Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7271 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 134
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

64 הודעות. לא יהיו יותר. יהי זכרו ברוך, משתתף בצער המשפחה.

 

שמעון.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

טל הוא היה טכנאי מע' קשר ולא חשמלאי!!!

חשמלאי זה אני ואני היתי איתו בירכתיים ימין (מדור בספינה) ביחד ועד קולגה נוסף צפינו בטלוויזיה.

אני הצלחתי להיחלץ בנס (עם שריתה על הפנים ומכות יבשות בגוף) אחרי פגיעת טיל במדור ממול(ירכתיים שמאל כ 3-4 מ' מאיתנו!!!!)ועוד לקחת את יהודה (מנוען עטלף) שהיה איתנו אחרת סופו היה כמו של טל. את טל לא הצלחתי להציל היה מאוחר!

בנוסף הייתה אבדה נוספת לצוות טכני שלנו והוא דב שטרנשוס שהיום חלקנו לו כבוד אחרון.

בימים הקרובים אני הולך לבקר את משפחתו ולחזק אותם ברגעים הקשים הללו ויש לי רק דבר אחד להגיד להם ולכול אלה שלא חוו את הזווע הזאת, שטל מת כמו גיבור אמיתי וזלא לחינם אני מבטיח לכם.

נהיה חזקים עוד יותר עם ראש גהוהה כי גם חיל אוויר זה כבוד לא פחות מכל יחידה לוחמת אחרת בצה"ל!

טל אתה תמיד תהיה איתו בזיכרונות ובכל מהלך שאני אעשה בחיים אני תמיד אזכור אתך גיבור!!!

ביום שישי האחרון נפגע סטיל מטיל לבנוני בסטיל ישראל, סמ"ר טל אמגר היה חשמלאי מסוקים בחיל האוויר בסיס רמת דוד שבצפון הוא הוקפץ לסטיל בגלל שיש בסטיל, מנחת מסוקים והוא היה החשמלאי! גופתו נמצא ראשונה! היום יום ראשון הייתה הלוויה באשדוד! לצערנו הרב הלכו הרבה חיילים במלחמה הזאת!

יהי זכרם ברוך!

 

לכתבה המלאה:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3276613,00.html#n

DROZD


×
×
  • תוכן חדש...