Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7259 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

רציתי לדעת אם יש דרך לחבר סאב של חבר למערכת ביתית ? האם עושים את זה בצורה הרגילה או שצריך ממירי מתח למיניהם ?

 

אני יודע שזה קצת אוף-טופיק אבל לא מצאתי מקום ספציפי לשילוב של השאלה...

 

תודה מראש.

פורסם

Mustang65,

 

כשאתה אומר מערכת בייתית למה הכוונה בדיוק? לרסיבר קולנוע בייתי? אם התשובה היא כן, אז כדי לחבר סאב כזה צריך שהוא יהיה סאב אקטיבי (מוגבר עם קרוסאובר) ואז גם צריך ספק מתח מתאים. אם הוא סאב פאסיבי (שאינו מוגבר) , צריך להוסיך לו מגבר + קרוסאובר. אם זה יהיה מגבר של רכב כמובן שתצטרך גם ספק מתח מתאים.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם
Mustang65,

 

כשאתה אומר מערכת בייתית למה הכוונה בדיוק? לרסיבר קולנוע בייתי? אם התשובה היא כן, אז כדי לחבר סאב כזה צריך שהוא יהיה סאב אקטיבי (מוגבר עם קרוסאובר) ואז גם צריך ספק מתח מתאים. אם הוא סאב פאסיבי (שאינו מוגבר) , צריך להוסיך לו מגבר + קרוסאובר. אם זה יהיה מגבר של רכב כמובן שתצטרך גם ספק מתח מתאים.

 

שלו.

מאיפה משיגים קרוס אובר מתאים?

 

כמה זה אמור לעלות?

 

פורסם

tsachi1,

 

אולי תפרט בבקשה איזה קרוסאובר אתה צריך? ליאזו מטרה? לבית ? לרכב? כמה ערוצים אתה צריך?

 

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

יש לי סאב באוטו, שאני מעונין להעביר אותו לבית.

יש לי בבית רסיבר של סוני, אבל אין עליו קרוס.

אני מעונין בקרוס כדי שאני יחבר את הסאב שברכב לרסיבר בבית.

מאיפה משיגים את הקרוס הזה?

פורסם

דבר ראשון לא חייב קרוס כי במגבר שלך אני מאמין שיש איזה שהוא

כיוון תדרים זה צריך להיות ליד הווליום

כמו שחיברת את המגבר לרדיו דיסק. אותו הדבר אתה מחבר את המגבר של הרכב למגבר שלך הביתי

צריך להיות במגבר הביתי כניסות או שאתה יכול לחבר אותו ישירות לדי וי די אם

הכבלי r c a אבל אז הוויליום שכיוונת במגבר של הרכב ישאר קבועה למרות שתנמיך או תגביר

את המערכת זה יותר קל להסביר את זה מאשר לירשום ואתה תיצטרך שנאי של 12v

הגדול או שתוכל ליקנות ספק כוח של מחשב וזה יעשה גם את העבודה בשביל המגבר של הרכב

פורסם
יש לי סאב באוטו, שאני מעונין להעביר אותו לבית.

יש לי בבית רסיבר של סוני, אבל אין עליו קרוס.

אני מעונין בקרוס כדי שאני יחבר את הסאב שברכב לרסיבר בבית.

מאיפה משיגים את הקרוס הזה?

אם מדובר ברסיבר של קולנוע בייתי, אתה תצטרך גם מגבר בנוסף לקרוסאובר. מומלץ שתקרא עוד פעם את מה שכתבתי בתגובה הראשונה שלי בתרד הזה.

 

שלו

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

אני עשיתי את זה וזה ממש לא שווה.

צריך

1.שנאי שיסב 220 של בית ל12 של רכב ע"מ להפעיל מגבר.

2.מגבר לרכב - רצוי בעל חיתוך לבאס

3.יציאה לסאב מהרסיבר בבית.

 

מחברים את השנאי למגבר, את הרסיבר למגבר ואת המגבר לסאב ובא לציון גואל.

 

או שקונים סאב 12 מקצועי לבית כולל חיתוך מגבר ושנאי ב800 שח

STI 2004

 

 

Guest תמיר .א.
פורסם

צריך שנאי בעל זרם גבוה. 35A +

 

תמיר

פורסם

רסיבר ישן של סוני

sony lbt-v902

אני לא רוצה לחבר מגבר של רכב, אלא לחבר את הסאב לסוני.

האם זה אפשרי ? ואם לא, אז למה?

פורסם

אי אפשר לחבר ישירות בגלל כמה סיבות:

1.אין אפשרות לחיתוך במגבר הבייתי.

2.ההתנגדות של סאב לרכב היא 4 אוהם ומטה, ואילו התנגדויות שמעט מאוד מגברים יכול לעבוד ב4 אוהם, ומתחת לזה כמעט ולא קיימים מגברים שמסוגלים לעבוד בעכבות של 1-1.5-2-2.5-3-3.5-4 אוהם.

under construction..

Guest תמיר .א.
פורסם
רסיבר ישן של סוני

sony lbt-v902

אני לא רוצה לחבר מגבר של רכב, אלא לחבר את הסאב לסוני.

האם זה אפשרי ? ואם לא, אז למה?

אפשר, אם תחבר קרוס אובר בכניסה של המגבר כדי שיחתוך את התדרים הגבוהים,

 

*כאשר ההתנגדות של הסאבוופר לא תרד מ4 אום. (סליל אחד לרוב יהיה 4 אום, 2 סלילים של 4 אום פשוט לחבר סליל לכול יציאה, 2 סלילים של 2 אום לחבר אותם באופן טורי כך שההתנגדות הכוללת תהייה 4 אום.)

 

לא אפקטיבי משום שההספק שהמגבר יפיק יהיה נמוך יחסית להגברה של הרמקולים שלך, והתפוקה של הסאב תהייה נמוכה, וסביר להניח שהמגבר יתחמם עד מאוד.

 

תמיר

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
צריך שנאי בעל זרם גבוה. 35A +

 

תמיר

זאת אומרת ששנאי סטנדרתי 1A לא יספק זרם מספיק גבוה בשביל להרים מגבר + סאב בחיבור בייתי?

×
×
  • תוכן חדש...