Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7212 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סתם להשכלה יש לי שאלה:

 

הנפגעת יכולה לתקן את רכבה בכל מוסך שתחפוץ ולתבוע אותך??????????

 

הרי ברור שישנם מוסכים שונים ומחירים שונים, ומה מצבה הכללי של הלנוס? מי אמר שהיא צריכה מוסך פרימיום?

אני לא מבין בזה הרבה וטוב שכך...

דוגמית: לפני כחודש נסעתי לקבל הצעת מחיר בנתניה על תיקון קל של דלת של "גטס"

מוסך אחד דרש 1200 לפני מע"מ והשני 800 לפני מע"מ -הפרש של 50%.

פגעת? היה בסדר ושלם אבל אל תצא פרייר סתם כך!

שנה טובה ובטוחה

יובל

פורסם

בעיקרון זכותה לתקן בכל מוסך שתרצה. שמאי מטעם חברת הביטוח אמור להיות מעורב והוא זה שמאשר את התיקון מול המוסך. אם לא מפעילים את הביטוח אז אין שמאי ונוצר מצב שהמוסך מנצל את המצב לטובתו.

 

אסף

פורסם

לשכן שלי יש דלת נהג ללנוס.

 

דלת +צבע ועבודה =1600 ש"ח.

"פחחות הצפון" בצפון תל-אביב לבקש את שי.

טל'-03-5465561

נתי קובלנץ

מיתחם נמל ת"א מ1950

פורסם

*** עדכון ***

 

אז ככה, הנפגעת לא מוכנה ללכת לקבל חוות דעת במוסך אחר והיא מצידה מוכנה לפנות לביטוח וזהו (לא כדאי לי כ"כ).

 

בקיצור, מפה לשם ואחרי הרבה מחשבה החלטתי לשלם לה את התיקון במוסך שלה (סופי מוחלט - אני רוצה לסיים עם הכאב ראש הזה כמה שיותר מהר).

 

אני מבקש המלצה למכתב/נוסח שעליו אני יחתים את הנפגעת בכך שהיא קיבלה את הכסף, שאין לה שום תביעה עתידית (כתוצאה ישירה או עקיפה מהתאונה - ירידת ערך, נזקי גוף או רכב נוספים) שאני לא אחראי על איכות התיקון וכמובן שאיני מודה באשמה לתאונה.

 

האם יש למישהו המלצה לנוסח או תוספות?

 

תודה רבה.

פורסם

אתה תמיד ראשי להתייעץ עם סוכן הביטוח שלך במקרים כאלו, מבלי לדווח רישמית על תאונה.

זה החיסרון של כל חברות הביטוח הישירות, אין באמת עם מי לדבר.

בקש מחבר שיש לו סוכן ביטוח אישי, להתייעץ איתו על המקרה ומה לנסח במסמך (זה באמת חשוב).

פורסם

אני____ מספר זהות___ מאשרת בזאת כי קיבלתי סכום על ס"ך______ בעבור תיקון דלת בצד ___ של הרכב .

אני מתחייבת בזאת שלא לתבוע בעתיד את____ מספר זהות_____ בגין כל תביעה שהיא (נזקי גוף או רכוש)

וכי הגענו להסכמה על עלות התיקון .

וחתימה ______ ________ .

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

פורסם
*** עדכון ***

 

אז ככה, הנפגעת לא מוכנה ללכת לקבל חוות דעת במוסך אחר והיא מצידה מוכנה לפנות לביטוח וזהו (לא כדאי לי כ"כ).

 

בקיצור, מפה לשם ואחרי הרבה מחשבה החלטתי לשלם לה את התיקון במוסך שלה (סופי מוחלט - אני רוצה לסיים עם הכאב ראש הזה כמה שיותר מהר).

 

אני מבקש המלצה למכתב/נוסח שעליו אני יחתים את הנפגעת בכך שהיא קיבלה את הכסף, שאין לה שום תביעה עתידית (כתוצאה ישירה או עקיפה מהתאונה - ירידת ערך, נזקי גוף או רכב נוספים) שאני לא אחראי על איכות התיקון וכמובן שאיני מודה באשמה לתאונה.

 

האם יש למישהו המלצה לנוסח או תוספות?

 

תודה רבה.

שתפנה לביטוח שלך.

כמו שדניאל ייעץ לך , פנה אל סוכן/חב' הביטוח שלך , והודע להם שברצונך לשלם את הנזק, שיפנו את התובעת אליך.

לאחר שיוגש כתב תביעה, תוכל לבחור אם לשלם, להזמין שמאי מטעמך (שלא ינפח את המחיר כ"כ) או להתגונן בבית משפט.

2.5K הוא סכום מוגזם וללא פרופורציה עבור הח' או תיקון דלת (של לאנוס).

פורסם
שלום ותודה לכולם.

 

הקטע הוא שאני בבעיה, מצד אחד זה ה"פחח שלה" וזכותה ללכת אליו.

אתה הית מוכן "שיתקנו" לך דלת? ברור שבעל הרכב (שלא אשם בשום דבר), רוצה שהרכב יהיה במצב כמה שיותר קרוב למצב שהיה לפני הפגיע. למה הוא צריך להסתפק בתיקון (שאף פעם לא יהיה כמו החלפה, ותמיד ירוא את זה בבדיקה ,אם הוא ירצה למכור לדוגמה).

תבדוק אם אתה יכול להסיג דלת במחיר זול, ותציא לו אותה. לדעתי תיקון לא בא בחשבון.

Omnia mea mecum porto

פורסם
שתפנה לביטוח שלך.

כמו שדניאל ייעץ לך , פנה אל סוכן/חב' הביטוח שלך , והודע להם שברצונך לשלם את הנזק, שיפנו את התובעת אליך.

לאחר שיוגש כתב תביעה, תוכל לבחור אם לשלם, להזמין שמאי מטעמך (שלא ינפח את המחיר כ"כ) או להתגונן בבית משפט.

2.5K הוא סכום מוגזם וללא פרופורציה עבור הח' או תיקון דלת (של לאנוס).

ממש לא בפרופורציה בסכום הזה צבעתי את כל האוטו .

לפחח זה יקח פחות משעה לסדר הוא הולך לפרוקיה מביא דלת לבנה מרכיב וזהו לא צבע ולא כלום בשביל זה 2.5K זה לא רק הגזמה זה סופר הגזמה .

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

פורסם

המחיר זה לא 2.5K, זה 1,700 כולל מע"מ וכולל הכל.

המחיר הנ"ל סביר יחסית, אחרי סבב פחחים שעשיתי והוא דיי ממוצע.

 

בכל מקרה החלטתי סופית לשלם לה את הכסף דרך הפחח שלה.

אז זה לא משנה.

 

אני מתכוון לשלם לה היום. האם יש לכם איזשהיא המלצה למכתב אותו אני יכול לנסח, האם הנוסח הנ"ל מקובל ומספיק?

"אני____ מספר זהות___ מאשרת בזאת כי קיבלתי סכום על ס"ך______ בעבור תיקון דלת בצד ___ של הרכב .

אני מתחייבת בזאת שלא לתבוע בעתיד את____ מספר זהות_____ בגין כל תביעה שהיא (נזקי גוף או רכוש)

וכי הגענו להסכמה על עלות התיקון .

וחתימה ______ ________ ."

 

האם צריך עדים?

פורסם

זה ממש חובבני:

איזו תאונה, מיקום , תאריך, הצעת מחיר או קבלה, נסח משהו יותר טוב, כמו כתב וויתור.

כמו שהצעתי קודם, סוכן ביטוח יוכל לעזור בנוסח, לטובתך.

פורסם

מה שאני רושם עכשיו זאת דוגמא כיוון שאין לי את הפרטים שלכם.

 

אני החתום מטה זיווה לוי תעודת זהות 038585858 מתחייבת בזאת לא לתבוא את אבי לוי בעתיד תביעה גופנית או כספית על תאונה קלה שהתרחשה ברחוב הנביאים בחיפה בתאריך ה 20/6/05 בשעה 09:45.

בתאונה הקלה נפגע רכבי מסוג דיהוו לאנוס שמספרה 08-768-09, הנהג יוסי חדד להלן הפוגע תעודת זהות 0747474 פגע עם רכבו מסוג מיצוביש לאנסר שמספרה 06-700-20, מודה בפגיעה ושילם לי סכום של כ 1700 אלף שבע מאות שקלים (חשוב במילים ובמספר) עבור הנזק שנגרם בגין החלפת דלת.

ידוע לי שהנזק תוקן במקום בו אני ביקשתי, אני מרוצה מהתיקון ואין בכוונתי לבוא בשום דרישה נוספת בעתיד.

חתימה שלך ותעודת חתימה שלה ותעודת זהות

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

×
×
  • תוכן חדש...