Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7232 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי סובארו לגסי שנת 92(קרבורטור), בבדיקה של מסנן הדלק לאחר לילה שלם שהאוטו עמד המסנן היה מלא דלק, האם המצב תקין וכך צריך להיות ?

השאלה נשאלת מאחר וברכב של חברתי גולף 92 (קרבורטור)לאחר הלילה מסנן הדלק היה ריק?

תודה יואב

פורסם

לפי מה שלמדתי מצביקה,לא מסנן הדלק לא אמור להיות מלא ,זה מעיד שהוא סתום ויש להחליפו.

 

מצד שני, לא אמור להיות ריק לגמרי,בין רבע לחצי זה בסדר.

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

המסנן הוחלף אתמול, אבדוק שוב שהאוטו יהיה קר ואכתוב אם יהיה איזה שינוי לגבי הכמות דלק בתוך המסנן

פורסם

 

לפי מה שלמדתי מצביקה,לא מסנן הדלק לא אמור להיות מלא ,זה מעיד שהוא סתום ויש להחליפו.

 

מצד שני, לא אמור להיות ריק לגמרי,בין רבע לחצי זה בסדר.

בברכה דוד.

 

איך אתה אומר שהמסנן דלק לא אמור להיות מלא אם כשאני החלפתי פילטר דלק השפריץ דלק?

 

לא שאני בא לצאת נגדך או משהו, רק אם תוכל להסביר..אולי בגלל שהרכב שלי הזרקה ?

פורסם

הוא מלא , לא קרה לי אפילו פעם אחת (והחלפתי בהרבה רכבים שונים) שלא היה בו דלק .

חברים זה פילטר דלק למה שיתרוקן ? קצת היגיון .

פורסם

הגיון לחוד ומה שקורה בפועל לחוד כמו שכתבתי אצלי בסובארו לגסי פילטר הדלק היה מלא אך אצל חברתי בגולף (שנהם קרבורטור) המסנן היה ריק לחלוטין! ולכן באה השאלה.

 

יואב

פורסם

טוב כרגע חזרתי מבדיקה נוספת באוטו , כמו שאמרתי המסנן הוחלף אתמול לחדש. והוא מלא עד הסוף גם עכשיו, אז המחשבה שאולי הוא סתום לא נכונה .

 

יואב

×
×
  • תוכן חדש...