העברת בעלות?

או שצריך מסמך ייפוי כוח מסויים לשם העברת הבעלות?

 

תודה רבה, כפיר.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפיר,

אכן נשמע שמדובר ברכב שמור ומטופל.

סך הכל, למיטב הבנתי משיחות עם בעלי 306 רבים, ה-1400 מומלצת ובעלת יתרונות רבים ע"פ ה-1600.

חשוב מאוד לבדוק שמע' הקירור נקייה ותקינה. הרדיאטור ב-306 מאוד פגיע(אצלי כבר הוחלף אחד).

מי הקירור המומלצים הם מים ירוקים מהחברות המוכרות. אצלי ב-306 זורם פרסטון שעבר מהילה עם מי-מזגן והוא מחזיק היטב כבר כמעט שנתיים.

 

טיפולים ברכב הם סטנדרטיים. סך הכל הרכב לא יקר מדי לתחזוקה והעלות היא ממוצעת.

צריכת הדלק בנסיעה מאוזנת ורגועה תגיע גם ל-1:14.

נוחות הנסיעה מעולה, אמנם לא כמו האחות מבית סיטרואן אבל היא עדיין טובה והמושבים רכים ותומכים.

ההיגוי מדהים. גליתי את זה בבירור ב"מסלולים".

בנוגע לבולמים, שוב, סבירים ועדיין לא ברמה של האחיות מסיטרואן.

אגב, אם הבולמים תקינים, תישאר איתם. אם הם לא תקינים, קנה זוג מקורי של פיז'ו. אין טעם בביצוע הנמכה ושאר ירקות.

 

בהצלחה.

אמיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין אמיר, תודה על ההסבר, אני אבקש בבדיקה שיבדקו לעומק את מערכת הקירור ומיי הקרור.

מישהו אולי יודע לגבי יפויי הכוח ששאלתי בשאלה הקדומדת בשרשור?

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

...

 

ושאלה לגבי הרישוי והעברת בעלות.

הרכב שאני קונה שייך לבן והאבא הוא זה שמוכר, אל דאגה זה לא סוחר אני מכיר את המשפחה הזאת הרבה זמן.

האם מספיק יפויי כוח בכתב ותעודת זהות של הבן ושלי לשם העברת בעלות?

או שצריך מסמך ייפוי כוח מסויים לשם העברת הבעלות?

 

תודה רבה, כפיר.

אך ורק ייפוי כח של משרד הרישוי.

טופס קטן שניתן לקבלו בכל משרד.

חובה לבוא איתו (הטופס) ותעודת זהות של המוכר (מייפה הכח) ושל מיופה הכח. כמובן שגם הרוכש

חייב בתעודת זהות.

טופס נוטוריון ושאר מסמכים אינם קבילים!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפיר,

אכן נשמע שמדובר ברכב שמור ומטופל.

סך הכל, למיטב הבנתי משיחות עם בעלי 306 רבים, ה-1400 מומלצת ובעלת יתרונות רבים ע"פ ה-1600.

חשוב מאוד לבדוק שמע' הקירור נקייה ותקינה. הרדיאטור ב-306 מאוד פגיע(אצלי כבר הוחלף אחד).

מי הקירור המומלצים הם מים ירוקים מהחברות המוכרות. אצלי ב-306 זורם פרסטון שעבר מהילה עם מי-מזגן והוא מחזיק היטב כבר כמעט שנתיים.

 

טיפולים ברכב הם סטנדרטיים. סך הכל הרכב לא יקר מדי לתחזוקה והעלות היא ממוצעת.

צריכת הדלק בנסיעה מאוזנת ורגועה תגיע גם ל-1:14.

נוחות הנסיעה מעולה, אמנם לא כמו האחות מבית סיטרואן אבל היא עדיין טובה והמושבים רכים ותומכים.

ההיגוי מדהים. גליתי את זה בבירור ב"מסלולים".

בנוגע לבולמים, שוב, סבירים ועדיין לא ברמה של האחיות מסיטרואן.

אגב, אם הבולמים תקינים, תישאר איתם. אם הם לא תקינים, קנה זוג מקורי של פיז'ו. אין טעם בביצוע הנמכה ושאר ירקות.

 

בהצלחה.

אמיר.

לא רואה הבדל בין ה-1600 ל-1400 מבחינה מכנית. מנועים כמעט זהים.

אם כבר, ל-1600 מזגן מקורי עדיף בהרבה והגה כח ,כך שהיא עדיפה.

מבחינת ביצועים אין הבדל גדול , כי הגיר ב-1400 קצר יותר. שיוט יהיה נינוח בהרבה (סל"ד יותר נמוך) ב-1600.

 

מבחינת מתלים/בולמים וכל שאר מאפייני הנוחות - אין הבדל בין ZX ל-306 המקבילות. תצורה זהה כמעט לחלוטין. ההבדל הוא בהיגוי - ל-306 יש יתרון על ה-ZX , ככל הידוע לי בגלל מפשק סרן שונה וזוויות היגוי שונות במקצת. לא מאוד משמעותי.

 

עוד תקלה שעלולה לעלות ביוקר - רדיאטור חימום פנימי. נוטים להחזיר ציוד לאחר 5-8 שנים באופן ממוצע. תיקון עולה כ-1500 עד 2000 שקל במוסך ממוצע (הרבה עבודה, פירוק דשבורד). בדוק אם הוחלף הרדיאטור הנ"ל מתישהו.

ניתן לעקוף את התקלה ולנטרל את החימום - לא נעים בחורף , אבל לא משבית את האוטו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי והשכלתי, היום הרכב נלקח לבדיקה יצא מאוד יפה ורכשתי אותו בשעה טובה. אצלי יש הגה כוח, ובאמת יחסי העברה בגיר קצרים, תחושת נהיגה יותר נעימה, גם נוחות מעולה, באמת יש לה זווית מתלים שונה וגם להגה שמתי לב לכך.

תמונות אני יעלה בקרוב

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש.

זווית מתלים שונה והגה ? פרט , נמק והסבר.

הזווית של המתלים מאחורה היא באלכסון כזה שוכב, שונ משאר המכוניות שראיתי, ומקדימה הוא גם באלכסון מהסרן לשילדה שאליו הוא מחובר למעלה.\

מה שנותן זווית גישה למהמרות/ פסי האטה/ שיבושים בכביש, להיות נוחים יותר ולא להרגישם.

ההגה הוא מעט קשה שילוב של הגה כוח והגה רגיל, מאיין תחושה שונה גם בנסיעה רגילה מישורית וגם בסיבוב בו הרכב משתלב יפה בסיבוב ולא מאבד אחיזה כלל במהירויות טיפה גבוהות מהמותר.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6424 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...