Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7132 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לכם הרגשה של דה ז'ה וו? אז צדקתם כי בדיוק אותה כותרת נתתי כשהחלפתי את הקורדובה 2000 בקורדובה 2005.

ועכשיו ה 2005 (75 כ"ס ידנית) הלכה בדרך כל טרייד-אין ולחניה נכנסה קורדובה 2007 חדשה, משופרת ומאובזרת: 100 כ"ס (לראשונה בתצורה הזאת), ידנית, 4 כריות(במקום 2), בקרת אקלים אלקט', חור בגג לאזניים של החמור שקנה אותה, צמיגים רחבים והעיקר, בגאז' גדווול גדוווול כאשר אהבתי.

למה קורדובה? כי לדעתי בשילדה של הפולו/איביזה/פאביה/קורדובה זה הרכב הכי פראקטי ונותן תמורה יפה ל 100K זהובים שהשקעתי בה.

בדרך בדקתי את הג'טה החדשה (עולה 40K יותר) אבל הגיר האוטומטי המסרס והמנוע החלש יחסית (הספק כמו של הקורדובה) הורידו אותי ממנה מהר מאד. חשבתי גם על הפאביה סטיישן 100 כ"ס שעולה טיפ טיפה יותר מהקורדובה אבל העדפתי בסוף לקנות את אותו רכב עם אותם מתגים וכל דבר באותו מקום..האו נייס, כמה משעמם....

_____030.jpg

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

בני, תתחדש.

לא צריך להצטדק על בחירת הרכב. לכל אחד העדפות, מגבלות ואילוצים שונים.

אתה צריך להנות ואני מקווה שתהנה כמו שנהנית מהקודמות.

Veni Vidi Vici

פורסם

בני, אתה מזכיר לי בדיוק את אחי הגדול. הוא חולה על סיאט והוא גם אמר שהוא מתכוון להישאר נאמן למותג. הייתה לו איביזה 95', כרגע יש לו קורדובה סטלה 2001 ידנית, והוא רוצה בעוד שנתיים הוא רוצה להחליף אותה לקורדובה 2003- 2004 (או אם המצב יאפשר, שנתון גבוהה יותר :)), ידנית

בתור רכב יד שנייה קורדובה זה אחלה אוטו כי הוא זול מאוד, אחי קנה את הרכב שלו ב- 33 אלף ש"ח עם 80 אלף ק"מ ללא תאונות, מטופלת בחברה בלבד וקלאץ' וטיימינג חדשים הוחלפו בחברה ב-75 אלף ק"מ.

 

תתחדש!

פורסם

כמה תשובות (עם הרבה תודות למברכים)

 

היא חדשה מהחנות...והטסות מקוריות. זה דגם חדש (הרכב חיכה כמה ימים עד שיעבור תקינה...).

הקורדובה מאד מהנה לנהיגה וההספק הנוסף במנוע מורגש מיד, הקורדובה 2000 שלי היתה עם מנוע 105 כ"ס, ממש טיל קטן, וה 2005 די איכזבה עם ה 75 כ"ס. החדשה מזכירה נשכחות...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

בני,

תתחדש.

 

תהנה מהאוטו...

וגם אתה מנאמני סיאט :-)

 

האמת שגם אנחנו בבית ככה. רציתי לבקש אם אתה יכול לסרוק את העמודים של ספר הרכב, כדי לראות את המלצות היבואן לטיימינג ברכבים החדשים.

 

בספר הרכב שלנו (איביזה 2004) לא מצויין פרק זמן של שנים, אלא החלפת טיימינג כפעולה נוספת במנועי בנזין, ב-120 אלף קילומטר...

 

לי זה קצת לא ברור. בין מה אומר היצרן, לבין מה ממליץ היבואן בספר הרכב.

 

חוץ מזה, לקורדובה, היציבות כמו באיביזה? כי יש לך בגאז' ענק שמה...

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

קצת לא ברורה לי הבקשה הנוגעת לספר הרכב. ספר הרכב הוא של היצרן והיבואן חייב לתרגם אותו אחד על אחד (וככה תמצא דברים מצחיקים כמו שרשראות שלג וכל מיני).

 

יש גם הבדלים במנועים.

בכל מקרה אם אתה בכל זאת חושב שאני יכול לעזור, שלח לי בבקשה ה"פ.

היות ולא נהגתי באיביזה מהמודלים אחרי 2002, אין לי מושג בנוגע ליציבות. אני גם לא "פותח" "מפרפר" וכל מיני כאלה. לטעמי האוטו יציב, אחרת לא הייתי קונה אותו...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

בני,

רציתי לדעת אם ספר הרכב אצלך דומה למה שרשום פה (וזה הספר אצלנו)

 

פה

 

תודה,

 

(אני מנסה להבין אם אני צריך להחליף טיימינג לפי המלצות היצרן בטיפול הקרוב, שזה אומר 30K )

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

בני קודם תתחדש.

ועם בקורדובה עסקינן- הגרסאת 3 דלתות(או-קופה) בעלת מראה נחמד מאוד. גם בדגמים החדשים(החל ממתיחת הפנים) יש תצורה של 3 דלתות?.

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7132 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...