Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7272 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי פיאט טיפו 94 ויש לה בעיה

קודם כל היא מזייפת החלפנו פלאגים האוטו נסע מצוין ושוב פעם חזרה הבעיה..

ועוד בעיה ממש רצינית, האוטו טוחן דלק בכמויתת כאילו הוא איזה אימפרזה טורבו

הוא אוכל כל קילומטר שקל יענו אחד ל-6 מה יכולה להיות הבעיה באוטו?

פורסם

94 אמור להיות מוזרק, אם כך, יש לבדוק את המערכת ובמיוחד את חיישן הטמפ' ואת חיישן החמצן, ולא רק, ולבצע אי אילו נקיונות/טיפולים נקודתיים.

 

יש לגשת למומחה בתחום.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

תפתח פלאג פלאג ובדוק את המצב של כל אחד אם הם שחורים אז יש לך בעיה כלשהיא....

פורסם

תערובת דלק עשירה, כנראה חיישן טמפרטורה תקול, גש למוסך/ מכון מתמחה במערכות הזרקת דלק.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שום דבר הרי כבר החלפת ועזר רק לזמן קצוב אז פשוט לך לבעל מקצוע שיטפל בבעיה ואל תנסה להתחקם חבל לך על הפלאגים

 

 

בהצלחה

ישראל

הכונו לביאת המשיח!

פורסם
תודה על העזרה

ואם אני יחליף פלאגים זה יעזור?

האם החלפת ממחטה בדימום מהאף , תעצור את הדימום....?

נו באמת!!!

אני מצפה לקיץ קשה בפורום.

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אם אתה לא רוצה לתקן את הבעיה תקנה ספריי שמנקה פלאגים ותנקה כל שבוע...

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לכולם

אז השאלה שלי היא: איפה נימצא חיישן זה?

כמה עולה חיישן חדש?

האם אני יכול להחליפו בלי לגשת למוסך?

 

תודה מראש

 

דרך אגב אבי התעקש שהבעיה נובעת מלכלוך במזרקים ורכשנו את התוסף k44

והבעיה נהייתה יותר גרועה האוטו לא "סחב" אשמח לשמוע את תשובתיכם והצעותיכם.

פורסם

חבר יקר, המליצו לך כאן תותחים רצינים, לך לבעל מקצוע שידע למצוא את הבעיה ולא לעבוד בשיטת מצליח (מחליפים, עובד? אחלה. לא עובד? נחליף עוד משהו...) ואם זה לא החיישן אלא המזרק השלישי משמאל? ואם זה המוח? ואם זה המסנן אוויר? בחייאת, תן לאנשים מקצועיים לעשות את העבודה שלהם, לך לבדיקה של הבעיה ואז תחליט מה בדיוק לעשות, חבל על כל ההוצאות של פלאגים, K44 וכו'...

 

בברכת קיץ טוב,

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

יש רק מזרק אחד ( בהנחה וזה מנוע 1400/1600). אם אחרי החלפת פלגים הבעייה נעלמת לכמה זמן , מה הקשר ללכלוך במזרק ?

 

אגב , אם תמשיך לנסוע ככה , תצטרך להחליף גם את הממיר הקטליטי ואת הדוד האחורי

 

 

×
×
  • תוכן חדש...