Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7126 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם חיבור שני מגברים ביחד יכול לגרום איזה נזק כולשהו למצבר או לכול דבר אחר?

ואם זה מזיק בכלל?

 

 

תודה לכול מי שמנסה לעזור

פורסם

חיבור שני הגברים תיהיה יותר ברור?

אתה מחבר שני מגברים לאוטו?

שני מגברים לאותו אלמנט?

תן הסבר מפורט על לאן המגברים יחוברו ומה הם יגבירו

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

קיפצץ לי רעיון..

:shock:

יש אפשרות לחבר את 2 המגברים - האינפיניטי 611איי שלי עם רוקפורד 1001בידי ולחבר אותם לסאב של 1600אר אמ אס?

 

 

never drive faster than your guardian angel can fly..

פורסם
לא לא ושוב לא.

 

אם אתה לא רוצה שהסאב שלך ילך לעולמו אל תעשה את זה

לא רק הסאב!!! שני המגברים יעברו לז"ל...

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

אז אין אפשרות לאחד כוחות של שני מגברים בשביל להרים סאב בהספק של שניהם?

חייבים לקנות מגבר של 1600 rms?

never drive faster than your guardian angel can fly..

פורסם

השאלה שלי היא לחבר שני מגברים לאוטו אחד לרמקולים בתוך האוטו ואחד לסאב

אבל האם חיבור שני מגברים יעלה לי במצבר באורך חייו או משהו או יגרום כול נזק אחר למשהו באוטו?

פורסם

לפי דעתי גם חיבור של מגבר אחד יכול לעלות לך בחיי המצבר (אם אתה שומע את המערכת כשהרכב לא מונע לתקופה ממושכך - לא, אני לא מדבר על ליפרוק מצבר חד פעמית, כזאת שדורשת כבלים) אבל תקנו אותי אני טועה.

 

וחיבור המגברים לא יגרום לך לשום נזק, לי למשל מחובר שני מגברים כבר 3 שנים ואין לי שום תלונות.

יש פה אנשים שיש להם יותר משני מגברים וגם אצלך הכל בסדר.

וכמו שפיתגם סיני עתיק אומר: "אם אין לך משהוא חכם להגיד - תגיד פיתגם סיני עתיק אמר"

פורסם

תחבר נכון עם חיווט נכון ותשים פיוזים איפה שצריך ולא יקרה לך שומדבר עשו את זה ליפנך וישעו את זה עוד הרבה אחריך

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם
השאלה שלי היא לחבר שני מגברים לאוטו אחד לרמקולים בתוך האוטו ואחד לסאב

אבל האם חיבור שני מגברים יעלה לי במצבר באורך חייו או משהו או יגרום כול נזק אחר למשהו באוטו?

חד משמעית לא.

אצלי ברכב מותקנים כרגע 3 מגברים ובקרוב יותקנו ארבעה, אז?

under construction..

פורסם
אז אין אפשרות לאחד כוחות של שני מגברים בשביל להרים סאב בהספק של שניהם?

חייבים לקנות מגבר של 1600 rms?

קרעת אותי :lol: לאחד כוחות... זה לא שר הטבעות או שובו של הג'דיי, זה אלקטרוניקה במיטבה.

חברים, אין בעיה לשים גם 10 מגברים ברכב, הכל שאלה של חשמל לרכיבים (וזה כבר נושא אחר)

אגב, ומבלי להעליב, אם אתם ברמה של לשאול איזה פיוזים, והיכן לשים, אני לא חושב שיש לכם

מספיק בכדי להתקין לבד.

אמנם זה לא תורה מסיני להתקין מגבר, אך למי שלא ביצע קודם או לפחות צפה וקיבל הדרכה

מינימלית ממישהו שהתקין - לא הייתי ממליץ להתעסק לבד.

פורסם

תאמין לי אני יודע להרכיב מגבר כבר הרכבתי 6 מגברים רק באחרון הייתה לי בעיה שניפתרה אבל 2 מגברים ביחד עוד לא ניסיתי אז בשביל זה אני שואל אין לכם איזה הסבר או קישור שיכול לעזור לי בהרכבה?

פורסם

בקיצור ולעניין, אין שום בעיה!

 

לא עם 2 ביחד ולא עם 8 ביחד

 

רק תדאג טוב טוב שכל כבל יהיה בנפרד כי אתה לא רוצה שיהיו פאדיחות

 

לכל מגבר +\- אחר משל עצמו כבל REMOTE משל עצמו (וכדאי מאוד שתחבר טוב את הרימוט כי אחרי זה באמת ילך לך המצבר.

 

וזהו

להלהלהלהלהלהלה!

אני גאה להיות בעל הפיאסטה (87-ישן להללה) הכי יפה ומדהימה בארץ!!!! חחח נראה לי היחידה שסוגרת 180 :twisted:

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

טוב בסוף מלא חברי פורום רוצים לדעת איך מחשבים שני מגברים ביחד (שלא יהייה כל אחד מחובר לרדיו בקבל נפרד) כי כך יהייה המון קבלים ברכב. כי אצלי אני יכול לחבר שני מגברים לרדיו

אבל רוצה ללמוד איך לחבר בין שני מגברים.

מישהו יכול ללמד אותנו עם תמונות או איזה קישור???

פיג'ו - כשהחיים גונג'ל כדי שתהייה אריה - peugout

 

אני לא נוסע מהר אני טס לאט

×
×
  • תוכן חדש...