Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעוניין בקניית 306, לשיפוטכם!


avishay19
שימו לב! השרשור הזה בן 6457 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב!

רציתי לשאול מה אתם אומרים לגבי 306 משנת 95 ועל דגמיו הרבים, אשמח לקבל פירוט עליהם ומפרט תכני .

ואיזה דגם אתם מציעים לי לרכוש בתקציב של עד 20000 אלף ש"ח ..עדיפותי הן מנוע 1600 ומעלה ידני וכו'

תודה רבה מראש!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חייב עזרה ...מפני שאני ממש חם על איזה 306 97 140000 אלף קילומטר מנוע 1800 ידני. הדגם הוא XT, השאלה שלי היא אם דגם זה יותר מאובזר מ- XR? ו- XN? שקיימים במנוע 1600

ובכללי מה אתם אומרים על האוטו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

XT זה הדגם הכי מאובזר מהגרסאות הלא ספורטיביות.

ה-1.8 הוא מנוע נחמד מאוד וגם הרכב. אם אתה לא מחפש התנהגות חדה במחיר של נוחות מופחתת, זו גרסה מצוינת.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה רוצה האצה חזקה, קנה הונדה.

 

גם הXSI לא כזו מהירה (לפחות לא הדור הראשון). היתרונות של הרכב הם בהתנהגות.

אם יש לך זמן לחפש, נסה למצוא S16 , היו כמה למחירה בזמן האחרון, והן יענו על ציפיות התאוצה שלך.

 

ד"א, לי יש XT. באמת רכב מעולה, מהיר יותר מהיפנומטיות, אבל ממש לא טיל (וגם לא קפצון, האמת).

PUG-306 XSI MK2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נגיד ואני הולך לנסוע דיי הרבה ברכב ואני מוכן להתפשר ולקנות את ה- XT 1800 כדי לחסוך דלק...אז מה אתה אומר אחי האוטו סבבה מבחינת תאוצה? אפשר לשפר אותו בקטנה שהוא יהיה יותר חזק אז אפשר להגיע לרמה של ה- XSI בערך נכון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לשפר אותו בקטנה ולהגיע ל"רמה" של XSI. תכין כמה אלפי שקלים.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה לכם על עזרה!

בקיצור הבנתי ששווה לקנות את הגרסה שלXT, ואז לשפר ואז יש לי אפשרות לקבל דגם חמש דלתות עם יכולות של XSI ...לגבי שיפורים אני צריך גם יעוץ זה כבר יהיה בהמשך..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק. שלי עושה 1-10 ו70% מהנסיעות בין-עירוני.

 

לפותח השרשור - כמעט אף פעם לא משתלם לשפר גרסה "נחותה" של מודל מסויים, כאשר כבר קיים דגם ספורטיבי שלו בשוק. כדי להוציא 120 כ"ס ממנוע ה1.8 תצטרף להוציא סכום נכבד, או פשוט לשקול החלפת מנוע וזהו.

ההבדלים בין XSI לXT לא רק נגמרים במנוע - בולמים, בלמים (נראה לי) ועוד ירקות.

כלכלית, יהיה לך עדיף לקנות XSI ולהשקיע ביישור קו איכותי.

PUG-306 XSI MK2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6457 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...